Gå til innhold

Rare ting du syns er flaut


Xaphan

Anbefalte innlegg

- Om jeg står i kassa å skal betale og det er tomt på kortet eller det ikke virker :kjefte:

Det er flaut det! :flau: Spesielt hvis det står folk bak meg i køen. Har skjedd et par ganger og vil bare synke laaangt ned i jorda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er flaut å ta bussen en kort strekning som _egentlig_ er gåavstand, eller å ta heis i tre etasjer eller mindre når man burde tatt trappene. Da må jeg liksom halte litt, slik at folk ikke skal skjønne sannheten- at jeg bare er superlat den dagen!

Det samme hvis jeg trener eller svømmer- og plutselig kjenner at det virkelig ikke var dagen for å trene likevel. Opp av bassenget og halte inn i garderoben med litt smerterykninger i fjeset :D Skjer heldigvis ikke så ofte, men når det skjer føler jeg meg urteit.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Synes det er flaut å danse i edru tilstand og snakke i tlf når alle ksn høre meg. På bussen og sånn :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flaut å danse i edru tilstand og snakke i tlf når alle ksn høre meg. På bussen og sånn :fnise:

Samme her. Og jeg synes det er flaut å innrømme at jeg synes det er flaut å danse i edru tilstand...

Det er også flaut å klappe til musikk på konserter, hvertfall hvis alle andre stopper å klappe før meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, etter jeg bynte å lese i denne tråden, så raser det endel tanker gjennom hodet mitt når jeg står og skal betale i kassen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom på en rar ting! Hvis det er noe i en film eller lignende som jeg av en eller annen grunn skulle synes er pinlig, må jeg svitsje eller mute og gjøre noe annet. Som harry potter og ildbegeret jeg har fått med meg noen ganger, i starten når de blå jentene kommer inn med den entréen og alle måper og de sukker sånn aaaaaaah, fy faen så grellt!!! :sur: Rakk ikke bytte kanal, så fikk hostet og kremtet godt imens, ja.

Og da jeg leste en bok da jeg var liten, tuppen og lillemor, i forveien før mamma leste den for meg og nabojenta, ble jeg så flau da tanta(?) lo så det sprutet kakesmuler ut av munnen hennes, at jeg satt og sang LALLALA da mamma kom til det avsnittet. Why! :vetikke:

Pleide å være kjempeflau over dansing før, nå danser jeg jo nesten mer enn jeg "oppfører meg vanlig" :-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig flaut å kjøpe sjokolade og smågodt siden jeg alltid går på nærbutikken og det som regel er den samme personen i kassen hver gang.. Jeg synes også det er flaut å hoste når det er mange folk rundt meg, spesielt hvis det er på kino, bussen etc. Og jeg synes også det er flaut hvis folk sitter bak meg når jeg har pc'en på, for jeg føler at de følger med på hva jeg gjør.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

- syns også det er utrolig flaut å gå i en gate hvor det nesten ikke er noen personer, og den som går mot deg får skikkelig god tid til å studere deg..ender som regel med at jeg ser til siden :P

- handle i den samme matbutikken flere ganger i uka

- om noen jeg snakker med hører feil/missforstår meg, bare spiller jeg med jeg også..syns det er flaut å si at de hørte feil (kommer litt ann på hvem/og hva det gjelder da)

- at du sitter med en ganske stor gjeng, og alle sitter og snakker med hverandre, så sier du at du må si noe til venninna de som sitter ved siden av deg, en morsom historie , så blir alle musestille, og vil høre denne historien de også.. da får jeg plutselig panikk, og den morsome historien blir plutselig ikke så morsom..og ingen skjønte egentlig ikke noe av den :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Å bli forbisyklet på gangstien eller i skogsløypa når jeg er ute for å trim-sykle. Føler meg som et slapt drog....

(Men i disse tider på østlandet er folk helt gærne og kler seg som de sykler for tour de france, jeg sverger - neste år begynner de med kjeglehjelmer for å minske luftmotstanden. Jeg har ingenting å stille opp med!)

En annen ting jeg synes jeg skikkelig pinlig er om skoene mine ikke lager lik lyd. Feks om det er spenner på støvlettene og den ene er litt løs. "Klikk, klikk-dingle, klikk, klikk-dingle, klikk.."

...er nok bare meg som hører det, men jeg blir helt sprø av det, og begynner å gå forsiktig på foten som bråker mest. Resultatet er nok at jeg ser ut som en kandidat for Ministry of Silly Walks... :flau:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

hmm, jeg blir aldri flau jeg tror jeg?! om jeg driter meg ut ( noe som skjer ved en stadighet! så ler jeg av meg selv like mye ( om ikke mer ) som andre gjør. om jeg tryner på isen så ler jeg meg ofte skakk, selvom jeg går alene. opplever jeg sånn gate-tango, så fniser jeg å takker for dansen og ønsker vedkommende en god dag videre.

det eneste jeg synes er pinlig, og derfor heller aldri gjør, er å kjøpe gulerøtter og slangagurk på butikken!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg blir aldri flau jeg tror jeg?! om jeg driter meg ut ( noe som skjer ved en stadighet! så ler jeg av meg selv like mye ( om ikke mer ) som andre gjør. om jeg tryner på isen så ler jeg meg ofte skakk, selvom jeg går alene. opplever jeg sånn gate-tango, så fniser jeg å takker for dansen og ønsker vedkommende en god dag videre.

det eneste jeg synes er pinlig, og derfor heller aldri gjør, er å kjøpe gulerøtter og slangagurk på butikken!!

Hvorfor er det så pinlig egentlig? :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Hvorfor er det så pinlig egentlig? :klo:

:fnise: jeg tenker at kassadamen tror at jeg skal bruke det som noe helt annet enn å spise det. eller, jeg er vel enkli overbevist om at jeg tror hun tror det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker ikke å ringe folk jeg ikke kjenner.... på jobb er det ikke noe problem, ei heller å ringe å bestille feks taxi eller pizza el. MEEEEEN, hvis jeg feks skal kjøpe noe på finn.no, ringe å forhøre meg om noe eller sånn... ja DA sender jeg mye heller en mail.. og kjæresten blir så oppgitt.... han skulle jo helst hatt svar igår :P

litt pinlig å gå inn i butikker der det ikke er noen andre, spesielt hvis det er butikker jeg i utgangspunktet ikke skal ha noe i, men bare gå å kikke... :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er flaut å gå på kafé alene, jeg er overbevist om at alle der tenker at jeg ikke har noen venner...

Og jeg syns det er flaut å lese chick-lit på t-bana. Innbiller meg at alle tenker at "hu der er så dum at hun ikke klarer å lese noe tyngre litteratur enn noe med rosa kursivtekst på coveret". Det er så avslappende å lese noe som ikke har noen betydning!

Jeg syns det er kjempeflaut når det skjer flaue ting med folk på tv! Og det skal ikke akkurat mye til heller, før jeg må gå i et annet rom eller la være å se på.

...Og det er så flaut hvis jeg f.eks. går ut av en butikk, svinger bestemt til venstre, går noen skritt, før jeg ser at jeg går i feil retning... Da hender det jeg fortsetter å gå i feil retning, fordi det er så flaut å snu igjen, virre rundt som ei annen høne :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hmm, jeg blir aldri flau jeg tror jeg?! om jeg driter meg ut ( noe som skjer ved en stadighet! så ler jeg av meg selv like mye ( om ikke mer ) som andre gjør. om jeg tryner på isen så ler jeg meg ofte skakk, selvom jeg går alene. opplever jeg sånn gate-tango, så fniser jeg å takker for dansen og ønsker vedkommende en god dag videre.

Haha, du er så rå! Ser for meg deg i full latterkrampe, helt alene, fordi du tryna :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Haha, du er så rå! Ser for meg deg i full latterkrampe, helt alene, fordi du tryna :fnise:

det har hendt mange ganger ja!

omtrent sånn ser jeg ut------> :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

jeg liker ikke å ringe folk jeg ikke kjenner.... på jobb er det ikke noe problem, ei heller å ringe å bestille feks taxi eller pizza el. MEEEEEN, hvis jeg feks skal kjøpe noe på finn.no, ringe å forhøre meg om noe eller sånn... ja DA sender jeg mye heller en mail.. og kjæresten blir så oppgitt.... han skulle jo helst hatt svar igår :P

litt pinlig å gå inn i butikker der det ikke er noen andre, spesielt hvis det er butikker jeg i utgangspunktet ikke skal ha noe i, men bare gå å kikke... :P

Det synes jeg å er kjempe pinlig. :fnise: Du går inn i en butikk, det er stille og du er den eneste kunden. Det er flaut det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om når nesten ingen møter opp på konserter, særlig med band som er store i sitt hjemland. Da blir jeg så utrolig brydd på deres vegne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...