Gå til innhold

Rare ting du syns er flaut


Xaphan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syntes det er sinnsykt flaut å levere inn skrapelodd hvis jeg har vunnet. I HVERTFALL hvis jeg skal ha NYE skrapelodd! :sjenert:

Sitte på MCdonnals å spise. Er ikke flau over å kjøpe maten eller noe. Men jeg MÅ ta det med hjem, takler ikke å spise der..

........

Å gå på en full buss når bussjåføren kjører før jeg har funnet meg en sitte/stå-plass så jeg snubler i mine egne bein, hekter fast vesken i arm-lenene og prøver desperat å holde fast i noe.

........

Å skli på isen. Fy faen, det er så sykt flaut å gå skikkelig på snørra. Også prøver jeg alltid å sprette opp så fort som mulig å smile til de som så det, selv om jeg mest har lyst til å grine og jeg kjenner at jeg blør på kneet igjenom buksa.. Æsj

Enig med disse punktene i større eller mindre grad! :skratte:

Men jeg for aldri "bestemt" meg for om det er flauest å få et nytt lodd, eller penger (hvis det er under f.eks 100kr). Føler det blir litt "spillavhengig eller lutfattig?". :fnise: Ender som regel at det blir mannen som gjør det!

Synes hele McDonalds greia er flaut, jeg... Gikk på McDonalds kanskje 3 ganger i året, men nå har jeg bare kommet til det punktet at jeg har innsett at det frister kanskje før man går dit, også føler jeg meg pillråtten innvendig etterpå, så bare dropper det... :)

Bussjåfører burde vente til folk fikk satt seg/funnet noe å holde fast i! :rope: Når det er vått på gulvet i tillegg, er det direkte uforsvarlig!

Og ang. å falle: Jeg blir like forundret hver gang over hvor lynraskt jeg kommer meg opp igjen! Blir rene superkraften, jo!!! Tror faktisk at hvis du hadde slow-mo'et meg et par ganger, ville man kommet frem til at jeg ikke en gang treffer bakken skikkelig før jeg spretter opp! :ler:

Men det mest forunderlige er jo hvordan man slår seg skikkelig noen ganger, og faktisk ikke klarer å f.eks bøye beinet (kneproblemer), men man kom seg opp i lysets hastighet, det gjorde man! :klo:

Ellers synes jeg også det er flaut å kjøpe godteri, bind og tamponger. Har en nærbutikk som jeg er å flere ganger daglig omtrent, så det synes jeg heldigvis ikke er flaut.. :fnise:

Men en morgen hadde jeg tatt med ryggsekk og bikkja, og hatt en lang runde hvor jeg var innom både Kiwi, Rema og Meny for å skaffe alt til en skikkelig god grønnsakssuppe med medisterboller. Men så hadde jeg jo fri, og hadde tenkt å kose meg med ostepop og brus sammen med det nye bladet som kom i posten også... :sjenert:

Men siden jeg hadde glemt det, måtte jeg tilbake på første butikken igjen, kun for å kjøpe en stor ostepop og brus. Og da var det flaut at det IKKE var samme dama i kassa.

Heldigvis kjente jeg henne litt, så jeg sa bare lattermildt noe om at "nå føler jeg meg skikkelig usunn, og skulle ønske folk så de 4 kg med grønnsaker i sekken, som jeg har gått 7-8 km for å kjøpe!" :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn synes jeg det er flaut å komme inn i en klesbutikk hvis jeg går med klær jeg har kjøpt der. Jeg kjøper en del klær i en butikk som har noe litt utenom det vanlige, blant annet kjøpte jeg en regnkåpe der for noen år siden som var veldig spesiell. Syntes det var dritflaut å gå med den regnkåpen når jeg var i butikken.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Canis lupus

Enig med disse punktene i større eller mindre grad! :skratte:

Men jeg for aldri "bestemt" meg for om det er flauest å få et nytt lodd, eller penger (hvis det er under f.eks 100kr). Føler det blir litt "spillavhengig eller lutfattig?". :fnise: Ender som regel at det blir mannen som gjør det!

Synes hele McDonalds greia er flaut, jeg... Gikk på McDonalds kanskje 3 ganger i året, men nå har jeg bare kommet til det punktet at jeg har innsett at det frister kanskje før man går dit, også føler jeg meg pillråtten innvendig etterpå, så bare dropper det... :)

Bussjåfører burde vente til folk fikk satt seg/funnet noe å holde fast i! :rope: Når det er vått på gulvet i tillegg, er det direkte uforsvarlig!

Og ang. å falle: Jeg blir like forundret hver gang over hvor lynraskt jeg kommer meg opp igjen! Blir rene superkraften, jo!!! Tror faktisk at hvis du hadde slow-mo'et meg et par ganger, ville man kommet frem til at jeg ikke en gang treffer bakken skikkelig før jeg spretter opp! :ler:

Men det mest forunderlige er jo hvordan man slår seg skikkelig noen ganger, og faktisk ikke klarer å f.eks bøye beinet (kneproblemer), men man kom seg opp i lysets hastighet, det gjorde man! :klo:

Ellers synes jeg også det er flaut å kjøpe godteri, bind og tamponger. Har en nærbutikk som jeg er å flere ganger daglig omtrent, så det synes jeg heldigvis ikke er flaut.. :fnise:

Men en morgen hadde jeg tatt med ryggsekk og bikkja, og hatt en lang runde hvor jeg var innom både Kiwi, Rema og Meny for å skaffe alt til en skikkelig god grønnsakssuppe med medisterboller. Men så hadde jeg jo fri, og hadde tenkt å kose meg med ostepop og brus sammen med det nye bladet som kom i posten også... :sjenert:

Men siden jeg hadde glemt det, måtte jeg tilbake på første butikken igjen, kun for å kjøpe en stor ostepop og brus. Og da var det flaut at det IKKE var samme dama i kassa.

Heldigvis kjente jeg henne litt, så jeg sa bare lattermildt noe om at "nå føler jeg meg skikkelig usunn, og skulle ønske folk så de 4 kg med grønnsaker i sekken, som jeg har gått 7-8 km for å kjøpe!" :fnise:

Bra jeg ikke er den eneste som sliter med flaxlodd-kjøping/innbytte :sjenert: :sjenert: Som regel gubben som får oppgaven her også :)

Syntes ikke det er flaut å kjøpe kondomer eller bind. Aldri skjønt greia med å være flau over det. Men jeg skal nå ikke si noe, er ikke noe bedre å være flau over flax-lodd. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Av en merkelig grunn syns jeg det er småflaut å kjøpe toalettpapir, og spesielt når jeg ikke får pose til det fordi det har håndtak. En skikkelig idiotisk ting å være flau over. Må jo le av meg selv når jeg tar med meg pakken med toalettpapir på butikken og tenker. Herregud dette er skikkelig teit å være flau over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syens forresten det er sikkelig flaut å tryne på glatta! Jeg går alltid som en gammel kjerring (hvert fall i nedoverbakker) pga jeg er drit redd for å tryne på isen. Klarte selvsagt å tryne i en bakke full av is ned til butikken for noen uker siden. Kjørte mange biler forbi og jeg datt rett på fua. Trodde jeg skulle dø av flause! Hater når det ikke er strødd.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg synes det er flaut når folk kan høre hva jeg gjør når jeg er på do.

Når katten min kommer springene etter meg i gaten, og mjauer som bare det.

I dag var det litt flaut da jeg skulle si til historielæreren min hvem jeg ville snakke med, altså rådgiveren min. Også glemte jeg helt navnet hennes (jeg ble kjent med henne i år, og snakker ikke så mye med hun, men burde kanskje husket det), så jeg sa navnet på en annen, en lærer. Men så kom jeg på hva hun heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aria.

Syntes det er flaut å spørre om div. ting på apoteket.

"Har dere sånne tabletter mot luft i magen?"

"Hvor har dere graviditetstest?"

Og halvveis tryne på bussen når den begynner å kjøre, som jeg gjorde igår :flau:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempeflaut å kjøpe søppelmat aleine. Derfor går jeg aldri på burger king eller mcdonals når jeg er aleine, for jeg synes det er så utrolig flaut. Ikke kjøper jeg frossenpizza på butikken heller, fordi jeg synes det er flaut.

Men egentlig er det jo ikke det, så jeg burde jo bare trosse mine egne teite tanker for å stille cravingene mine en gang i blant! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det er mye.

Synes det er flaut å kjøpe dopapir. Hvis det er kún dopapir jeg skal i butikken etter må jeg finne noe annet å kjøpe også, men det verste er hvis jeg kommer til kassa og ser det har kommet nytt Nemi/Pondus. Typ, jess, her skal man kose seg på do når man kommer hjem.

Liker ikke at folk ser meg våkne når jeg har vært ute kvelden før. Min oppvåkning minner etter sigende skremmende mye om Bernard i Black Books. Generelt flaut at folk er i nærheten når jeg sover også, jeg både snakker og synger HØYT i søvne. Kjempesøtt :roll:

Kan også bli litt flau over meg selv når jeg blir skikkelig glad/gira, jeg har en tendens til å hoppe opp og ned og se ut som jeg er fem år.

Og en ting til: jeg hater å tenke på noe morsomt, eller se noe komisk når jeg er ute og går alene. Klarer jo ikke la være å le, som regel, og det er en anelse flaut. Eller hvis jeg plutselig kommer på noe jeg har glemt og må snu midt på gata. Pleier faktisk å ta opp mobilen, stoppe opp og late som jeg fikk en melding som sier at jeg må snu... Steike, jeg er teit :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes det er flaut å handle på apoteket,

Føler meg dum når jeg handler mye alkohol,

og når jeg snakker i telefonen med ukjente,

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater når de som jobber i butikken spør om jeg trenger hjelp - i hvert fall når jeg bare kikker.

Synes også det er flaut å snakke med fremmede på telefonen (les: telefonselgere/bestille pizza)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dritflaut å være med mennesker jeg ikke kjenner så godt, hvis det blir pinlig stillhet og jeg hele tiden må finne på noe å snakke om.

Jeg synes det er flaut at jeg begynner å gråte når jeg blir sint.

Jeg synes også at det er flaut å spise banan! Haha :flau:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpe kondomer når det er lang kø i butikken. Du vet at "bestemor" stirrer deg i nakken når du strekker deg etter kondompakkene....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaunis

Å gå på do visst folk utafor kan høyre, pleier å setje på vasken, men så kjem det nokon å skrur den av. Eg klare ikkje å slappe av, og uansett kor mykje eg må tisse, det kjem ingenting.

Å sjå på tv eller film med familien eller folk eg ikkje kjenner så godt når det er sex-scener.

At bussjåføren byrje å køyre før eg har funne ein plass å sitje og bussen er full. Spesielt på skulebussen, der 99,9% er sure jenter som vil ha to seter får seg sjølv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Lete etter sitteplass på en nesten full buss, føler alle glor og tenker "ikke sett det ved siden av meg"

- Snakke i større forsamlinger

- Gå på butikken å kjøpe masse godis, og bare det :gjeiper:

- Gå i klesbutikker når jeg har på daffeklær og føler meg ufresh

- Gå på do hvor andre kan høre meg

- Stå i heisen med en ukjent person :sjenert:

- Om jeg står i kassa å skal betale og det er tomt på kortet eller det ikke virker :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- bestille ting på telefonen (mat/taxi)

- pante flasker (derfor ender mannen alltid med den jobben;-)

- sove sammen med andre (redd for å snorke eller snakke i søvne...)

Er nok mye mer, men det jeg kommer på nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...