Gå til innhold

September-oktober 2011


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Hei jenter:)

Da hopper jeg inn her:) Er 15+4 i dag:) Formen er overraskende fin:) Magen begynner å vise seg frem, men med noen triks er den fortsatt mulig å skjule:)

Hallo og velkomen! :goodbye:

Heldige deg som har fått mage og en form som er fin. Her er formen fremdeles bob-bob og ingen mage, men buksene blir mindre. Tror det bare er mye mat i magen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter!

Ser at eg heilt har gløymt å oppdatera i denne tråden, men eg må dessverre også forlata dåke. :( I begynnelsen av mars vart det oppdaga på tidleg UL at eg hadde hatt ein MA. :trist: Eg hadde sterk mistanke heilt frå starten av, på grunn av manglande graviditetssymptom og dårlig magefølelse. Det einaste eg kjente, var menssmerter i mage og rygg innimellom. Måtte tilbake på ny UL ei veke seinare, berre for at legen skulle vera heilt sikker. Hadde ingen blødningar i det heile tatt, så eg måtte få tablettar for å få i gang aborten. Triste greier, når eg endelig hadde blitt gravid etter meir enn 1 1/2 års prøvetid! :sukk:

Sender også ein stor klem til Joyce, som har opplevd akkurat det same som meg. :klem: Og så ønskjer eg alle dåke andre masse lykke til vidare med september- og oktoberspirene! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Ser at eg heilt har gløymt å oppdatera i denne tråden, men eg må dessverre også forlata dåke. :( I begynnelsen av mars vart det oppdaga på tidleg UL at eg hadde hatt ein MA. :trist: Eg hadde sterk mistanke heilt frå starten av, på grunn av manglande graviditetssymptom og dårlig magefølelse. Det einaste eg kjente, var menssmerter i mage og rygg innimellom. Måtte tilbake på ny UL ei veke seinare, berre for at legen skulle vera heilt sikker. Hadde ingen blødningar i det heile tatt, så eg måtte få tablettar for å få i gang aborten. Triste greier, når eg endelig hadde blitt gravid etter meir enn 1 1/2 års prøvetid! :sukk:

Sender også ein stor klem til Joyce, som har opplevd akkurat det same som meg. :klem: Og så ønskjer eg alle dåke andre masse lykke til vidare med september- og oktoberspirene! :klemmer:

Utrolig trist lesing Mirabella76. Ord blir så fattige i en slik situasjon og skal derfor ikke si så mye. :trist: Håper virkelig det klaffer igjen for dere snart :troest::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan rapportere fra denne fronten at magen begynner å bli ganske synlig, men da må jeg ha på meg ettersittende tøy. Syntes at den syntes spesielt godt i treningstøyet mitt :nigo:

Fikk faktisk spørsmål fra noen jeg kjente sist jeg var på trening om jeg er gravid... Og det er jeg jo... :babysmokk: Er bare så stas med magen som vokser. Må liksom ta på den og stryke på den hele tiden. :gravid: Men prøver å bare gjøre det når jeg er hjemme.

Nå er jeg lav (163) og har alltid vært smal og spebygd. Kanskje det er derfor den syntes så godt.

Har dere andre begynt å gjøre innkjøp? Jeg har kommet ganske langt på utstyrslisten. :biggrin: (elsker å shoppe)

Har nå begynt å kjøpe inn litt klær til den lille. Har foreløpig bare kjøpt noen bodyer i str 56. Er usikker på om jeg skal kjøpe noe i str 50. Hører så forskjellig ift dette. Noen mener at å kjøpe 50 er bortkastet.... Hva skal dere gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her jeg også, med en termin i slutten av oktober sånn ca. :)

Arven1 Jeg har også hørt at det er liten vits å kjøpe noe i str. 50, da mange nyfødte allerede er for store for den størrelsen. Men likevel, så har ihvertfall jeg lyst å kjøpe kanskje 1 body i str. 50, sånn i tilfelle :) Babyklærna på H&M er jo superbillig :)

I dag er jeg 10+5. Gleder meg til uke UL i uke 12. Lurer på om det er mulig å hinte frem til kjønnet da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke kjøpt inn noe. Men mulig jeg skal gjøre det snart. Må nytte på nå som formen er bra. Vet jo aldri hvordan det vil bli.. Og med tanke på at vi ikke skal vite kjønn har jeg fått for meg at det blir vanskeligere siden alt i startfasen da blir nøytralt. Sikkert ikke noe problem, men jeg er sånn som skal ha alt gjennomført, ikke så veldig mye tilfeldigheter. :)

Tipper vi begynner så smått med handlig etter UL som er om nesten to uker. Blir litt stas også da! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :)

Vi har ikke begynt å handle inn noe enda, men vi har jo ikke kommet så langt da. Enda synes jeg det er litt skummelt og kommer nok til å vente til vi vet kjønnet.

Teita: Jeg var også på ul i uke 12 og lurte på om de kunne se kjønnet. Det er teoretisk mulig, men det er relativt stor sjanse for at de tar feil fordi klitoris er oppsvulmet og ligner på en liten penis :fnise: , men det skal kunne gå an å se forskjell. Nurket mitt gjemte seg derimot godt, så det var ikke engang mulig å vurdere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Ser at eg heilt har gløymt å oppdatera i denne tråden, men eg må dessverre også forlata dåke. :( I begynnelsen av mars vart det oppdaga på tidleg UL at eg hadde hatt ein MA. :trist: Eg hadde sterk mistanke heilt frå starten av, på grunn av manglande graviditetssymptom og dårlig magefølelse. Det einaste eg kjente, var menssmerter i mage og rygg innimellom. Måtte tilbake på ny UL ei veke seinare, berre for at legen skulle vera heilt sikker. Hadde ingen blødningar i det heile tatt, så eg måtte få tablettar for å få i gang aborten. Triste greier, når eg endelig hadde blitt gravid etter meir enn 1 1/2 års prøvetid! :sukk:

Sender også ein stor klem til Joyce, som har opplevd akkurat det same som meg. :klem: Og så ønskjer eg alle dåke andre masse lykke til vidare med september- og oktoberspirene! :klemmer:

Uff Mirabella - dette var kjempetrist å høre :troest:

Vi får inderlig håpe at du, som mange andre etter MA og SA, får en kort, ny prøvetid. Ønsker dere lykke til videre og sender dere mange gode tanker :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ripsy Tusen takk :) I morgen er det en uke til UL i uke 12, så da skal jeg høre med legen om det er mulig :) Hadde jo vært kjempe gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Her lå nurket med hode og mage ned mot proben, så fikk ikke sett noen ting mellom bena på lille. :fnise: Så kan hende lille'n deres ikke er så samarbeidsvillig teita. Uansett gleder vi oss til å finne ut om en 4 - 5 ukers tid. Viktigste for oss er uansett om barnet er sunt og friskt, da bf ble født med en misdannelse i tarmene. Grunnet det, så må vi finne ut om det samme gjelder barnet. Da slipper vi hjertestans og det hele, som bf opplevde, da de ikke visste hva som var galt.

Her ser jeg gjennom artikler om det å være førstegangsforelder og går gjennom klærene mine, som jeg kan bruke som mammaklær (store rundt magen) :fnise:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det en bitteliten, musestille jubel over å ha nådd 15 uker i går. Kjenner at det er VELDIG vanskelig å våge å tro at dette skal gå veien, så hver dag er et løp i seg selv.

Har ingen grunn til å tro at dette skal gå galt, men det hadde vi jo ikke sist heller...

Ellers så vokser magen. Nå har jeg en alt for stor mage fra før, så det er ikke noe som syns noe vesentlig. (Øvre del av magen kamuflerer det meste av det som foregår under navlen for å si det sånn. :rolleyes: ) Men jeg kjenner at magen under navlen har forandret seg, blitt hardere, og det skal ikke så veldig fast trykk til før jeg kjenner livmoren. Så det er nok utvikling der inne. :)

Har gått til innkjøp av en del gravidklær. Buksene fra Ellos må jeg returnere, da de største størrelsene der slett ikke var store nok. Så jeg tenker det blir å bruke en del komfortable, litt vide klær fra sportmann, samt klær fra JCPenneys som Joyce la ut link til tidligere i denne tråden.

Ang innkjøp av babyklær; her blir det ikke kjøpt noe på leeeenge ennå, men jeg tror jeg kommer til å kjøpe inn noen plagg i str 50 også. Men nå er det jo større sjans for at mine kommer til ei stund før termin enn om det hadde vært et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delphina Åja, kjedelig da :( Ja, har hørt at sannsyneligheten er veldig liten, men jeg håper fremdeles litt :)

Nilla Håper virkelig at det går bra for deg denne gangen! :) Gratulerer med over 15 uker. Hvis alt er riktig med min foreløpig beregnede termin, tror jeg faktisk jeg føder akkurat en mnd etter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Gratulerer med 15 uker Nilla!

Skjønner godt at du tar en dag om gangen, jeg hadde hatt vanskeligheter selv om jeg hadde vært i dine sko. :klemmer: Bra med utviklig! Misunner deg litt at du kjenner alt, men så er du jo ruger for flerlinger, her er det bare enling. :ler:

Ja, litt kjedelig Teita, men det viktigste for meg var bare å se at lille hadde det bra.. Kjønn finner vi ut etterhvert, med mindre lille er like samarbeidsvillig som det jeg var i magen (veldig lite for å si det sånn). Og snart er du også over 12-ukers grensa! :danser: 1 uke går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så trist å høre om MAen Mirabella, håper du får ny klaff om ikke lenge :klemmer:

Ellers gratulerer med ukesfeiringer Teita, Nilla og Delphina - og alle dere andre også;) Hver uke er nok like stort for den ene som den andre av oss, selv om vi ligger ulikt an i løypa. Jeg gleder meg veldig til å høre hjertelyd i slutten av neste uke :jepp:

Sånn ellers er jeg overlykkelig for stigende form og mer energi, har fått time til ordinær UL også - så nå er det bare å glede seg:) Tror nok vi kommer til å gå for å vite kjønn denne gangen også - hva har dere andre tenkt, vil dere vite kjønn eller ikke?

Endret av aftereight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så trist å høre om MAen Mirabella, håper du får ny klaff om ikke lenge :klemmer:

Ellers gratulerer med ukesfeiringer Teita, Nilla og Delphina - og alle dere andre også;) Hver uke er nok like stort for den ene som den andre av oss, selv om vi ligger ulikt an i løypa. Jeg gleder meg veldig til å høre hjertelyd i slutten av neste uke :jepp:

Sånn ellers er jeg overlykkelig for stigende form og mer energi, har fått time til ordinær UL også - så nå er det bare å glede seg:) Tror nok vi kommer til å gå for å vite kjønn denne gangen også - hva har dere andre tenkt, vil dere vite kjønn eller ikke?

Takk aftereight og *Frida* :klemmer:

Veldig trist mirabella at du ikke er med oss i denne termingruppa, men du kommer tilbake sterkere! :klemmer:

Jeg vet ikke helt. Vi snakker om vi har lyst til å se kjønnet, og selvfølgelig har vi litt lyst til å vite hva det er før det blir født, men så er det også spennende ikke å vite. Så vi får se hva som skjer når vi er på "ordinær" UL her.

Hjertelyden er fantastisk å høre! :rodmer: Skal selv mest trolig høre den igjen om 9 dager, skal til JM

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me håpar å få vite kjønn på ord. UL. Syns det er så vanskelig å finne nøytrale klede og utstyr, alt er jo blått/grønt og tøft, eller rosa/lilla og søtt! Det er i alle fall svært begrensa utvalg av nøytrale fargar.

Sist fekk me vite at det ganske sikkert var ei jente (og det var det jo), men me valde å ikkje fortelje kva kjønn me venta. Det betydde jo masse mas, og lure spørsmål for å prøve å finne det ut :kjefte: Så om me får vite kjønn denne gang, så trur eg me må sei at me ikkje fekk vite det, at me ikkje veit sjølv. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...