Gå til innhold

Tolkningssak 2


Steinar40

Anbefalte innlegg

Hmmmmm, da spørs det nok om han har gjort deg forbannet nok ennå.

Skal det være et mål det liksom, å finne en kjæreste som gjør en "forbannet nok"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Steinar58 viser en imponerende tålmodighet som fortsatt venter, til tross for at dama er gift på ny for annen gang og ikke har kontaktet ham på flere år. Men det er litt dårlig gjort av henne å være så utydelig og ikke gi ham beskjed om hva hun vil, men bare la ham sitte der i uvissheten.

Edit: Feilposting. Dette innlegget skulle vært postet i "Tolkningssak 19". Kan moderatorene være så snille å ta vare på det og plassere det i riktig tråd når den kommer?

Endret av Fønix
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg synes Steinar58 viser en imponerende tålmodighet som fortsatt venter, til tross for at dama er gift på ny for annen gang og ikke har kontaktet ham på flere år. Men det er litt dårlig gjort av henne å være så utydelig og ikke gi ham beskjed om hva hun vil, men bare la ham sitte der i uvissheten.

Edit: Feilposting. Dette innlegget skulle vært postet i "Tolkningssak 19". Kan moderatorene være så snille å ta vare på det og plassere det i riktig tråd når den kommer?

Glimrende :enig: . Det skulle ikke forundre meg om Steinar ikke kommer seg av flekken, men fortsetter å vente på Godot, som jeg har sagt metaforisk mnge ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren skulle vært straffeknullet til han ble så knullebrisen at han glemte sin første kjærlighet, som han høyst sannsynligvis ikke har pult en gang. Det jeg har lært? 40+++++ år gamle mannlige jomfruer er gærnere enn lemen i flokk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må du lenger ut på landet med!

Nope. Hvis ikke hun kontakter meg med en betydelig bedre innstilling og oppførsel, så er hun allerede historie i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen, du misser hele poenget. "to grow some balls" er en måte å si, oppfør deg som en mann. Noe du ikke gjør. DU oppfører deg som en balleløs, kastrert liten klynkehund, som ligger på gulvet med halen mellom bena, og piper: "Klapp meg, klapp meg, gjør meg lykkelig!"

Som et kvinnfolk mener du?

Nei, jeg gjør nok ikke egentlig det skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevares, helt fantastisk men egentlig ikke annet enn forventet at tråd 1 fikk en avlegger...

Jeg har aldri kalt en mann din pikk eller bedt dem dra til helvete. Og jeg tror ikke problemet ligger hos kvinner generelt men hos den aktuelle kvinnen du aldri gir opp. Hun har manglende oppdragelse, hun oppfører seg ufint og for meg hadde hun vært historie for evigheter siden. Skal vi se hva som hadde fått meg til å avskrive henne:

1. banning og kalling av stygge navn

2. flyttet ut fra mannen uten å informere om at hun hadde funnet en annen

3. holder eksmannen på gress, han er fortsatt uvitende om årsaken til at hun flyttet

4. kjefter og smeller når man prøver å finne ut hvordan ståa er i forholdet

Nei, takk for meg - dette hadde ikke vart lenge.

Hvis hun ville flyttet sammen med deg så hadde dere snakket sammen hver dag, hun hadde kommet på besøk for å planlegge innflyttingen sammen med deg. Du hadde aldri vært i tvil om hun ville bo sammen med deg hvis det var det hun virkelig ønsket. Jeg har blitt lykkelig samboer og vi snakket sammen hver dag, han var ofte på besøk og vi planla hvordan vi skulle få plass til noen av hans ting og få innpasset hans smak blant mine ting sånn at vi fikk et felles hjem. Noe også datteren min var en ivrig deltaker i, var ikke bare jeg som så fram til å få en mann i huset. Det jeg vil fram til er at hvis mannen eller damen i ditt liv vil ha deg så vil du aldri være i tvil om det.

Jada, rasjonelt skrevet og bra oppsummert dette.

Og tro ikke noe annet enn at jeg har tenkt akkurat det samme selv.

Jeg ønsket imidlertid å gi henne alle sjanser til å vise meg i praksis at hun var noe mer enn tomt prat og et håpløst tilfelle. Både for min egen del og hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det være et mål det liksom, å finne en kjæreste som gjør en "forbannet nok"?

Nei, men det er ikke unormalt å si mye dumt når man blir forbannet nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren skulle vært straffeknullet til han ble så knullebrisen at han glemte sin første kjærlighet, som han høyst sannsynligvis ikke har pult en gang. Det jeg har lært? 40+++++ år gamle mannlige jomfruer er gærnere enn lemen i flokk.

Dream on :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er ikke unormalt å si mye dumt når man blir forbannet nok.

Tror de aller fleste par aldri blir forbannet nok til å kalle hverandre slike navn, og det enda de holder lykkelig sammen i mange mange år. Kanskje det er et tegn på at dere ikke er meant to be, at dere gjør hverandre så forbannet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de aller fleste par aldri blir forbannet nok til å kalle hverandre slike navn, og det enda de holder lykkelig sammen i mange mange år. Kanskje det er et tegn på at dere ikke er meant to be, at dere gjør hverandre så forbannet?

Det er selvfølgelig en klar mulighet.

Vi er imidlertid begge ildtegn. Til og med samme ildtegn med bare 1 dag forskjell, selv om det er noen år forskjell da ;)

Hun har faktisk sagt mange ganger at ingen andre har fått henne så forbannet som meg.

Jeg tar det selvfølgelig som et kompliment ;) hehe

Neida, men alvorlig talt så er det selvfølgelig mye mulig at du har rett, og jeg har derfor tenkt det samme selv.

Tror faktisk ikke det er mange ting jeg ikke har tenkt på i denne saken et par tusen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hun har faktisk sagt mange ganger at ingen andre har fått henne så forbannet som meg.

Det forundrer meg da ikke det minste hvis du er like kverulerende med henne som du er her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Det er selvfølgelig en klar mulighet.

Vi er imidlertid begge ildtegn. Til og med samme ildtegn med bare 1 dag forskjell, selv om det er noen år forskjell da ;)

Hun har faktisk sagt mange ganger at ingen andre har fått henne så forbannet som meg.

Jeg tar det selvfølgelig som et kompliment ;) hehe

Neida, men alvorlig talt så er det selvfølgelig mye mulig at du har rett, og jeg har derfor tenkt det samme selv.

Tror faktisk ikke det er mange ting jeg ikke har tenkt på i denne saken et par tusen ganger.

Nå er astologien kommet inn som en faktor også! Hva sier stjernene om framtiden din med denne damen, Steinar? Legger du alt i skjebnens hender?

Kom ikke her å påberop deg logikk og rasjonell tankegang, for det eier du ikke sneven av en gang. Dette er så irrasjonelt og ulogisk som det kan få blitt.

Og du tar det som et kompliment at ingen får henne så forbanna som det du gjør?! Helt fantastisk utrolig.

Jeg har aldri kalt opp noen eller bedt dem dra til helvete. Ærlig talt, det er bare lavmål. Og en slik lavmålsdame vil du ha.

Jeg håper virkelig det blir dere to, at hun flytter til deg, og dere får prøve hverdagen sammen. Da kommer du til å få nok å henge fingra i, i hvert fall.

Det blir litt av en jobb å forme denne dama slik du vil ha henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundrer meg da ikke det minste hvis du er like kverulerende med henne som du er her på forumet.

Jeg venta på den hehe

Men problemet er nok heller at hun ikke klarer (klarte) å svare på mine spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er astologien kommet inn som en faktor også! Hva sier stjernene om framtiden din med denne damen, Steinar? Legger du alt i skjebnens hender?

Kom ikke her å påberop deg logikk og rasjonell tankegang, for det eier du ikke sneven av en gang. Dette er så irrasjonelt og ulogisk som det kan få blitt.

Og du tar det som et kompliment at ingen får henne så forbanna som det du gjør?! Helt fantastisk utrolig.

Jeg har aldri kalt opp noen eller bedt dem dra til helvete. Ærlig talt, det er bare lavmål. Og en slik lavmålsdame vil du ha.

Jeg håper virkelig det blir dere to, at hun flytter til deg, og dere får prøve hverdagen sammen. Da kommer du til å få nok å henge fingra i, i hvert fall.

Det blir litt av en jobb å forme denne dama slik du vil ha henne.

hehe Ja, jeg tror nok også at det hadde blitt en utfordring som du sier. Men noen utfordringer skal man ha i dette livet. Det må bare være et mål og mening med det. Samt et positivt resultat i lengden selvfølgelig.

Og jeg må nok innrømme å tro på skjebnen, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du tenkt noe mer på å oppsøke en psykiater da? Så du finner ut hva som egentlig feiler deg. At det er noe alvorlig er det ingen tvil om, og dette sier jeg ikke på tull eller for å mobbe deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt noe mer på å oppsøke en psykiater da? Så du finner ut hva som egentlig feiler deg. At det er noe alvorlig er det ingen tvil om, og dette sier jeg ikke på tull eller for å mobbe deg.

Det jeg trenger er først og fremst å få denne situasjonen avklart. Og det kommer til å skje de nærmeste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nope. Hvis ikke hun kontakter meg med en betydelig bedre innstilling og oppførsel, så er hun allerede historie i mine øyne.

Jeg er sterkt fristet til å si at du ikke skal kaste stein når du selv sitter i glasshus. Du er selv et eklatant eksempel på en som ikke er i stand til å endre innstillig når det gjelder din oppførsel overfor denne damen, uansett hvor mange velmente råd du får av oss som har orket å følge deg. I denne tråden vil du ha hjelp til å tolke henne, men du tar ingenting til deg. I alle trådene dine maler du oppigjen og oppigjen på det samme. Du er sur og bitter og øser edder og galle utover hele kvinnekjønnet.

Krake søker make er det noe som heter. Selvutnevnte martyrer tror jeg ikke mange har så mye til overs for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sterkt fristet til å si at du ikke skal kaste stein når du selv sitter i glasshus. Du er selv et eklatant eksempel på en som ikke er i stand til å endre innstillig når det gjelder din oppførsel overfor denne damen, uansett hvor mange velmente råd du får av oss som har orket å følge deg. I denne tråden vil du ha hjelp til å tolke henne, men du tar ingenting til deg. I alle trådene dine maler du oppigjen og oppigjen på det samme. Du er sur og bitter og øser edder og galle utover hele kvinnekjønnet.

Krake søker make er det noe som heter. Selvutnevnte martyrer tror jeg ikke mange har så mye til overs for.

Jeg leser alle kommentarer og råd jeg får her. Men det betyr ikke at jeg blindt følger noen av disse rådene. Jeg vurderer selv hva jeg skal gjøre, hvordan jeg skal gjøre det og når det skal gjennomføres.

Og som sagt, mitt valg er nå igangsatt.

Resultatet er opp til skjebnen.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...