Gå til innhold

Tolkningssak 2


Steinar40

Anbefalte innlegg

Jo du kan gjøre noe aktivt: KUTTE KONTAKTEN MED HENNE :opplyser:

Ettersom jeg ikke kontakter henne før hun endrer innstilling og oppførsel, så er det akkurat dette som nå skjer i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom jeg ikke kontakter henne før hun endrer innstilling og oppførsel, så er det akkurat dette som nå skjer i praksis.

Men du svarer fortsatt når hun kontakter deg og da er du like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor lang tid kommer det til å ta før det dør av seg selv, tror du?

Alt som ikke får næring dør. Det dør da litt for hver dag som går.

Det som da blir viktigere er å få tilbake motivasjonen.

Det er tøft å kutte kontakten, men det er i mange tilfeller det beste å gjøre. Dersom man ønsker å fortsette som venner, kan man heller gjenoppta kontakten. Gi beskjed til henne om at du nå trenger tid, og be henne om å ikke kontakte deg på noen måneder. La deg selv få tid til å sørge over det som ikke ble, det er en del av en helt naturlig sorgprosess man må igjennom.

Her tenker du som et ekte kvinnemenneske hehe

Sannsynligvis er hun heller ikke langt unna den tankegangen når det gjelder seg selv. Altså at hun trenger tid.

Men JEG trenger IKKE mer tid! Jeg trenger derimot at hun får UT fingern! ASAP!!!

Og være venner kan hun bare glemme! Det har jeg sagt klart ifra mange ganger.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du svarer fortsatt når hun kontakter deg og da er du like langt.

Jeg har gjort det hittil, ja.

Men hvis hun skulle kontakte meg igjen nå, og ikke ha noe fornuftig å si, så kan jeg love deg at den kontakten ikke kommer til å vare lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar, det har du sagt siden sommeren 2009. Jeg har et tips til deg, gå ut på toalettet, ta ned buksene og underbuksene. Jeg regner med du har en penis, under denne skal det være noe som heter testikler. Eller baller. Jeg mistenker at du ikke har det. Menn med baller tar nemlig ansvar for eget liv, egen lykke og egne handlinger.

Har du ikke baller, noe jeg nesten tar for gitt, så vil jeg anbefale deg å skaffe deg noen. Ved anskaffelse av baller vi du innse det alle andre som har lest trådene dine på KG vet og er klar over. Du er en ynkelig liten mann, og da vil du kanskje klare å gjøre noe med det. Kvinner vil ikke ha dørmatter og sutrekladder som kun vil ha en kvinne for at han skal bli lykkelig. Vi vil ha menn, med baller.

Skal i hvert fall ikke beskylde deg for å være mye "ladylike" i måten du uttrykker deg på.

Men det er forsåvidt ikke hun heller.

Tror hun liker best å kalle meg "Din pikk!" og be meg "Dra til helvete" da selvfølgelig.

Veldig sjarmerende. Eller ikke. Hva feiler det kvinnfolk nå fortia? :klø:

Mangel på oppdragelse er sikkert det eneste trolige svaret.

Og hva faen skal jeg med et kvinnfolk som ikke vil gjøre meg lykkelig engang???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd til deg er å la kvinnen fra nord velge bort de hun er hos, for SÅ å velge deg. Dette har du delvis gjort, og hun har IKKE valgt deg.Da hadde hun vært hos deg nå.

Når kjærlighetssorgen står på som verst er det ille, ja. Men det går over. Og jo lenger tid du bruker på dette, jo tydeligere vil det bli for deg når det går over at du kastet bort år av livet ditt på en som ikke ville ha deg når det kom til stykket.

Det kan du godt si.

Men for meg var det helt nødvendig å bruke denne tiden for å se om det var mulig å få det til i sammen i praksis. Da VET jeg i hvert fall det og trenger ikke tenke noe mer tilbake på hva som kunne ha vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg bare må le.

Hvorfor i all verden venter du i måneder og år på ei dame som kaller deg "din pikk" og ber deg dra til helvete? Er det virkelig ei slik dame du ønsker?!

Huff, jeg kan nesten ikke beskrive hvor tafatt du fremstår som faktisk venter, og håper, på ei slik dame. Hun respekterer deg ikke, kaller deg ting, ber deg dra til helvete, og sitter som ei igle og suger penger fra bankkontoen din. Og du logrer som en liten valp hver gang hun gir deg et livstegn. (samt at du stiller noen ultimatum og sier at hun må endre oppførsel og innstilling, da. Akkurat som om det vil skje).

Nei, Steinar, du må få deg noen baller, og be dama finne seg en annen å utnytte og tråkke på. Du er da vel verdt mer enn som så!

Om ikke annet må du da innse at når en må starte forholdet med at den ene parten må endre sin personlighet, så er det helt umulig å bygge et seriøst forhold. Men for all del, ønsker du å bli tråkka på, og bli brukt som bank, så er jo det ditt valg. Du er voksen nok til å ta et slikt valg... men å fortsette å tolke dette i hundre sider til, ser jeg ingen grunn til. Denne situasjonen er gjennomtolket, vrengt, vridd, tygget og spyttet ut igjen mer enn nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva faen skal jeg med et kvinnfolk som ikke vil gjøre meg lykkelig engang???

Det er jo det vi har prøvd å spørre deg om.

Så hva i all verden skal du med henne? Hun vil jo aldri bli det du vil hun skal bli - det har hun jo vist deg rimelig tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg bare må le.

Hvorfor i all verden venter du i måneder og år på ei dame som kaller deg "din pikk" og ber deg dra til helvete? Er det virkelig ei slik dame du ønsker?!

Hva bruker du å kalle et mannfolk du kjenner godt når du er forbannet da?

Huff, jeg kan nesten ikke beskrive hvor tafatt du fremstår som faktisk venter, og håper, på ei slik dame. Hun respekterer deg ikke, kaller deg ting, ber deg dra til helvete, og sitter som ei igle og suger penger fra bankkontoen din. Og du logrer som en liten valp hver gang hun gir deg et livstegn. (samt at du stiller noen ultimatum og sier at hun må endre oppførsel og innstilling, da. Akkurat som om det vil skje).

Nei, Steinar, du må få deg noen baller, og be dama finne seg en annen å utnytte og tråkke på. Du er da vel verdt mer enn som så!

Ja, det stemmer.

Om ikke annet må du da innse at når en må starte forholdet med at den ene parten må endre sin personlighet, så er det helt umulig å bygge et seriøst forhold. Men for all del, ønsker du å bli tråkka på, og bli brukt som bank, så er jo det ditt valg. Du er voksen nok til å ta et slikt valg... men å fortsette å tolke dette i hundre sider til, ser jeg ingen grunn til. Denne situasjonen er gjennomtolket, vrengt, vridd, tygget og spyttet ut igjen mer enn nok.

Jeg kan ikke endre hennes innstilling og oppførsel, nei. I så fall må hun velge å gjøre det selv først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det vi har prøvd å spørre deg om.

Så hva i all verden skal du med henne? Hun vil jo aldri bli det du vil hun skal bli - det har hun jo vist deg rimelig tydelig.

Ja, hvorfor tror du at det nå går den veien som det gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er forbannet sier jeg "kjære, nå er jeg skikkelig sur på deg fordi...".

Om han hadde begynt å kalle meg stygge navn, så hadde jeg gjort det klart at slikt aksepterer jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg ikke kontakter henne før hun endrer innstilling og oppførsel, så er det akkurat dette som nå skjer i praksis.

Hun endrer ikke innstilling og oppførsel. Hvor ufattelig treg i huet er du når du ikke har innsett dette etter så lang tid???

Men hvis hun skulle kontakte meg igjen nå, og ikke ha noe fornuftig å si, så kan jeg love deg at den kontakten ikke kommer til å vare lenge.

Du beskriver hele tiden hva som kommer til å skje, og at du kommer til å kutte kontakten hvis hun ikke endrer innstilling og oppførsel. Det er ikke snakk om å sette foten ned. Som KateW sa, du mangler cohones... Det er faktisk massevis med hunkjønn her inne med mer baller enn deg.

Hva bruker du å kalle et mannfolk du kjenner godt når du er forbannet da?

Ingen slenger den typen skjellsord til noen man liker, med mindre man har dårlig oppførsel, mangelfullt ordforråd, eller er ute av stand til å kommunisere som et normalt voksent menneske. Eller også faktisk ikke tåler trynet på deg. Jeg kaller ikke min uvenner "pikk" og ber dem dra til helvete engang.

Og hun har vel bedt deg dra til helvete en del ganger nå - trenger du et kart? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor tror du at det nå går den veien som det gjør?

Den må du lenger ut på landet med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal i hvert fall ikke beskylde deg for å være mye "ladylike" i måten du uttrykker deg på.

Men det er forsåvidt ikke hun heller.

Tror hun liker best å kalle meg "Din pikk!" og be meg "Dra til helvete" da selvfølgelig.

Veldig sjarmerende. Eller ikke. Hva feiler det kvinnfolk nå fortia? :klø:

Mangel på oppdragelse er sikkert det eneste trolige svaret.

Og hva faen skal jeg med et kvinnfolk som ikke vil gjøre meg lykkelig engang???

Det feiler ikke kvinner noe som helst. Du har møtt på en elendig utgave og du nekter å slippe tak. Har du fortsatt ikke forstått et kvekk? Eneste forklaring jeg kan komme på et aspergersteorien min, eventuellt at du lider av en form for fornektelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er forbannet sier jeg "kjære, nå er jeg skikkelig sur på deg fordi...".

Om han hadde begynt å kalle meg stygge navn, så hadde jeg gjort det klart at slikt aksepterer jeg ikke.

Hmmmmm, da spørs det nok om han har gjort deg forbannet nok ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun endrer ikke innstilling og oppførsel. Hvor ufattelig treg i huet er du når du ikke har innsett dette etter så lang tid???

Nei, hun har ikke endret innstilling og oppførsel. Det har du helt rett i.

Du beskriver hele tiden hva som kommer til å skje, og at du kommer til å kutte kontakten hvis hun ikke endrer innstilling og oppførsel. Det er ikke snakk om å sette foten ned. Som KateW sa, du mangler cohones... Det er faktisk massevis med hunkjønn her inne med mer baller enn deg.

Hjelpes!!! :haar: hehe

Ingen slenger den typen skjellsord til noen man liker, med mindre man har dårlig oppførsel, mangelfullt ordforråd, eller er ute av stand til å kommunisere som et normalt voksent menneske. Eller også faktisk ikke tåler trynet på deg. Jeg kaller ikke min uvenner "pikk" og ber dem dra til helvete engang.

Og hun har vel bedt deg dra til helvete en del ganger nå - trenger du et kart? :filer:

Ute av stand til å kommunisere som et normalt voksent menneske kan absolutt ha noe for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du vet, Krill, det er nok et NSB-tog dette her, så vi ser nok ikke at det ruller ut fra perrongen heeelt ennå...

Jeg har en følelse av at dette toget også driver og rygger i tide og utide.. :skratte: Jeg tror kanskje det er noe galt med toget. At det aldri kommer til å gå fra denne stasjonen.

Er buss et alternativ?? :buss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det kvinnfolk nå fortia? :klø:

Og hva faen skal jeg med et kvinnfolk som ikke vil gjøre meg lykkelig engang???

Hva feiler det egentlig deg som ikke gir deg? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i hvert fall ikke beskylde deg for å være mye "ladylike" i måten du uttrykker deg på.

Men det er forsåvidt ikke hun heller.

Tror hun liker best å kalle meg "Din pikk!" og be meg "Dra til helvete" da selvfølgelig.

Veldig sjarmerende. Eller ikke. Hva feiler det kvinnfolk nå fortia? :klø:

Mangel på oppdragelse er sikkert det eneste trolige svaret.

Og hva faen skal jeg med et kvinnfolk som ikke vil gjøre meg lykkelig engang???

Igjen, du misser hele poenget. "to grow some balls" er en måte å si, oppfør deg som en mann. Noe du ikke gjør. DU oppfører deg som en balleløs, kastrert liten klynkehund, som ligger på gulvet med halen mellom bena, og piper: "Klapp meg, klapp meg, gjør meg lykkelig!"

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvis

Skal i hvert fall ikke beskylde deg for å være mye "ladylike" i måten du uttrykker deg på.

Men det er forsåvidt ikke hun heller.

Tror hun liker best å kalle meg "Din pikk!" og be meg "Dra til helvete" da selvfølgelig.

Veldig sjarmerende. Eller ikke. Hva feiler det kvinnfolk nå fortia? :klø:

Mangel på oppdragelse er sikkert det eneste trolige svaret.

Og hva faen skal jeg med et kvinnfolk som ikke vil gjøre meg lykkelig engang???

Bevares, helt fantastisk men egentlig ikke annet enn forventet at tråd 1 fikk en avlegger...

Jeg har aldri kalt en mann din pikk eller bedt dem dra til helvete. Og jeg tror ikke problemet ligger hos kvinner generelt men hos den aktuelle kvinnen du aldri gir opp. Hun har manglende oppdragelse, hun oppfører seg ufint og for meg hadde hun vært historie for evigheter siden. Skal vi se hva som hadde fått meg til å avskrive henne:

1. banning og kalling av stygge navn

2. flyttet ut fra mannen uten å informere om at hun hadde funnet en annen

3. holder eksmannen på gress, han er fortsatt uvitende om årsaken til at hun flyttet

4. kjefter og smeller når man prøver å finne ut hvordan ståa er i forholdet

Nei, takk for meg - dette hadde ikke vart lenge.

Hvis hun ville flyttet sammen med deg så hadde dere snakket sammen hver dag, hun hadde kommet på besøk for å planlegge innflyttingen sammen med deg. Du hadde aldri vært i tvil om hun ville bo sammen med deg hvis det var det hun virkelig ønsket. Jeg har blitt lykkelig samboer og vi snakket sammen hver dag, han var ofte på besøk og vi planla hvordan vi skulle få plass til noen av hans ting og få innpasset hans smak blant mine ting sånn at vi fikk et felles hjem. Noe også datteren min var en ivrig deltaker i, var ikke bare jeg som så fram til å få en mann i huset. Det jeg vil fram til er at hvis mannen eller damen i ditt liv vil ha deg så vil du aldri være i tvil om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...