Gå til innhold

SVANGER

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legger igjen et lite spor her jeg, morro å følge noen som er omtrent like langt på vei, og ikke minst G R A T U L E R E R med spire!! :klemmer: :klemmer: hurra!!! :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Kjempefin ticker! :rodmer:

Ikke en ticker akkurat, men takk! Jeg har så mange følelser nå, og de er stort sett veeeeeeldig gode :rodmer:

:strix:

yeah :gjeiper:

Legger igjen et lite spor her jeg, morro å følge noen som er omtrent like langt på vei, og ikke minst G R A T U L E R E R med spire!! :klemmer: :klemmer: hurra!!! :kgbaby:

Takk ;) Gratulerer til deg også. Når har du termin? ;)

Håper du har en fin helg som :gravid: ! :klemmer:

Fiiin helg til nå ;) helg er digg, men går jo så fort!

Hei! Bare en snik-lesende dagbok-nabo som ville gratulere så mye!

Så hyggelig! Alle sniklesere er mer enn velkomne i dagboken min, jo flere spor, jo bedre.. ;) Er du en prøver, Eirie?

....

Nå har jeg vært på musikkfestival i tiiiimevis, er sliten. Unngikk alkohol, men fikk bittelitt dårlig samvittighet for å være ufrillig passiv røyker.. alt for mye røyk og fysj på konserter! men det kan vel ikke være så ille?? Og når jeg kom hjem nå MÅTTE jeg bare ha et glass pepsi max (selv om jeg er på avvenning/prøver å kutte ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente ticker-tickeren din ja! ;)

Det irriterer meg grenseløst at jeg må passivrøyke! :kjefte: Hender jeg sier ifra, spesielt hvis jeg står med snuppa og røykeren kom etter oss. Men på festival blir det litt vanskelig å være "politi". :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TakknemligSpentutålmodigroliglettirritertlykkeliggravid

Du er jo bare så søt Aurelia

Det ligger en heldig liten spire i magen din som skal få deg som mamma :klemmer:

Har du fortalt den store nyheten til noen andre enn sambo enda? Kommer du til å vente til etter uke 12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Vi prøver ivei vi også :) Og da er det så koselig å se at andre får det til! :hoppendeglad:

masse lykke til, håper det går fort! Er så kjedelig å gå og vente.. (ok gjør jo det som gravid også da, men nærmer seg iallfall målet)

Jeg mente ticker-tickeren din ja! ;)

Det irriterer meg grenseløst at jeg må passivrøyke! :kjefte: Hender jeg sier ifra, spesielt hvis jeg står med snuppa og røykeren kom etter oss. Men på festival blir det litt vanskelig å være "politi". :fnise:

Røyk er æsj! Heldigvis røyker ikke folk inne på restaurant osv, tenk så grusomt det var før!!! Tickers er gøy :gjeiper:

Du er jo bare så søt Aurelia

Det ligger en heldig liten spire i magen din som skal få deg som mamma :klemmer:

Har du fortalt den store nyheten til noen andre enn sambo enda? Kommer du til å vente til etter uke 12?

åh, takk, det var nydelig sagt av deg Rispy. Og så kommer den til å få slik en herlig pappa også ;):rodmer: Vi har ikke sagt det til noen enda, men svigers begynner omtrent å bli mistenksomme allerede, fordi jeg har kjørt dit alle siste gangene (vi bruker å bytte ved alkoholservering der). Vi planlegger igrunn å vente til uke 12, men ser det litt an.

Tihi, har termin (egen beregnet da riktignok) 20. april 2012. Når har du?

Får litt forskjellige terminer, men 7-9.mai engang. Mai blir en bra måned, om det ikke skjer noe allerede i april da. men tar helst en dag av gangen enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg tatt brasiliansk voks for første gang. Vokset noe annet for litt siden, og fikk da bort skrekken for voks. Fant ut at det kunne være lurt å bytte høvel med voks, så da prøvde jeg det.

ikke pinlig igrunn, hun hudpleieren er bare så behagelig og proff.

Vondt? Joda, absolutt vondere enn andre plasser. Særlig vondt midt oppå venusbegeret, jo mer du nærmer deg klitten igrunn. Så vondt at jeg måtte hyle litt, det svei godt. Men alt i alt ikke en avskrekkende opplevelse, smerten forsvant jo så fort igjen.

Nå blir det spennende å se hvor lenge høna holder seg hårløs....

(hmm mer ribba kylling akkurat nå kanskje...)

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch! Har aldri prøvd full brasiliansk, men har tatt bikinilinja en gang. Jeg hadde visst så vanskelig hår at det endte opp med at hun måtte ta nesten alt med pinsett. Så tror rett og slett jeg holder meg unna full brasiliansk :fnise:

Sammen med innkallingen til ordinær UL fikk jeg forresten med en lapp som sa at jeg ikke måtte vokse eller barbere noe kjønnshår den siste måneden før termin. Hårfjerning (sånne små kviser man kan få etterpå, regner jeg med) var visst bevist å øke faren for infeksjon dersom en måtte ta keisersnitt. Jammen glad jeg ikke har termin midt på sommeren, for jeg kan på ingen måte vise meg i bikini uten å gjøre noe med bikinilinja! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammen med innkallingen til ordinær UL fikk jeg forresten med en lapp som sa at jeg ikke måtte vokse eller barbere noe kjønnshår den siste måneden før termin. Hårfjerning (sånne små kviser man kan få etterpå, regner jeg med) var visst bevist å øke faren for infeksjon dersom en måtte ta keisersnitt. Jammen glad jeg ikke har termin midt på sommeren, for jeg kan på ingen måte vise meg i bikini uten å gjøre noe med bikinilinja! :fnise:

Fikk samme lappen jeg også, og tenkte det samme som deg. Godt man ikke har behov for å gå i bikini i mars/april :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pinsett, klematis? aaaauuuu....

Har aldri vokset noe som helst jeg, kun leggene.. D høres så smertefult ut, så her går det u høvel og marskin foreløbig!

Innom å henter meg litt gravidstøv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri fått skriv om å unngå barbering/voksing før termin, og jeg har vært igjennom dette tre ganger. Forskjellig fra sykehus til sykehus? Du tilhører "mitt" sykehus, Aurelia, så tror ikke du trenger tenke på det.

Voksing er vondt, har prøvd under armene en gang. Aldri mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo lenge til fødsel uansett.. Håper jeg ;)Får se hvordan det blir med voksing/rutiner osv fremover. Har allerede bestilt ny time om 4 uker nå. Enda en ribba, hoven, og litt øm kylling... Håper det bedres snart.

Ellers er jeg ganske trøtt og har lite energi.. grei form, men igår kveld stupte jeg i seng halv 9 rimelig uggen. Alene hjemme nå, og lurer på hva i huleste jeg skal ha til mat.. Ikke veldig matlyst/kokelyst om dagen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh. Spennende å lese om ribbede høns her ;P Selv har jeg aldri prøvd, synes det hadde vært fristende, men nå ble jeg litt skremt altså!

Håper formen og energien er på vei oppover etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...