Gå til innhold

Popelkas bryllupsdagbok

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I know!! :o :P

Hadde det vært meg tror jeg at jeg hadde vært gira, nervøs, kjempeglad, litt redd, mere glad, og stressa. :ler: Masse føleleser om en annen. :wink:

Hvordan føles det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom her nå, for å si tusen takk for de fine ordene du la igjen i dagboken. Ble veldig rørt, jeg. :grine: :-)

Jeg setter veldig stor pris på deg, og at jeg får delta i alt det du forteller i dagboken, og ellers på KG. Du var faktisk den første brukeren som virkelig ønsket meg velkommen, og som jeg følte jeg fikk lett kontakt med. Det satt jeg også stor pris på. :D :dagensrose:

Det er litt trist at jeg ikke får kommet til kirken på dagen din, men jeg stoler på at lunacia vil fortelle meg alt om vielsen. Gleder meg også til referat og forhåpentligvis bilder. :D Er kjempenyskjerrig på kjolen din, og hvordan du og T ser ut sammen, lykkelige og nygifte. :)

Igjen, tusen takk for rørende og varmende ord. Du er en utrolig flott jente, og T er heldig som får akkurat deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager om jeg hørtes pesete ut i telefonen, Popelka, men jeg drev og fiksa meg til å gå, skulle i møte. ;) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte innom her nå, for å si tusen takk for de fine ordene du la igjen i dagboken. Ble veldig rørt, jeg. :grine: :-)

Jeg setter veldig stor pris på deg, og at jeg får delta i alt det du forteller i dagboken, og ellers på KG. Du var faktisk den første brukeren som virkelig ønsket meg velkommen, og som jeg følte jeg fikk lett kontakt med. Det satt jeg også stor pris på. :D :dagensrose:

Det er litt trist at jeg ikke får kommet til kirken på dagen din, men jeg stoler på at lunacia vil fortelle meg alt om vielsen. Gleder meg også til referat og forhåpentligvis bilder. :D Er kjempenyskjerrig på kjolen din, og hvordan du og T ser ut sammen, lykkelige og nygifte. :)

Igjen, tusen takk for rørende og varmende ord. Du er en utrolig flott jente, og T er heldig som får akkurat deg.

:klem:

:grine: Nå var det visst jeg som ble rørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Popelka!

Jeg blir uten nettilgang noen dager, så jeg får skrive min siste lykke-til-hilsen til deg nå.

Jeg ønsker dere lykke til på lørdag og håper at dagen blir akkurat som dere har drømt om! :hjerte:

Jeg er sikker på at dere får en fantastisk dag og at alle gjestene deres kommer til åreise hjem med flotte minner!

Klem fra 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bere ønske deg til lykke med dagen på lørdag!

Håper dere får en kjempe uforglemmelig dag! :-)

Kose dere mye!

Klem frå MsSunshine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Tusen takk for besøk!

Akkurat nå er nervene litt på vei tilbake igjen...men stort sett gleder jeg meg jo! Er ikke så bekymret for små detaljer for tiden, nå er det viktigste å bli godt gift uten at jeg besvimer på kirkegulvet :ler:

Ellers hadde jeg et kjempebra utdrikningslag i går. Har litt hangover nå så orker ikke skrive om det en gang til....

Nei, jeg får vel kle på meg...apropos klær: Lunacia, bare ta på deg et skjørt eller pene bukser og en bluse/topp, det skal ikke være så veldig pyntet på søndag!

Hej då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker deg masse lykke til Popelka!!!!!!Du kommer til å ha en fantastisk dag, og det ser ut som om værgudene er med deg også!!!!!!!

Gled deg, nyt dagen. og kos deg!!!!!

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får vel kle på meg...apropos klær: Lunacia, bare ta på deg et skjørt eller pene bukser og en bluse/topp, det skal ikke være så veldig pyntet på søndag!

Flotte greier. Skjørt og topp. Ser vel ann på været akkurat hvilken topp det blir, men regner med jeg tar på det sorte linskjørtet (ligger klar og nystrøket). :)

I morgen er dagen! Gleder meg masse til å se deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er endelig dagen der, og mens du gjør deg klar til å dra til kirka, er jeg på jobb. :wink:

Siden dagen min ikke på langt nær er over enda, vil jeg bare ønske deg Masse lykke til i morgen! Jeg håper dagen blir som dere hadde drømt om, og at dere får de vakreste minner fra denne dagen dere ble mann og kone!

Gleder meg veldig til å høre hvordan dagen forløp seg, og til å se deg i kjolen din!

Rart å tenke på at dagen er i morgen. Tiden har gått så fort! :-)

Mange :klem: og :dagensrose: til deg, dagen før dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, vennen, nå er dagen endelig her! Jeg måtte innom å skrive en hilsen til deg før jeg la meg! Tror ikke jeg orker å komme i kirka, er så trøtt og jeg har ennå ikke kommet meg i seng! Er litt døgnvill kan man si! :roll:

Jeg vil hvertfall ønske dere en aldeles strålende og vidunderlig dag og jeg håper den blir alt dere ønsker og vel så det! :-)

Gleder meg til å se bilder og høre referat!

Kos dere og nyt dagen og hverandre! Gled deg :hjerte:

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...