Disco Biscuit Skrevet 17. juli 2012 #1241 Del Skrevet 17. juli 2012 Høres ut som en koselig helg Håper arbeidsuken blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #1242 Del Skrevet 25. juli 2012 Godt å se at dere har fine og morsomme dager selv om prøveprosjektet byr på utfordringer Kos deg med venninner i morgen! Tusen takk Har vært litt fraværende her i det siste, skal prøve å komme back on track nå! Håper alt er bra med deg også Hei Lilywhite! Så trist at ting ikke går som dere vil akkurat nå. Jeg krysser alt jeg har for dere, og glad for å lese at det har lettet seg litt for deg. Ikke noe godt å være i tungsinn hele tiden. Håper sommeren er magisk for dere, uansett!! Ha en deilig uke Tusen takk for fine ord! Høres ut som en koselig helg Håper arbeidsuken blir fin Uken og helgen var fin. Helgen som var tok vi det stort sett med ro, og det var deilig. Mandag og tirsdag hadde jeg fri. Vi var med venner og ikke minst på Bruce Springsteen-konsert Fantastisk! Snudde døgnet litt i langhelgen da, så trøtt som en strømpe nå, sovnet ikke før nærmere 0230 i natt Var hos gynekologen i går. Vi må ta nye blodprøver, men når det er gjort skal han endelig sende henvisning til Trondheim Ellers fikk vi en veldig trist nyhet i dag.. Svigerfaren til min søster har hatt kreft i to år, men nå ser det ut til at han ikke kommer til å ha mer enn noen uker igjen Jeg kjenner svigerfaren sånn kjempegodt, men det er veldig trist for min søster og kjæresten da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. juli 2012 #1243 Del Skrevet 26. juli 2012 Ikke ålreit med slike beskjeder Desverre er det slik, at den forferdelig snikende, lunefulle sykdommen, ofte inntreffer en av de nærmeste. Er lei meg på deres vegne SPennende med henvisning til Trondheim! Håper at alt går fort for dere Ønsker deg en særs koselig torsdag, Lilywhite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #1244 Del Skrevet 26. juli 2012 Ikke ålreit med slike beskjeder Desverre er det slik, at den forferdelig snikende, lunefulle sykdommen, ofte inntreffer en av de nærmeste. Er lei meg på deres vegne SPennende med henvisning til Trondheim! Håper at alt går fort for dere Ønsker deg en særs koselig torsdag, Lilywhite Tusen takk! Skulle selvfølgelig stå at jeg IKKE kjenner svigerfaren sånn veldig godt, har ikke møtt han mer enn 2-3 ganger, litt pga at han har vært periodevis veldig syk de siste årene, og de bor i en annen by... Men er jo nær med min søster og samboeren, så blir trist på deres vegne.. Vi får satse på at det går fort ja, gyn. mente det ikke skulle ta mer enn en måned iallefall Har tatt blodprøvene i dag, så henvisningen blir sendt så fort vi har svarene. Er jo bare en formalitet... Takk! Dagen har vært fin, sånn utenom at jeg tenker mye på min søster og de.. Inviterte venner på vafler, så det var koselig Håper du har hatt en fin dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 27. juli 2012 #1245 Del Skrevet 27. juli 2012 Trist lesning Sender over gode Så bra at dere snart blir henvist til Trondheim! Fin Fredag til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 27. juli 2012 #1246 Del Skrevet 27. juli 2012 Stakkars søsteren din, det er vondt å gå sånn og vente på at noen skal dø. Håper de siste ukene blir så gode som overhode mulig for dem alle sammen. Og klem til deg også, det er vondt å se de man er glad i ha det vondt også. Men supert med henvisning til Trondheim! Håper det går fort Sommerklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #1247 Del Skrevet 27. juli 2012 Trist lesning Sender over gode Så bra at dere snart blir henvist til Trondheim! Fin Fredag til deg! Tusen takk! God helg til deg også, søteste Frufly Stakkars søsteren din, det er vondt å gå sånn og vente på at noen skal dø. Håper de siste ukene blir så gode som overhode mulig for dem alle sammen. Og klem til deg også, det er vondt å se de man er glad i ha det vondt også. Men supert med henvisning til Trondheim! Håper det går fort Sommerklem Ja, jeg håper det jeg også De hadde visst hatt en grei nok dag i dag, men blir selvfølgelig mye tårer.. Jepp, vi får håpe det! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #1248 Del Skrevet 29. juli 2012 Har vært en fin helg... Middag hos svigers på fredag, besøk av kompis i går. Sammen med en venninne av meg laget vi middag, før vi fikk flere venner over på vors. Var ute en tur på by'n og la oss ikke før 0330... Føler jeg begynner å bli for gammel for sånt Har ikke vært noe dårlig i dag, tok det ganske rolig, men blir likevel trøtt av å være oppe så lenge, så i dag har vi stort sett slappet av. Fotballkamp med venner i morgen, og skal møte et par venninner i løpet av uken. Til helgen drar jeg og mormor til byen hvor min søster har flyttet i sommer. Turen var planlagt før vi visste hvor alvorlig det var for svigerfaren hennes, så i stedet for å bo hos dem skal vi ta inn på hotell, sånn at hun og samboeren kan ha litt fred hjemme og se litt an hvor mye de har tid/lyst å være med oss oppe i alt dette... Håper vi kan være litt til støtte Så får jeg og mormor prøve å kose oss så bra vi kan uansett.. Håper alle har hatt en fin helg! Ellers er TR i anmarsj, så jeg håper vi kanskje kan sette i gang neste forsøk neste gang den dukker opp, men kan hende det krasjer litt med Roma-turen vår, og muligens optimistisk at de vil kunne ta imot oss så fort, men greit å vite at det maks er 2 mnd igjen til neste forsøk i allefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. august 2012 Forfatter #1249 Del Skrevet 15. august 2012 Er ikke noe flink til å oppdatere på KG for tiden.. Var kjekt å besøke søsteren min Merker hun er litt tynget av alvoret, men det er jo ikke så rart.. Jeg har EL nå, gidder selvfølgelig ikke å teste, men kjenner igjen tegnene... Er jo totalt bortkastet å håpe at det skal skje av seg selv, så.. Snakket med gynekologen i forrige uke, og da sa han at han var på vei til å sende henvisningen. Har ikke fått noe bekreftelse da, så får vel ringe å høre igjen snart om ikke vi hører noe... Blir litt sprø av at han er så vimsete, selv om han er veldig flink ellers... Frustrerende når det ikke skjer noe, og merker jeg blir litt fortere irritert på mannen, selv om det ikke er meningen.. Har heldigvis litt å se frem til de neste ukene I helgen blir det middag hos mamma og pappa, og innflytningsfest hos en venn. Og snart drar vi til Roma noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 16. august 2012 #1250 Del Skrevet 16. august 2012 Åhh - herlige Roma!! Vært der før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. august 2012 #1251 Del Skrevet 16. august 2012 Roma er den vakreste byen jeg opplevd hittil! Ooooh, nå ble jeg misunnelig Good natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 16. august 2012 #1252 Del Skrevet 16. august 2012 Håper dere koser dere glugg ihjel i Roma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. august 2012 #1253 Del Skrevet 17. august 2012 Helt enig med de andre; Roma! Fineste byen jeg har vært i! Og det sier jo litt, jeg som snakker fransk, er frankofil og elsker Paris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 20. august 2012 #1254 Del Skrevet 20. august 2012 Innom og oppdaterer meg litt Høres koselig ut med en tur til Roma! Aldri vært der selv, men hørt masse bra om byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. august 2012 Forfatter #1255 Del Skrevet 21. august 2012 Åhh - herlige Roma!! Vært der før? Jepp, var der på bryllupsreise Byen er absolutt nydelig, så vi gleder oss! Har sett oss ut flere gode restauranter å spise på også Roma er den vakreste byen jeg opplevd hittil! Ooooh, nå ble jeg misunnelig Good natt Helt enig! Elsker den byen... Så mange fine ting å se, og man kan gå over alt Og kjempegod is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. august 2012 Forfatter #1256 Del Skrevet 21. august 2012 Håper dere koser dere glugg ihjel i Roma! Takk! Vi drar ikke før på mandag da, så var litt unøyaktig når jeg sa "noen dager" Helt enig med de andre; Roma! Fineste byen jeg har vært i! Og det sier jo litt, jeg som snakker fransk, er frankofil og elsker Paris. Hehe, godt dere er enige Jeg synes Paris er litt...oppskrytt! Ikke at det ikke er mye fint å se, men den føles så gigoman, og så er det så mange arrogante franskmenn (parisere). Jeg sa det til en kompis som er halvt fransk, og det ble ikke godt mottatt Men kanskje jeg bare trenger tips til hvor jeg kan oppleve Paris utenfor turiststiene Innom og oppdaterer meg litt Høres koselig ut med en tur til Roma! Aldri vært der selv, men hørt masse bra om byen Det er en nydelig by! Du burde dra dit en dag, enig med de som sier det er den fineste byen de har vært i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. august 2012 Forfatter #1257 Del Skrevet 21. august 2012 Hadde besøk av to venninner i kveld. Hun ene er gravid i uke 15 og supersøt med den lille magen sin... er glad på deres vegne, men skulle virkelig ønske det var min tur snart og Ellers går livet sin skjeve gang, har fortsatt ikke hørt noe om hvorvidt henvisningen faktisk er sendt. Sendte en e-post i dag som jeg enda ikke har fått svar på. Har ikke lyst å bytte gyn., for han er veldig flink når vi faktisk er der, men fortvilende at han er så dårlig på å svare sånn ellers, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre... I morgen skal jeg være med en venninne og passe lillesøsteren hennes (!) på 2 år, så det blir nok koselig Og på fredag skal jeg og kjære på kino og se "Kontiki". Gjelder å kose seg som best man kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 22. august 2012 #1258 Del Skrevet 22. august 2012 Du gjør rett i å kose deg og det ser ut til at du har kjekke ting foran deg den nærmeste tiden Skal dere også se Kontiki på fredag? Vi skal nemlig også en tur, hvilken visning skal dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. august 2012 #1259 Del Skrevet 22. august 2012 Krysser fingrene for at du hører noe snart!!! Kontiki, ja! Der sa du noe! Blir vel kino-tur på søndag her i gården. Herlighet som jeg gleder meg til å se den filmen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. august 2012 Forfatter #1260 Del Skrevet 23. august 2012 Du gjør rett i å kose deg og det ser ut til at du har kjekke ting foran deg den nærmeste tiden Skal dere også se Kontiki på fredag? Vi skal nemlig også en tur, hvilken visning skal dere på? Så morsomt! Vi skal på den 1830, kanskje vi sees? Krysser fingrene for at du hører noe snart!!! Kontiki, ja! Der sa du noe! Blir vel kino-tur på søndag her i gården. Herlighet som jeg gleder meg til å se den filmen!!!! Ja, kjære ringte Tr.heim i går, og det viste seg at de hadde fått henvisningen, men at de manglet litt opplysninger. 'De har vi sendt på e-post opp dit nå, så satser på at det ikke går lang tid før vi hører noe nå Gleder meg til Kontiki jeg også! Og så er det endelig helg i morgen Både "lillebror" (svoger) og søster kommer hjem i helgen, og vi skal ha familiebesøk for kjære, så det blir kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå