Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

:kose: Forstår veldig godt hvordan du tenker. Når man først har kommet på tanken om at ''nå er jeg klar til å få barn'', så vil man jo at det helst skulle ha skjedd i går. Sånn har vel alle det tror jeg. Da blir man frustrert når det tar litt lengre tid enn man hadde trodd. :klem:

Synes det er viktig å fokusere på positive ting med å ikke være gravid/ha barn når man føler seg litt i kjelleren, selv om det kanskje ikke alltid er like lett.

Men kanskje det er betryggende for dere å vite at mest sannsynligvis så skjer det snart? ;) En teit tanke kanskje, men heldigvis er det ikke mange prosentene som sliter sånn som oss for eksempel. Det er ihvertfall en trøst å ha med seg (for dere, ikke for oss :fnise: ).

PS! Dustebank. :rasende:

PS2! Det er lov å tenke sånn som dette altså. :klem: Det vil alltid være folk som har prøvd lenger enn dere, men det er umulig å ta hensyn til dem. Det er det som er så fint med KG; man kan få utløp for alle sånne teite og kjipe tanker, og så føler man seg noenlunde okei etterpå. :nigo:

Takk for oppmuntring, søte Belle :klemmer: Får håpe vi slipper å vente like lenge som dere ja :sjenert: Også håper jeg at dere greier å få et søsken til kreket uten fullt like mye plunder neste gang! :klemmer:

Synes han bankmannen var bra teit ja :angry: Men men... Jobber heldigvis fort inn igjen den tapte arbeidstiden nå som vi har sommertid på jobben :)

Ja, hva skulle man gjort uten KG? :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose:

Åh, jeg unner dere virkelig virkelig at spiren sitter snart :hjerte:

Godt du prøver å se på den lyse siden, men kan tenke meg det ikke er lett... :rolleyes:

Takk for oppmuntring fra deg også :) Koselig med gode KG-venninner ;)

Nei, akkurat nå er liksom de positive sidene peanuts i forhold til ønsket om barn :sjenert: Men ettersom man aldri blir fornøyd så kommer det nok en tid hvor jeg savner friheten ved å være barnløs også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk fint hos tannlegen i dag :) Begynner å kjenne smertene litt nå, og har et voldsomt hull bakerst i munnen til tross for sting. Men selve trekkingen gikk raskt og smertefritt :) Så glad det er over! Men må tilbake å ta siste når dette såret har grodd, for var visst stor sannsynlighet for betennelse der også :sjenert: Men nå vet jeg i det minste hva jeg går til ;)

Glemte å nevne det her i går, men de to siste dagene har tempen vært lavere igjen... Tror den ble høyere på 17. mai fordi jeg stod opp senere enn normalt... Så det betyr at jeg sannsynligvis ikke har hatt EL enda :sjenert: Har aldri hatt syklus lengre enn 35 dager, og stort sett er den 29-31... Så nå skjønner jeg ikke så mye her... Men men... Den kommer vel snart ;) Eller jeg kan håpe at jeg har tempet feil :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har også trengt lengre tid enn meg for å bli klar for baby, men nå er vi klar begge to, og det er herlig :hjerte: Men veldig enig i at man må ville det begge to :) Bra du ikke har så hastverk ja :) Er jo ikke bare solsider med å ha barn nei :fnise: Men langt de fleste foreldre vil jo lett si det er verdt det til tross for nattevåk, bæsj, gulp, trassalder ++ :hjerte: Tror bare mange undervurderer hvor himla sliten man kan bli på det verste :fnise: Omtrent samtlige jeg har snakket med sier at man ikke vet hvor slitsomt det er å ha barn...

Vi nyter tosomheten og friheten så lenge. :hjerte: Og så gleder vi oss til den koselige, slitsomme tiden, når det måtte bli. :jepp:

Du får legge til spekemat og slikt på den positive listen din da. ;)

Kan bli spennende her snart, jo. :duskedame:

:kose: Håper smertene ikke varer så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: for feiltemping! ;)

:kose: for smerter etter tanntrekking

Søte Tutta :):kose: litt tilbake siden du ikke er helt i form i dag du heller :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi nyter tosomheten og friheten så lenge. :hjerte: Og så gleder vi oss til den koselige, slitsomme tiden, når det måtte bli. :jepp:

Du får legge til spekemat og slikt på den positive listen din da. ;)

Kan bli spennende her snart, jo. :duskedame:

:kose: Håper smertene ikke varer så lenge.

Ja, jeg var litt der i fjor sommer at jeg tenkte det var digg å bare være oss to, men jeg tror det var fordi jeg visste at det ikke var så lenge til vi skulle begynne å prøve, så jeg tenkte at "dette kan bli siste sommeren uten baby i magen" osv... Går jo fortsatt an å håpe at det blir riktig ;)

Ja, spekemat er godt :spise: Hvis jeg får mensen denne gangen også så tror jeg jeg skal trøste meg med spekemat :fnise:

Blir spennende å se hva som skjer neste uke ja, egentlig er jo IKM sånn ca torsdag-fredag neste uke etter vanlig syklus... Men nå er det jo mulig at syklusen min er litt på bærtur denne måneden da...

Jeg sov litt i sted og våknet med en liten blodflekk på puten, det var ikke noe særlig :sjenert: Synes det var litt ekkelt at det blødde enda, men leste at det kan visst blø litt innimellom i 1-2 dager etter inngrepet... Men tok en paralgin forte i sted, så føler meg ganske OK nå :)

Ha en fin kveld snuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er tempen 36, 8... Litt utypisk mønster denne måneden :sjenert: Jeg har forresten hatt litt ømme brystvorter de siste par dagene.. Men tør ikke håpe for mye på at det kan være et tegn ;) Ha en fin dag jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke helt på temping jeg.. :fnise: Ha en fin dag du og! Og god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min temp har også kunnet være svingende... men den måneden spiren satt, så var den ganske jevnt høy hele tiden etter eggløsning. Kanskje du har hatt EL nå? :jepp:

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke helt på temping jeg.. :fnise: Ha en fin dag du og! Og god helg! :klem:

Etter trenden denne måneden er jeg ikke sikker på om jeg har skjønt det jeg heller :fnise: Men tempen var i allefall høy i morges også, så satser på at jeg har hatt EL nå :)

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min temp har også kunnet være svingende... men den måneden spiren satt, så var den ganske jevnt høy hele tiden etter eggløsning. Kanskje du har hatt EL nå? :jepp:

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Godt å vite :) Bare synes det er så rart at min har vært svingende nå, siden den har vært så stabil hele tiden før... Men men, hadde i allefall høy temp med 36,7 i morges også :) Så satser på at jeg har hatt EL ja!

God helg snuppa! :klemmer: Jeg svarte deg forresten på FB fordi KG ikke var helt stabil her hin dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og pappa har vært gift i 25 år på mandag, så i kveld skal vi feire sølvbryllup :hjerte:

Ellers hadde jeg og kjære en veldig fin kjærestekveld i går :) Vi lagde nachos og hadde det film-maratonet... Først "Social Network", så "Death of a President" og så "The Switch"... De to første var ganske bra... "The Switch" ble kanskje litt vel klissete, men den var jo søt også da :)

I morgen er det også familiebesøk, pluss at jeg skal møte en venninne, så blir en hektisk helg ;) Men blir nok kjekt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ♥ Mammalykke ♥

Legger igjen et spor her, jeg! Har ikke rukket å lese gjennom boken ennå. :)

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at den svingende temperaturen betyr at det sitter en liten spire i mangen :hjerte:

Kos dere masse i sølvbryllupet :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med kjærestekveld og filmmaraton. :jepp:

Kos deg med sølvbryllupsfeiring :hjerte:

Ja, det var veldig koselig :hjerte:

Det var kjekt med sølvbryllupsfeiring også :) Pappa hadde laget treretters med champignonsuppe, lammefilet med grønnsaker og poteter og sitronfromasj med bringebær til dessert :hjerte: Og så holdt han tale sånn at mamma begynte å grine :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen et spor her, jeg! Har ikke rukket å lese gjennom boken ennå. :)

Ha en fin lørdagskveld!

Så koselig at du stikker innom :) Å lese gjennom boken tar litt tid ja :fnise:

Håper du fikk en fin lørdagskveld du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at den svingende temperaturen betyr at det sitter en liten spire i mangen :hjerte:

Kos dere masse i sølvbryllupet :smilyblomst:

Takk for fingerkryssing! :) Håper selvsagt det samme som deg! :hoppe:

Vi koste oss masse i går kveld :) Pappa lagde som sagt en fantastisk middag, så hadde vi kaffe, kaker og sjokolade og så på bilder fra bryllupet deres og fra jeg var baby :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig går helgen altfor fort! :sjenert: I går fikk jeg bakt brød og laget lapskaus som jeg tok med opp til besteforeldrene mine på kvelden. Morfar har nettopp hatt en mindre operasjon og er ikke helt i slag, så han kunne ikke komme på feiringen i går, og da var det kjekt å ta med litt mat opp dit, siden mormor blir litt sliten av at han ikke er helt i form hun også. Mormor og morfar har forresten vært sammen i 60 år og er de søteste menneskene jeg vet om! :hjerte: Håper jeg og kjære blir som dem når vi er gamle :)

I dag har jeg planer om å vaske badet, lage tacosnurrer og møte en venninne til lunsj. Så skal vi i familiebesøk, og i kveld bør jeg skrive et par jobbsøknader, siden jeg ikke vet hva som skjer når vikariatet mitt går ut på jobb om 4 måneder... Så jeg bør vel heller få ut fingeren i stedet for å sitte her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...