Gå til innhold

En eneste lang tankerekke

RødeDrage

Anbefalte innlegg

Barnas dag idag, det var gøy! Jeg og Pix har spist sukkerspinn og tatt karusell ^^,

Også er det mye familie på besøk, så jeg driver og sosialiserer. Vi spise kake her, med Pix og ektemann. Og mamma og pappa og mormor og morfar og søskenbarn og søskenbarns barn :3 Masse kake. Digg.

Også lager mamma hjemmelaga pizza i kveld <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er DRITDIGG. stor og myk og mmmm. Litt som å ha på seg et kult teppe hele tida ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. En stor FUCK YOU til alle sladrekjærringene på jobb som har fått for seg at jeg er gravid fordi jeg har gått opp i vekt over vintern. Faen, ass, DET var et hyggelig slag i trynet :kjefte:

2. En litt mindre FUCK YOU til veileder i study across the pond som tar seg GOD tid på å svare på mail når jeg er STRESSA med å få søkt.

3. Et passe stort FUCK OFF til rånerne uttafor soveromsvinduet.

4. Fine ting: Hang med tamomilla idag, skal treffe pix+mann i morgen og jeg gleder meg skikkelig, av en eller annen grunn :P , nå under to uker igjen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hahahahaha, livet med kundeservice.. Ler meg ihjel. Det er så TYYPISK dem ass :D

Ikke ta det så tungt, da :) De ser på hotel cæsar og home&away for real, og de synes harru hørtn? er morsomt. Så de har ikke så mye dømmekraft spør du meg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, livet med kundeservice.. Ler meg ihjel. Det er så TYYPISK dem ass :DIkke ta det så tungt, da :) De ser på hotel cæsar og home&away for real, og de synes harru hørtn? er morsomt. Så de har ikke så mye dømmekraft spør du meg.. :P

Jeg veit, men likevel klarer jeg ikke å ikke bli forbanna. møkkakjærringer. Er det så vanskelig å drite i andres privatliv?

Du ser iKKE gravid ut vennen :hjerte:

Takk :hjerte: Det er godt å høre ^^,

Det er som bandycoot sa, "hæ, åssen veit de det før deg? Det er jo helt sprøtt. Jeg fikk forresten en god klem av ham, kevlar ^^, Takk <3

Eller som nabohora sa at "ja, hvis du er gravid, så venter vel jeg sekslinger, minst!"

Også kevlar og pix da ^^, Herregud, nå bli jeg fjortis i tre sekunder: Jeg ELSKER vennene mine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet alt for lite, er totalkake i hodet. Men fikk jeg sove lenger? Nei. Har snudd døgnet sånn at jeg legger meg tre-halvfire og står opp alt fra ti til tolv. Og det som er fint med å legge seg halv fire og stå opp ti, er at jeg er våken ni, så da er det 5-6 timer med søvn. HVORFOR kroppen, HVORFOR!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lørdag. Jeg må jobbe. Jeg har VONDT i ryggen etter volleyball igår, det er fuckings tomt for frokost, UTEN at pandaen sa ifra om det :kjefte: og jeg er småkvalm etter å på ren faen helte i meg masse sjokolademelk på tom mage og jeg er sulten og jeg VIL IKKE PÅ JOBB. fml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja?

--

Jobb vakke så ille, jeg satt klar en time av gangen mellom hver samtale, så var stille og rolig :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

De dagene er de beste, når man bare sitter og venter og skravler piss. Koselig.

Jeg bare reagerte på deg + volleyball. Men det har du kanskje begynt å like for lenge siden uten at jeg fikk det med meg..? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker de dagene :3

Haha, volleyball er det eneste ballspillet jeg liker. Har alltid vært sånn, spilte det MASSE på vgs, og litt med skiensgjengen min i lundedalen i fjor sommer, og da på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår var jeg som sagt på jobb, også hjalp jeg Hats å flytte. Han fikk beskjed på torsdag kveld om at han skulle være ute mandag morgen, så ja, vi fløtta. Han, jeg og rørleggeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskemaskinen min høres ut som om den holder på å ta livet av noen.

---

Jeg har et behov for å snakke litt om eks-kjæresten min, N.

Det er så sprøtt, for vi var sammen i halvannet år, men slo opp fordi vi dro hverandre heftig ned psykisk.

Så mens jeg drev å prøvde å bli bedre, og komme meg over ham, på en måte, bli han sammen med den ene jenta her i verden jeg ikke tåler trynet på. Jeg blir dritforbanna og er ødelagt i mange måneder. Jeg har droppa å snakka med ham fullstendig, pga henne.

Ok, så de ble sammen i januar, slår opp i oktober, og jeg er SÅ skadefro. Seriøst, jeg blir dritlykkelig.

Og så bli de sammen igjen i januar i år og idag slo de opp nok en gang. Yay for facebook, liksom.

Og nå blir jeg lei meg, men skadefro. Jeg vil ikke at han skal ha det kjipt, men jeg er så glad for at det ikke er henne som gjør ham lykkelig. Jeg drømmer fortsatt om ham. Missforstå meg rett, jeg ELSKER pandaen og har det superfint med ham, men jeg skulle ønske jeg kunne henge med N og ikke kjenne at instinktene mine sier "hei, hvorfor kyssa du ham ikke? Du pleier å kysse N!" Jeg er liksom så vandt med å være forelska i ham og istedet for å liksom, bli kvitt den vanen bare ignorerte jeg den fullstendig etter at det ble slutt.

Men vi hadde et veldig "intenst" forhold og, vi var sammen hele tida, sendte meldinger hele tida osv. Som sagt, jeg ble vandt til å være sinnsykt kjærester. I motsetning til nå. Jeg rødmer nesten når jeg holder Pandaen i hånda på vei til butikken, vi er stikk motsatt.

Og det er fint! Det var slitsomt å være sånn, veldig kjærester hele tida. Men jeg savner N, vi var bestevenner før vi ble sammen, og jeg savner å henge med ham. Han er en bra fyr, med unntak av da han ble sammen med henne etter å ha bedt meg om å ikke skaffe meg en rebound-fyr fordi det kom til å gjøre vondt for ham.. Jeez, da var han dust.

Men jeg trukke han klarer å være aleine. Gah.

Jeg har så mye tanker rundt det her, fordi jeg bare fortrengte det istedet for å bearbeide det når jeg trang å jobbe med det. Herregud.

*slå hodet i veggen*

Jeg er drittlei.

Nå tror jeg at jeg skal vekke en viss Panda som ikke eier døgnrytme, som vanlig.

--

Jeg er veldig i tvil om jeg skal poste dette, men faen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ellers driver jeg å søker meg inn på skole, men må ta en puase nå fordi det koster 21pund å søke seg inn i det britiske skolesystemet og vel, jeg hakke 21pund atm, men forhåpentligvis får jeg penger på torsdag. Frak, jeg kunne vært ferdigsøkt jeg nå, hvis ikke det her hadde skjedd ><

Også er det siste rockemøtet mitt i kveld, og jeg skal egentlig jobb, men kommer til å søke perm om jeg må. Jeg MÅ på det møtet. Jeg bare lurer på hvordan jeg skal si det til lederne for å slippe billigst unna skyldfølelse. Seriøst, jeg får dårlig samvittighet for å være vekk fra jobb, ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ang N tror jeg kanskje du tenker for mye.. Skal passe på at du ikke får noe tid til å tenke på ham de neste fire ukene væffal :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...