Gå til innhold

Hva fikk/gav du i kalenderen i dag?:)


LamaLover

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg fleecegenser/jakke fra sambo :D

Og han fikk en film - american chopper elns^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått sjokolade kalender, jeg - men jeg glemmer å åpne lukene....

Pakkekalender har aldri vært tradisjon hjemme hos oss, før den yngste søsteren min ble født. Jeg og den andre søsteren min vokste opp med julekalendere med små plastikkfigurer i. Fant igjen en boks med noen av disse - ikke vet jeg hvilken nytte de eventuelt var ment å ha, men jeg husker hvor kjempespennende det var å åpne lukene og se hva man fikk. Husker også den første sjokolade kalenderen jeg fikk - og at det var luker med sjokolade i nederst på denne - og luker med søte bilder bak på toppen av den. Skikkelig luksus med to kalendere i en. :D

Har forsøkt med pakkekalender til egne barn, men det slo ikke noe særlig an. Det var gøy å åpne opp en gave hver dag - men tingene ble stort sett liggende urørt etterpå, så da var det litt unødvendig syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg så lur å klemme litt på dagens pakke. Og da merket jeg at det luktet av den! Det luktet litt krydret, og jeg skjønte intuitivt at bak papiret måtte det gjemme seg tre pakker med røkelse.

Spenningen ble med ett tatt fra meg, men jeg gledet meg jo likevel til å få røkelsene.

MEN i dag lå det en litenting utenpå denne pakken, som ikke lå der i går - nemlig en pakke med svampe bob-klistremerker:D

Så for å oppsummere:

I dag fikk jeg tre pakker med røkelse og Svampe-Bob Firkant klistremerker.

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I dag fikk han film :P

Han gjør ikke noe annet enn å se på film, derfor får han det ganske ofte.

Jeg fikk som vanlig ingenting = /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...