Gå til innhold

Hva fikk/gav du i kalenderen i dag?:)


LamaLover

Anbefalte innlegg

Jeg synes å huske at det var en slik tråd i fjor. Men siden mange her sikkert ikke får kalender så kan man jo eventuelt skrive hva man har gitt til noen! (: Jeg tipper det er noen mødre her som har laget pakkekalender til barna sine, f.eks )

Fyr løs! :nisse::nissevink::danser::tre::tree::nisselue::kalle::gullengel: :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk verken pakkekalender eller sjokoladekalender i år. Kanskje jeg skal kjøpe en til meg selv. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Ingenting gitt, ingenting kjøpt.

Sjokoladekalendere og slikt ferdig er bare søppel. Hjemmelaget er for mye stress og tar bare masse plass og penger og ikke minst hodebry :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sånn sett med negleklipper, fil og slikt. Lurer på om samboer har en forkjærlighet for slikt? Jeg fikk slikt i forfjor også :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silvermist

Jeg fikk to flaxlodd av samboeren.

Vant 125 kr tilsammen så jeg var overlykkelig :ler:

Skal bytte de inn i flere i morgen :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småååååååååå muffinsformer, ikke konfektformer - men veldig små muffinsformer :fnise: tror vi kommer til å bruke de til geleshots :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eventyr3

jeg må bare spørre, men når oppstod dette fenomenet at man skal gi hverandre gaver hver dag fram til julaften?

sitter dere totalt med 24 gaver når det er julaften?

og hvorfor vil dere ha gaver? er ikke de fleste av dere voksne? må dere vente til juletiden for en DVD?

greit, man kan gi hverandre litt snacks osv, men materialistiske gaver? hva er vitsen? man kan da kjøpe både neglesett og DVD når man vil,uansett dag på året? gavene er jo så upersonlige at jeg kan ikke fatte hvilken glede dere får ut av det?

dere framstår som noen enorme unger. beklager lol. :gjeiper:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

jeg må bare spørre, men når oppstod dette fenomenet at man skal gi hverandre gaver hver dag fram til julaften?

sitter dere totalt med 24 gaver når det er julaften?

og hvorfor vil dere ha gaver? er ikke de fleste av dere voksne? må dere vente til juletiden for en DVD?

greit, man kan gi hverandre litt snacks osv, men materialistiske gaver? hva er vitsen? man kan da kjøpe både neglesett og DVD når man vil,uansett dag på året? gavene er jo så upersonlige at jeg kan ikke fatte hvilken glede dere får ut av det?

dere framstår som noen enorme unger. beklager lol. :gjeiper:

"Lol"? Jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eventyr3

"Lol"? Jaja :)

jeg lo. hva er problemet?

her: LOLOLOLOL og LOOOOOOOOOOOOL og ROOOOOOOFLO. ok? jeg ler.

ta heller også svar på spørsmålene istedetfor å gi meg attitude.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lo. hva er problemet?

her: LOLOLOLOL og LOOOOOOOOOOOOL og ROOOOOOOFLO. ok? jeg ler.

ta heller også svar på spørsmålene istedetfor å gi meg attitude.

Det var no litt attitude det der og da.. :sjenert:

Men for å svare på spørsmålene dine;

I familien min er vi veldig sterk på å holde tradisjoner. Når mine søstre og jeg var små, sydde/broderte vår mormor en kalender til hver hvor man kunne henge opp små pakker.

Vår mor har et par ganger prøvd å stoppe å fikse de opp, men i med at vi er så glad i selveste kalenderne, så vil vi beholde på tradisjonen. Det betyr noe for oss.

Nå er vi et søskenpar på 19, 23 og 27. Denne tradisjonen kommer til å vare helt til en av oss har dannet vår egen familie, noe som ingen har gjort. Dermed er vi fortsatt "barna" i familien.

Ting vi får er små praktiske ting som vi har behov for. Eller rett og slett småting vi har glede av.

I går fikk jeg små muffinsformer fordi min mor vet at jeg er veldig glad i å bake. Så hun ville gi meg noe nytt og søtt som jeg kan prøve. I dag fikk jeg 4 små juledekorasjoner av tre, fordi hun vet jeg elsker å henge opp ting til jul.

Dette er bare for å vise litt glede i hverdagen.

Så ja, jeg får 24 pakker denne mnd. Jeg deler den med sambo, vi velger pakke annenhver dag. Jeg er veldig glad i min kalender i med at det er tradisjon og at det er min avdøde mormor som har laget den. Jeg føler meg bra når den blir hengt opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

jeg lo. hva er problemet?

her: LOLOLOLOL og LOOOOOOOOOOOOL og ROOOOOOOFLO. ok? jeg ler.

ta heller også svar på spørsmålene istedetfor å gi meg attitude.

ROFLMAO2K.

Hvilket problem :vetikke:

You makez me confjuuused mister :cry3:

Kjekt med julekalender, det ligger ikke så mye mer i det for min del.

Er ikke store gavene det er snakk om, noen flaxlodd, te, sjokolade. Stort sett det det går i, lever godt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er vi to voksne og et barn, 8 pakker hver,altså hver 3. dag. i går fikk mini dvd nr.2 av vennebyen, idag fikk mannen en juleøl og ett par sokker. i morgen er det miiiiiiiin tuuuuur!!!! av pakke nser det ut som en cd,håååper det er juleplata til kurt! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...