Gå til innhold

Hva fikk/gav du i kalenderen i dag?:)


LamaLover

Anbefalte innlegg

Gjest Eventyr3

Beklager for at jeg angrep deg litt tidligere og, det var unødvendig av meg :blomst:

ikke noe å tenke på cocopiaf. det er glemt=).

men ja silvermist, skal la tråden være i fred nå,hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag fikk jeg tre små snømann-sjokolader! Pakket den opp da jeg kom hjem etter noen timer på biblioteket, det passet utrolig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga miniboksåpner til å ta med på tur i går, simpsons-sokker i dag. Selv har jeg fått Kinder-kalender av min kjære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg synes å huske at det var en slik tråd i fjor. Men siden mange her sikkert ikke får kalender så kan man jo eventuelt skrive hva man har gitt til noen! (: Jeg tipper det er noen mødre her som har laget pakkekalender til barna sine, f.eks )

Fyr løs! :nisse::nissevink::danser::tre::tree::nisselue::kalle::gullengel: :pasha:

Jeg har kinder kalender og fikk to kinder shochobons eller hva de heter. Typen har haribokalender og fikk haribogodteri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vant null kr på flaxkalender både 1. og 2. des, fikk en liten sjokolade i sjokoladekalenderen begge dagene. Merkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går (3. des) ble det 3 former til å lage pepperkaker! Noe som passet perfekt for på lørdag den 4. skal det være juleverksted med pepperkakebygging :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går (3. des) ble det 3 former til å lage pepperkaker! Noe som passet perfekt for på lørdag den 4. skal det være juleverksted med pepperkakebygging :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går (3. des) ble det 3 former til å lage pepperkaker! Noe som passet perfekt for på lørdag den 4. skal det være juleverksted med pepperkakebygging :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må bare spørre, men når oppstod dette fenomenet at man skal gi hverandre gaver hver dag fram til julaften?

sitter dere totalt med 24 gaver når det er julaften?

og hvorfor vil dere ha gaver? er ikke de fleste av dere voksne? må dere vente til juletiden for en DVD?

greit, man kan gi hverandre litt snacks osv, men materialistiske gaver? hva er vitsen? man kan da kjøpe både neglesett og DVD når man vil,uansett dag på året? gavene er jo så upersonlige at jeg kan ikke fatte hvilken glede dere får ut av det?

dere framstår som noen enorme unger. beklager lol. :gjeiper:

Jeg får ikke kalender lenger, siden jeg er voksen. Men jeg kan skjønne at folk syns det er koselig å både gi- og få en pakke hver dag frem til julaften.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...