hegejenta30 Skrevet 2. januar 2011 #281 Del Skrevet 2. januar 2011 Det er stas når man begynner på innkjøpene til den lille. Håper din kjære er enig med deg i at den vognen du har sett deg ut er perfekt for dere. Krysser fingrene for at det har kommet inn en avbestilling eller at du møter en dame/mann som er villig til å gjøre en innsats for at mannen får være med på UL før han reiser på jobb. Om ikke så er det kos å ha med seg mamman sin på sånt også! Jeg var med en venninne da hun ventet sin fjerde - og jeg syntes det var storveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. januar 2011 #282 Del Skrevet 2. januar 2011 Slike vinduer har vi også + at det har vært veiarbeid på nedsiden av leiligheten så lenge jeg kan huske Ikke artig å være hjemme når det er lyst, da ser jeg all dritt og støv ekstra godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. januar 2011 #283 Del Skrevet 2. januar 2011 Godt nyttår, Belle!! Tenk at du er over 18 uker allerede Syns du tida går fort selv? Uff, det er kjedelig med de bekkenvondtene altså. Håper det stort sett går over og at kiropraktor hjelper. I år skal Belle bli mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. januar 2011 #284 Del Skrevet 2. januar 2011 Godt nyttår, Belle! Tenk, i år blir vi mødre....:rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. januar 2011 #285 Del Skrevet 2. januar 2011 Godt det ikke bare er meg som har vinduer fulle av salt Er helt grusomt når solen skinner inn gjennom dem....men er jo for kaldt til å vaske nå Så gøy med shopping planlegging til babyen Er jo en hel verden av vogner der ute, så kan ikke være lett å velge Kos deg med ribbe i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. januar 2011 #286 Del Skrevet 3. januar 2011 Har dere hørt noe mer angående UL? Vognen så veldig bra ut spør du meg Ikke at jeg har peiling altså... Men allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #287 Del Skrevet 3. januar 2011 Det er stas når man begynner på innkjøpene til den lille. Håper din kjære er enig med deg i at den vognen du har sett deg ut er perfekt for dere. Krysser fingrene for at det har kommet inn en avbestilling eller at du møter en dame/mann som er villig til å gjøre en innsats for at mannen får være med på UL før han reiser på jobb. Om ikke så er det kos å ha med seg mamman sin på sånt også! Jeg var med en venninne da hun ventet sin fjerde - og jeg syntes det var storveis! :klemmer : Ja, det er dritstas. Jeg ser alle shoppingmulighetene, mens mannen ser alle kronene rulle. Vi skal prøvekjøre den i dag, så da får vi se om vi (jeg ) liker den like godt som jeg gjør i teorien. Vi fikk time i morgen! (forklarer i eget innlegg) Det hadde selvsagt vært koselig å ha me mamma, ja. Det er jo hun og søster som skal være med på fødsel dersom mannen, mot formodning, er midt ute på sjøen og ikke rekker det. Slike vinduer har vi også + at det har vært veiarbeid på nedsiden av leiligheten så lenge jeg kan huske :ler : Ikke artig å være hjemme når det er lyst, da ser jeg all dritt og støv ekstra godt :sjenert : Vi skulle egentlig vaske til jul, men vi fant ut at ingen kom til å se noe siden det var mørkt på julaften allikevel. Godt nyttår, Belle!! Tenk at du er over 18 uker allerede :hakeslepp : Syns du tida går fort selv? Uff, det er kjedelig med de bekkenvondtene altså. Håper det stort sett går over og at kiropraktor hjelper. I år skal Belle bli mamma!! :strix : :hoppe : Godt nyttår til deg også! Det er helt sinnsykt. Nja, både/og. Tiden frem til vi reiste til USA (uke 8) gikk helt forferdelig sent, men det var vel mest fordi jeg blødde så mye og var engstelig hele tiden. Etter det (og at jeg sluttet å blø) har tiden rast avgårde. Jeg er jo snart halvveis jo. Ja, det håper jeg også. Det ser lovende ut, men jeg vet jo ingenting før jeg begynner å jobbe igjen. Det er jo det som er kritisk. Uæææh, skremmende og fantastisk på én gang. Godt nyttår, Belle! Tenk, i år blir vi mødre....:rødme : Jaaaaa! (og litt ) Godt det ikke bare er meg som har vinduer fulle av salt :sjenert : Er helt grusomt når solen skinner inn gjennom dem....men er jo for kaldt til å vaske nå : ( Så gøy med shopping planlegging til babyen :strix : Er jo en hel verden av vogner der ute, så kan ikke være lett å velge : ) Kos deg med ribbe i kveld : ) Ja, det er godt det er flere av oss. Det er kjempegøy. Koser meg virkelig, og må faktisk roe meg selv ned av og til, for jeg vil jo ha alt. NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #288 Del Skrevet 3. januar 2011 Har dere hørt noe mer angående UL? Vognen så veldig bra ut spør du meg Ikke at jeg har peiling altså... Men allikevel Jaaa! Vi fikk endret time. Forklarer i eget innlegg. Det vi liker veldig godt er alle mulighetene man har med den, spesielt at man bare kan klipse på bilsetet dersom man skal en tur på butikken eller noe. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 3. januar 2011 #289 Del Skrevet 3. januar 2011 Godt Nytt År Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #290 Del Skrevet 3. januar 2011 Vi fikk endret time!!!! Mannen ringte i dag morges klokken 8, og måtte virkelig ta ut tungskytsen for å få litt sympati. Han spilte faktisk IVF-kortet. (litt skamløst må jeg innrømme, men det funket. ) De fikk skvist oss inn klokken halv 1 i morgen. Det ble ikke Ikea-tur på oss, for vi fant en kjempefin kommode på Skeidar som var på tilbud og til en noenlunde Ikea-pris. Så snart mannen våkner skal vi frese ut og kjøpe den, samt prøvekjøre barnevogner. Gleder meg veldig og håper Bugaboo'en innfrir forventningene våre. Ellers; komle til middag i dag. Jeg er lat og har kjøpt ferdige komler i lake, men jeg skal koke dem sammen med pinnekjøttfett fra julaften. Det blir vel også litt pinnekjøttrester attåt også. Gleder meg allerede, for er det noe jeg har vært fysen på gjennom hele svangerskapet så er det komle. (Og McDonald's-mat. Men det velger jeg å ignorere så ofte jeg kan) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #291 Del Skrevet 3. januar 2011 Godt Nytt År Belle Godt nyttår til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2011 #292 Del Skrevet 3. januar 2011 Så bra at han får være med på UL! Om et døgn har du nettopp sett BabyBelle på skjermen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #293 Del Skrevet 3. januar 2011 Så bra at han får være med på UL! Om et døgn har du nettopp sett BabyBelle på skjermen! :rødme: Åh, gleder meg sånn. Men nå begynner jeg å bli superenstelig for at noe er i veien. Det er vel normalt regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2011 #294 Del Skrevet 3. januar 2011 Det var jeg også, så jeg skjønner hva du mener, og det er ingen god følelse. Men stort sett er jo alt normalt, så jeg er sikker på at alt ser bra ut med BabyBelle også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. januar 2011 #295 Del Skrevet 3. januar 2011 Heh, finnes det komler i lake!? *interessert* Åh, jeg synes det virker så stas å kjøpe inn utstyr og slikt, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #296 Del Skrevet 3. januar 2011 Det var jeg også, så jeg skjønner hva du mener, og det er ingen god følelse. Men stort sett er jo alt normalt, så jeg er sikker på at alt ser bra ut med BabyBelle også! Ja, alt var jo normalt på UL i uke 12, så sannsynligheten er jo minimal. Men det er vel noe med å være forelder og konstant gå rundt i en bekymringsboble. Heh, finnes det komler i lake!? *interessert* Åh, jeg synes det virker så stas å kjøpe inn utstyr og slikt, jeg... Jepp. *sjekker merke* Har kjøpt et merke som heter Siri, men jeg mener Gilde også har noen. Finner ikke noe på nettsiden deres da... :klø: De skal bare kokes opp og vips! er de ferdige. Det er kjempegøy. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 3. januar 2011 #297 Del Skrevet 3. januar 2011 Så spennende med UL i morgen! Vi skal på onsdag, og kjenner meg veldig igjen i tankene om at noe kan være galt. Vi så våre små astronauter i uke 12 vi også, men man vet jo liksom aldri... Men sånne bekymringer skal man vel bare venne seg til når man blir foreldre, eller hva? Synes det var lov av mannen din å bruke IVF-kortet jeg, og de fikk jo puttet dere inn, så det var nok ikke SÅ farlig! Massemasselykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 3. januar 2011 #298 Del Skrevet 3. januar 2011 Masse lykke til på UL i morgen. Blir morro å se den lille igjen da. Vil dere vite kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #299 Del Skrevet 3. januar 2011 Så spennende med UL i morgen! Vi skal på onsdag, og kjenner meg veldig igjen i tankene om at noe kan være galt. Vi så våre små astronauter i uke 12 vi også, men man vet jo liksom aldri... Men sånne bekymringer skal man vel bare venne seg til når man blir foreldre, eller hva? Synes det var lov av mannen din å bruke IVF-kortet jeg, og de fikk jo puttet dere inn, så det var nok ikke SÅ farlig! Massemasselykke til!!! Bekymringer må vi bli vant til, ja. Takk skal du ha! Masse lykke til på UL i morgen. Blir morro å se den lille igjen da. Vil dere vite kjønn? Ja, vi gleder oss utrolig mye. Vi vil vite kjønn ja. Tror aldri jeg hadde klart å ikke vite det, når muligheten først er der (forhåpentligvis). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #300 Del Skrevet 3. januar 2011 Da har vi vært og prøvekjørt vogner. Jeg tror vi har bestemt oss 99% for Bugaboo'en, så nå gjelder det å finne ut hvilken farge vi skal ha. Nesten like vanskelig, det. Rosa blir det uansett ikke, men kan jeg ha kongeblå selv om det blir jente? Snuser også litt på special edition'en i dongeristoff. Eller den som er sjøgrønn. Vi tittet også litt på bilstoler, og dersom det blir Bugaboo, blir det enten Besafe eller Maxi Cosi sete. Vi fikk også kjøpt inn to lammeskinn. De var på tilbud, så da slo vi til. Ett stort til senga og ett mindre til vogna. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå