Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvert år rundt influensatider er det snakk om inluensavaksinen. En del mener at alle burde ta den for å beskytte folk i risikogruppen. 

 

Så da lurer jeg på, er det farlig for personer i risikogruppe å ta influensavaksinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvert år rundt influensatider er det snakk om inluensavaksinen. En del mener at alle burde ta den for å beskytte folk i risikogruppen. 

 

Så da lurer jeg på, er det farlig for personer i risikogruppe å ta influensavaksinen?

Trodde de i risikogruppa kunne ta den? Altså, eldre, folk med nedsatt immunforsvar osv

Anonymous poster hash: 81b8e...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i risikogruppa og nettopp tatt sprøyta. 5 dager etterpå ingen bivirkninger bortsett fra litt øm ved stikksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som veit hvor jeg kan kjøpe rednings-bh?

Say what!?

Anonymous poster hash: 81b8e...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å få så utrolig mye snørr i ei så lita nese?

Ikke at nesa mi er så lita, men det er utrolige mengder snørr altså, skulle tro det var flere liter. Lei nå!



Anonymous poster hash: 81b8e...503
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kaldt kan det bli i New York City om vinteren ?



Anonymous poster hash: b7314...8de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man få motsatt anoreksi? Altså at man tror man er mye tynnere enn man en, at man ser seg selv som undervektig i speilet og derfor spiser mye mat for å feite seg opp?

Anonymkode: 032dd...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luer på om det blir mindre aktivitet på Kg framover en stund, nå som de har gjort siten så og si mobil-utilgjengelig...

Hva skal man med en masse varsler om at noen har likt innlegget ditt, forresten?

Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man få motsatt anoreksi? Altså at man tror man er mye tynnere enn man en, at man ser seg selv som undervektig i speilet og derfor spiser mye mat for å feite seg opp?

Anonymkode: 032dd...f4a

Ja, det kan man. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om jeg er den eneste som har gått rundt i alle år og trodd at det heter dynamittkubbe...

Gubbe? Hæ?! Hvordan gir det liksom mening, da? Hva blir det neste? Vedgubber til peisbruk? Legge en gubbe i skåla?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg er den eneste som har gått rundt i alle år og trodd at det heter dynamittkubbe...

Gubbe? Hæ?! Hvordan gir det liksom mening, da? Hva blir det neste? Vedgubber til peisbruk? Legge en gubbe i skåla?

Hæ? Er det sant? Heter det ikke kubbe? :laugh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg er den eneste som har gått rundt i alle år og trodd at det heter dynamittkubbe...

Gubbe? Hæ?! Hvordan gir det liksom mening, da? Hva blir det neste? Vedgubber til peisbruk? Legge en gubbe i skåla?

:hakeslepp:

Jeg måtte sjekke ordboka.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om romvenser ser på jorden fra milloner av lysårs avstand. Vil ikke de da se jorden som den så ut for millioner av år siden. Og ikke slik den ser ut i dag ?

Anonymkode: 6c93a...995

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...