Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut svaret på spørsmålet mitt. Øverst på kanten er det best å bo i en boligblokk.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kommer det flekker på enkelte klær i en klesvask, når de ikke var flekkete før de ble vasket? Ser ut som "blank olje flekk" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor jeg får etedilla etter at jeg har klart å gå ned 2-3 kg. Det er akkurat som kroppen ikke takler å miste kiloene og skal ha de på igjen fort som f... Har aldri så god apetitt som etter jeg har gått ned litt... Kan ikke kroppen bare finne seg i det? Det er jo sunnere for meg å veie 64 enn å veie 67kg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor jeg får etedilla etter at jeg har klart å gå ned 2-3 kg. Det er akkurat som kroppen ikke takler å miste kiloene og skal ha de på igjen fort som f... Har aldri så god apetitt som etter jeg har gått ned litt... Kan ikke kroppen bare finne seg i det? Det er jo sunnere for meg å veie 64 enn å veie 67kg!!

Gammel vane er vond å vende. Jeg tror ikke noe på "set-point"-teorien, jeg tror det er lett å gå opp til gammel toppvekt fordi mat er godt og overalt, og det krever en bevisst innsats å stå imot fristelser.

(Går ut fra at 64 kilo er en sunn vekt for deg.) En lettere kropp krever færre kalorier enn en tyngre kropp. Men en sulten kropp krever også mer mat enn en velnært kropp. Har du hatt stort kaloriunderskudd når du har slanket deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel vane er vond å vende. Jeg tror ikke noe på "set-point"-teorien, jeg tror det er lett å gå opp til gammel toppvekt fordi mat er godt og overalt, og det krever en bevisst innsats å stå imot fristelser.

(Går ut fra at 64 kilo er en sunn vekt for deg.) En lettere kropp krever færre kalorier enn en tyngre kropp. Men en sulten kropp krever også mer mat enn en velnært kropp. Har du hatt stort kaloriunderskudd når du har slanket deg?

Jeg er 1,76 og er slank men er ikke fornøyd med å veie 66-67 så lenge jeg ikke trener. Når jeg trener er det noe annet for da får jeg muskler og høyere forbrenning og jeg ser slankere ut med samme vekt. Jeg stresser litt innimellom og er mer aktiv, da mister jeg litt matlyst og glemmer å spise. Spiser da kanskje bare halvparten pr dag enn det jeg pleier. Så jeg kan lett gå ned 3 kilo i en stressperiode. Jeg har gått ned ved hjelp av lavkarbo light (kuttet ikke helt ut karbo) men da tok det mye lengre tid å gå ned og det tok også lengre tid før jeg gikk opp igjen etter at jeg begynte å spise normalt igjen. Så da gjorde jeg det mer riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt om det ble svart på, men toget akkurat forbi masse drivhus med blomster i. Så ja, blomster blir "avlet" i drivhus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvorfor jeg får etedilla etter at jeg har klart å gå ned 2-3 kg. Det er akkurat som kroppen ikke takler å miste kiloene og skal ha de på igjen fort som f... Har aldri så god apetitt som etter jeg har gått ned litt... Kan ikke kroppen bare finne seg i det? Det er jo sunnere for meg å veie 64 enn å veie 67kg!!

Fordi kroppen ikke bryr seg om hva som er sunt, men den er veldig glad i å spare. Den går enhver kommune en høy gang, og det er garantert ingen kropper i hele verden som havner på svartelista.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har vi sånne kuler på siden av anklene?

Fordi de lager så artig lyd når de dunkes hardt i bordbein.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om bildet i avataren til Pølselår er av pølser eller lår :fnise: Jeg måtte inn på profilen og kikke men fikk ikke bildet stort nok.

Det er nok ekte lår, men ikke mine. Dessuten finnes det ikke så små solbriller det jeg vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor jeg får etedilla etter at jeg har klart å gå ned 2-3 kg. Det er akkurat som kroppen ikke takler å miste kiloene og skal ha de på igjen fort som f... Har aldri så god apetitt som etter jeg har gått ned litt... Kan ikke kroppen bare finne seg i det? Det er jo sunnere for meg å veie 64 enn å veie 67kg!!

Kroppen vil faktisk prøve å kjempe seg tilbake til tidligere vekt. Det kan gå flere år før den ikke prøver på det lengre. Det henger sammen med sparedilla som ble nevnt her. den har jo mistet noe "verdifullt" og vil gjerne ha det tilbake.

Men nå synes jeg absolutt ikke det høres ut som du er usunt stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

Jeg lurer på hvordan den unisone lyden av alle mennesker i hele verden som roper høyt sammen hadde hørt ut, hadde det vært mer som en kvinnestemme eller en mannestemme eller hadde det blitt én egen ny stemme? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på hvordan den unisone lyden av alle mennesker i hele verden som roper høyt sammen hadde hørt ut, hadde det vært mer som en kvinnestemme eller en mannestemme eller hadde det blitt én egen ny stemme?

Jeg tror det hadde vært som en buldrende menneske-tsunami...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg. Ble blandt annet beskyldt for noe i en tråd for å røyke ut noen eller noe sånt. Det var ikke hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...