frksølekopp Skrevet 18. januar 2015 #5121 Del Skrevet 18. januar 2015 Kall meg gjerne barnehagetante, gjør meg ikke en døyt. Nå skal det sies at jeg ikke er pedagog, tror det er de som har det største problemet med det. Anonymous poster hash: 8c792...880 Hm, ja, for leste innlegget til pappahjertet, og kan ikke skjønne hva som er galt med det og ble fryktelig nysgjerrig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. januar 2015 #5122 Del Skrevet 18. januar 2015 Hvorfor føler man sult? Jeg pleier å kalle det sterk matlyst! Men ja, det er vel for å huske å spise det da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. januar 2015 #5123 Del Skrevet 18. januar 2015 Lurer på hva hun gjør nå, hun som jeg prata med i desember her på forumet. Hva heter brukeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 18. januar 2015 #5124 Del Skrevet 18. januar 2015 Lurer på koffor eg drømte at den eine bestevenninna mi holdte på knivstikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 18. januar 2015 #5125 Del Skrevet 18. januar 2015 Hva heter brukeren? Nei det vil jeg ikke si. Er andre personen som har spurt om dette nå i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 18. januar 2015 #5126 Del Skrevet 18. januar 2015 Lurer på koffor eg drømte at den eine bestevenninna mi holdte på knivstikke meg. For mye oppvask på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 18. januar 2015 #5127 Del Skrevet 18. januar 2015 For mye oppvask på kjøkkenet Ho blei forvandla til ho Grugde dama med eit ordentlig pedo-blikk og ein stor kjøkkenkniv i handa, seriøst creepy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. januar 2015 #5128 Del Skrevet 18. januar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=dQWv9KpDWEg Er dette klippet faktisk fra 1945? Det ser ikke ut som det er så gammelt, det ser mer ut som noe dem lagde på 70 taller eller 80 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 18. januar 2015 #5129 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=dQWv9KpDWEg Er dette klippet faktisk fra 1945? Det ser ikke ut som det er så gammelt, det ser mer ut som noe dem lagde på 70 taller eller 80 tallet Dette var vel i såfall helt sikkert sort/hvitt film i utgangspunktet, hvor farger er lagt på i etterkant vil jeg tro. Men det skal påpekes at jeg har fint lite peil på akkurat dette med film og fotografi. * Tja, jeg leser et sted at det var ikke uvanlig for militæret (i usa) å benytte fargefilm. Slik at man angivelig gjorde om til sort hvitt for publisering, til media o.l. Endret 18. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. januar 2015 #5130 Del Skrevet 18. januar 2015 Dette var vel i såfall helt sikkert sort/hvitt film i utgangspunktet, hvor farger er lagt på i etterkant vil jeg tro. Men det skal påpekes at jeg har fint lite peil på akkurat dette med film og fotografi. Oi, rart og tenke på at dette er 70 år siden. Det betyr jo at den unge dama må være snart 90 O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. januar 2015 #5131 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvor vanlig er nøtteallergi av typen "kan ikke se en nøtt uten å få anfall"? Jeg er glad i sånne små poser med nøtteblandinger og spiser dem gjerne på toget på veien hjem. Utgjør jeg en fare for liv og helse til de rundt meg? Eller er det såpass sjeldent at det ikke er noe å tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #5132 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvorfor har SunflowerPenguin slettet seg? Anonymous poster hash: 34e09...c6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #5133 Del Skrevet 20. januar 2015 Hvorfor har SunflowerPenguin slettet seg? Anonymous poster hash: 34e09...c6c Fordi hun ville det Anonymous poster hash: ef74c...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #5134 Del Skrevet 20. januar 2015 Er yrkesfagskole/fagskole videregpende? Anonymous poster hash: ef74c...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. januar 2015 #5135 Del Skrevet 20. januar 2015 Hvor kommer uttrykket "full pupp" fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. januar 2015 #5136 Del Skrevet 20. januar 2015 Hvorfor finner jeg ikke noe på Youtube om beleiringen av Leningrad og hvordan 1,1 millinoner sultet ihjel, . (ikke bare film som viser tanks, bomber og krig) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 20. januar 2015 #5137 Del Skrevet 20. januar 2015 Hvorfor finner jeg ikke noe på Youtube om beleiringen av Leningrad og hvordan 1,1 millinoner sultet ihjel, . (ikke bare film som viser tanks, bomber og krig) ? Prøve ulike søkeord, som siege leningrad, som en begynnelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #5138 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvor vanlig er nøtteallergi av typen "kan ikke se en nøtt uten å få anfall"? Jeg er glad i sånne små poser med nøtteblandinger og spiser dem gjerne på toget på veien hjem. Utgjør jeg en fare for liv og helse til de rundt meg? Eller er det såpass sjeldent at det ikke er noe å tenke på? Ikke skjeldnere enn at Ari Behn har nøtteallergi. Og Hans Olav lahlum? Vet ikke om navnet er skrevet riktig? De fleste vet hva de skal passe seg for og er på vakt, klare til å stikke av når de ser du finner nøtteposen frem.Anonymous poster hash: d10f7...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #5139 Del Skrevet 21. januar 2015 Fordi hun ville det Anonymous poster hash: ef74c...e3a Hun har gjenoppstått!Anonymous poster hash: d10f7...1e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 22. januar 2015 #5140 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg er litt forvirret over antall innlegg AB har. I en tråd jeg fant i stad var antall innlegg 2076260 gjennom hele tråden, det økte altså ikke, selv om det kom flere innlegg fra en eller flere som skrev under AB. Den brukeren som skriver over meg her, der står det 2076264. Hvordan er det dette funker? Øker det, eller øker det ikke? Og øker det pr innlegg, eller er det tilfeldig øking eller henger det samme med om det er en bruke som skriver flere innlegg i en tråd feks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå