Gjest Nosoul Skrevet 10. desember 2014 #5021 Del Skrevet 10. desember 2014 Definitivt! Jeg spiste det nå nettopp Du legger helst kornene i vann i noen timer, og koker opp og heller av vannet, har i salt og melk og koker i 10 min. Jeg tar smørøye på den også takk Åh, det hørtes NAM ut! Da skal hirse(frø/korn/ting) kjøpes inn i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 10. desember 2014 #5022 Del Skrevet 10. desember 2014 Hvorfor kan man ikke slå av hjernen, bare sånn av og til? Det går helt fint. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 10. desember 2014 #5023 Del Skrevet 10. desember 2014 Det går helt fint. Mulig jeg skal teste den av-knappen til helga! For i morgen skal det handles aquavit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 11. desember 2014 #5024 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg lurer på hvorfor vi sier ”kalde føtter” om ting vi blir nervøse for og lurer på om vi skal trekke oss fra. Jeg har aldri hørt om noen som faktisk blir kalde på føttene når de blir nervøse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 11. desember 2014 #5025 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg lurer på hvorfor vi sier ”kalde føtter” om ting vi blir nervøse for og lurer på om vi skal trekke oss fra. Jeg har aldri hørt om noen som faktisk blir kalde på føttene når de blir nervøse? Det ser ikke ut som at man er helt sikker på http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_feet#Origin_and_history Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 11. desember 2014 #5026 Del Skrevet 11. desember 2014 Det ser ikke ut som at man er helt sikker på http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_feet#Origin_and_history Rare greier! Kom til å tenke på at det kanskje henger sammen med hvordan vi trekker til oss føttene når vi kjenner på kaldt vann med ei lita tå? Da blir vi jo kalde på føttene, og trekker de samtidig til oss? Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #5027 Del Skrevet 11. desember 2014 Er Sophie Elise fremdeles sammen med Robin? Anonymous poster hash: 0a4ac...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 17. desember 2014 #5028 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg lurer på hvorfor folk bestiller festivalbilletter før de har sett line-upen for festivalen. Jeg liker å vite hva jeg får før jeg betaler for noe, for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2014 #5029 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Ser stadig vekk at noen skriver i tråder "moderator kan bare slette dette" eller "hvis tråden ligger i feil forum, kan moderator bare flytte den" eller "Å shiiiit.. jeg gjorde feil, kan moderator slette innegget mitt?" Tror folk at moderatorer sitter å finleser absolutt alle tråder og vurderer de? Endret 17. desember 2014 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 17. desember 2014 #5030 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg lurer på hvorfor folk bestiller festivalbilletter før de har sett line-upen for festivalen. Jeg liker å vite hva jeg får før jeg betaler for noe, for å si det slik Antageligvis er de lette å selge. Forøvrig har jeg vært på festival med folk som var mest interessert i drikking og røyking i campen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. desember 2014 #5031 Del Skrevet 18. desember 2014 Ser stadig vekk at noen skriver i tråder "moderator kan bare slette dette" eller "hvis tråden ligger i feil forum, kan moderator bare flytte den" eller "Å shiiiit.. jeg gjorde feil, kan moderator slette innegget mitt?" Tror folk at moderatorer sitter å finleser absolutt alle tråder og vurderer de?Dem gjør faktisk det tror jeg. Dem er jo overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 20. desember 2014 #5032 Del Skrevet 20. desember 2014 Lurer på om personen som tekstet King Kong vurderte å kalle den Kong Kong... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #5033 Del Skrevet 21. desember 2014 Lurer på om personen som tekstet King Kong vurderte å kalle den Kong Kong... Hvorfor lurer du på det? Anonymous poster hash: ef74c...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 27. desember 2014 #5034 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Er det å være kanalvert på NRK en fulltidsjobb? Og hva består arbeidsoppgavene i(utenom det som skjer på skjermen) og hvor lang tid tar det å filme og forberede seg for jobben? Endret 27. desember 2014 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. desember 2014 #5035 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg lurer på om alle som skriver "dump ham" her på KG virkelig gjør det slutt for hver minste lille feiltrinn. Typisk tråd på samlivsforumet: TS: Jeg og mannen min har vært gift i 8 år. Vi har tre barn sammen og alt har alltid vært helt perfekt. I går kranglet vi og han kalte meg dum. Hva skal jeg gjøre? KG: Dump ham! Du er er alt for god for ham og fortjener bedre! Ta med deg barna og stikk, mannen er trolig en psykopat og du må redde barna før det er for sent! Mener disse menneskene virkelig dette? Har de så lite innsikt i hvordan et forhold fungerer at de ikke forstår at ting ikke er rosenrødt hvert minutt av hver dag? Eller liker de bare å spre edder og galle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. desember 2014 #5036 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg lurer på om alle som skriver "dump ham" her på KG virkelig gjør det slutt for hver minste lille feiltrinn. Typisk tråd på samlivsforumet: TS: Jeg og mannen min har vært gift i 8 år. Vi har tre barn sammen og alt har alltid vært helt perfekt. I går kranglet vi og han kalte meg dum. Hva skal jeg gjøre? KG: Dump ham! Du er er alt for god for ham og fortjener bedre! Ta med deg barna og stikk, mannen er trolig en psykopat og du må redde barna før det er for sent! Mener disse menneskene virkelig dette? Har de så lite innsikt i hvordan et forhold fungerer at de ikke forstår at ting ikke er rosenrødt hvert minutt av hver dag? Eller liker de bare å spre edder og galle? Fordi det er lett å gi andre råd om å dumpe en fyr, Litt verre når man er oppe i situasjonen selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 27. desember 2014 #5037 Del Skrevet 27. desember 2014 Hvordan kan pinnsvin ha sex uten å skade seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 27. desember 2014 #5038 Del Skrevet 27. desember 2014 Hvordan kan pinnsvin ha sex uten å skade seg? Hunnen legger ned piggene sine slik at de blir myke og ikke skader hannen. (i korte trekk ihvertfall) (herrefred så mye sprøtt jeg egentlig vet.. ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #5039 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg lurer på hva nicket til hun dere kaller "drosjedama" er? Anonymous poster hash: d10f7...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #5040 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg lurer på om alle som skriver "dump ham" her på KG virkelig gjør det slutt for hver minste lille feiltrinn. Typisk tråd på samlivsforumet: TS: Jeg og mannen min har vært gift i 8 år. Vi har tre barn sammen og alt har alltid vært helt perfekt. I går kranglet vi og han kalte meg dum. Hva skal jeg gjøre? KG: Dump ham! Du er er alt for god for ham og fortjener bedre! Ta med deg barna og stikk, mannen er trolig en psykopat og du må redde barna før det er for sent! Mener disse menneskene virkelig dette? Har de så lite innsikt i hvordan et forhold fungerer at de ikke forstår at ting ikke er rosenrødt hvert minutt av hver dag? Eller liker de bare å spre edder og galle? Det er en running joke på forumet. Ofte er den brukt ironisk for å vise hvor bagatellmessig TS er. Men og bare uten å passe.Anonymous poster hash: 987fd...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå