Gjest Gjest Skrevet 24. november 2010 #161 Del Skrevet 24. november 2010 Sammenlignet med andre blogger er det tydelig å se at denne bloggen er blitt til med den hensikt å tjene penger. Hun kaller det selv: levebrødet mitt. Gikk gjennom de andre store bloggene nå. Så enorm forskjell. Denne bloggen er som noen lenger opp sa: En katalog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2010 #162 Del Skrevet 24. november 2010 En sjelden gang, 1/100 slipper hun en kritisk kommentar gjennom i bloggen. En hun tror hun har et godt svar til. Så får de som støtter henne gå løs på vedkommende. Personens senere kommentarer slettes selvfølgelig, også kommentarene fra de som prøver å støtte den personen. Er til å bli kvalm av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2010 #163 Del Skrevet 24. november 2010 Patetisk hvordan bloggere skal forsvare ulovligheter med at alle gjør det. Er det liksom greit da??? http://www.kristinaandersen.no/?p=4711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2010 #164 Del Skrevet 24. november 2010 Gjest skrev (På 24.11.2010 den 21.11): Patetisk hvordan bloggere skal forsvare ulovligheter med at alle gjør det. Er det liksom greit da??? http://www.kristinaandersen.no/?p=4711 36 000 frem til 12.desember, så 15 000 og deretter 12 000kr. 63 000 kr skal lille VOE som er så glad i julen tjene på bloggkalenderen sin. I tillegg øker antall klikk på bloggen hennes og genererer enda mer reklamepenger. Dette er drømmen mange barn og ungdommer har i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #165 Del Skrevet 24. november 2010 Gjest skrev (På 24.11.2010 den 21.27): 36 000 frem til 12.desember, så 15 000 og deretter 12 000kr. 63 000 kr skal lille VOE som er så glad i julen tjene på bloggkalenderen sin. I tillegg øker antall klikk på bloggen hennes og genererer enda mer reklamepenger. Dette er drømmen mange barn og ungdommer har i dag. Toppbloggerne tjener helt syke mengder penger på bloggene sine. Det er nok mange unge jenter som drømmer om å bli den neste toppbloggeren. Og det er jo forståelig - penger, kjendisstatus, gratis sminke i posten. Høres fint ut om man er fjorten år, gjør det ikke. Men de bør jo opplyse om at produkter er mottatt gratis, at de får betalt for å skrive om et produkt osv. Både til leserne sine og til skatteetaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 24. november 2010 #166 Del Skrevet 24. november 2010 Gjest skrev (På 24.11.2010 den 21.11): Patetisk hvordan bloggere skal forsvare ulovligheter med at alle gjør det. Er det liksom greit da??? http://www.kristinaandersen.no/?p=4711 Nei, det er ikke greit. Det er kun barnehageunger som gjør sånt - som det så dekkende ble sagt på en av de foregående sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2010 #167 Del Skrevet 24. november 2010 Gjest skrev (På 24.11.2010 den 21.11): Patetisk hvordan bloggere skal forsvare ulovligheter med at alle gjør det. Er det liksom greit da??? http://www.kristinaandersen.no/?p=4711 Morsomt at hun klager over uthenging av folk, mens hun i samme slenger henger ut en annen blogger ( Voe ). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2010 #168 Del Skrevet 24. november 2010 Grunnen til at fotballfrue er hengt ut er fordi hun er utdannet journalist og vet at dette burde hun ha opplyst om. Eller sov hun i timen ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2010 #169 Del Skrevet 24. november 2010 I sin e-post til cappellen krevde fotballfrue 7500 for bokomtale. Er dette pr dag? Hvor mye tjener de egentlig. Vet det er mye, men hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #170 Del Skrevet 24. november 2010 Gjest skrev (På 24.11.2010 den 22.07): Grunnen til at fotballfrue er hengt ut er fordi hun er utdannet journalist og vet at dette burde hun ha opplyst om. Eller sov hun i timen ? Det at hun er journalist gjør det enda verre. MEN regelverket gjelder for alle - uavhengig deres "utdannelse". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vær86 Skrevet 24. november 2010 #171 Del Skrevet 24. november 2010 Fotballfrue har tidligere opplyst om at hun tjener fra 40 000,- til 100 000,- pr.mnd. Så det er snakk om MYE penger ift den jobben de faktisk gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #172 Del Skrevet 25. november 2010 Vær86 skrev (På 24.11.2010 den 23.55): Fotballfrue har tidligere opplyst om at hun tjener fra 40 000,- til 100 000,- pr.mnd. Så det er snakk om MYE penger ift den jobben de faktisk gjør. Måtte bare sjekke skattelistene for og faktiskse se hvor mye hun tjener (ikke stolt*, liker ikke å søke i skattelistene). Men det jeg synes er litt spesielt er at hun tjente rundt 70 000 i 2009? Hun har da blogget en god stund? Eller blir ikke pengene hun tjener på bloggen "registrert", men da kan hun vell heller ikke skatte av disse blogg-inntektene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vær86 Skrevet 25. november 2010 #173 Del Skrevet 25. november 2010 Skattelistene gjelder jo for fjoråret. Bloggen hennes ble ikke et eget foretak før i sept(?) i år. Dvs at man ikke ser hva hun tjener på bloggen før neste år. Et annet aspekt er at bloggen nå drives som et enkeltmannsforetak der hun tar ut lønn fra selskapet, vi vet ingenting om hvor mye inntekter bloggen drar inn totalt sett... Det er uansett feil at unge jenter kan ha som mål å leve av en blogg alene. De gjør kort sagt akkurat det samme som de som mottar trygdeytelser fra Nav. Ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 25. november 2010 #174 Del Skrevet 25. november 2010 Sånn markedsføringsmessig er hun foppalldama inne på riktig spor. Ingenting gir mer gratis reklame enn kontroverser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 25. november 2010 #175 Del Skrevet 25. november 2010 Gjest skrev (På 24.11.2010 den 21.11): Patetisk hvordan bloggere skal forsvare ulovligheter med at alle gjør det. Er det liksom greit da??? http://www.kristinaandersen.no/?p=4711 Herregud, det der er jo noe helt annet, ser hun ikke det!? :klø: Julegavekalender med sponsede gaver kan jo ikke sammenlignes med å ta seg betalt for positiv produktomtale - nei, unnskyld, jeg mener "min heeelt ærlige mening om produktet, som er heeeelt upåvirket av at jeg får betalt for å skrive om det, altså". Kristina Andersen synes det har gått for langt med uthenging av Fotballfrue, men har ingen problemer med å selv henge ut (mislykket forsøk, men uansett) en jente som såvidt har fylt 15 år... For all del - Voe må selvsagt kunne tåle kritikk hun også, men å si at det er for galt å henge ut en person på den måten, for så å gjøre akkurat det samme selv. Hallo? Noen hjemme? :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2010 #176 Del Skrevet 25. november 2010 Antlers skrev (På 25.11.2010 den 3.35): Herregud, det der er jo noe helt annet, ser hun ikke det!? :klø: Julegavekalender med sponsede gaver kan jo ikke sammenlignes med å ta seg betalt for positiv produktomtale - nei, unnskyld, jeg mener "min heeelt ærlige mening om produktet, som er heeeelt upåvirket av at jeg får betalt for å skrive om det, altså". Kristina Andersen synes det har gått for langt med uthenging av Fotballfrue, men har ingen problemer med å selv henge ut (mislykket forsøk, men uansett) en jente som såvidt har fylt 15 år... For all del - Voe må selvsagt kunne tåle kritikk hun også, men å si at det er for galt å henge ut en person på den måten, for så å gjøre akkurat det samme selv. Hallo? Noen hjemme? :S Det er reklame begge deler. VOE skal vist ha minst 15000 for en produktomtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 25. november 2010 #177 Del Skrevet 25. november 2010 Gjest skrev (På 25.11.2010 den 10.53): Det er reklame begge deler. VOE skal vist ha minst 15000 for en produktomtale. Begge deler er reklame ja, men det er to forskjellige typer reklame. Den ene er lovlig og den andre er ulovlig. For å ta det en gang til, å få betalt for å skrive positivt om et produkt uten å opplyse om det er ulovlig. Å ha en julekalender der man tar en sinnsyk pris for å la bedrifter få lov til å bidra med produkter er ikke ulovlig. Ser du forskjellen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2010 #178 Del Skrevet 25. november 2010 Shade skrev (På 25.11.2010 den 11.09): Begge deler er reklame ja, men det er to forskjellige typer reklame. Den ene er lovlig og den andre er ulovlig. For å ta det en gang til, å få betalt for å skrive positivt om et produkt uten å opplyse om det er ulovlig. Å ha en julekalender der man tar en sinnsyk pris for å la bedrifter få lov til å bidra med produkter er ikke ulovlig. Ser du forskjellen? HAHAHA så lite treg du er da. LES EN GANG TIL:VOE TAR MINST 15000 K FOR Å SKRIVE OM ETT PRODUKT. ULOVLIG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 25. november 2010 #179 Del Skrevet 25. november 2010 Gjest skrev (På 25.11.2010 den 11.39): HAHAHA så lite treg du er da. LES EN GANG TIL:VOE TAR MINST 15000 K FOR Å SKRIVE OM ETT PRODUKT. ULOVLIG. Les svaret mitt igjen du, jeg sa at julekalender er lovlig og at skjult betalt produktomtale er ulovlig Var nok ikke meg som var treg her nei :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2010 #180 Del Skrevet 25. november 2010 Shade skrev (På 25.11.2010 den 11.52): Les svaret mitt igjen du, jeg sa at julekalender er lovlig og at skjult betalt produktomtale er ulovlig Var nok ikke meg som var treg her nei :gjeiper: Du går liksom glipp av poenget lille venn. VOE er tusen ganger værre og grådigere enn fotballfrue. Lese skikkelig kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg