Gå til innhold

Mens man venter

Nique

Anbefalte innlegg

Jeg er satt på dobbel dose frem til mandag, da er det ny blodprøve og ul. Jeg ha mange poser, men de er litt små. Så da krysser jeg fingrene for supert resultat på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal jeg tilbake til Riksen i morgen, med ny blodprøve og ny UL

Så får man håpe at 4 dager med 300 dose har gjort sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt utslitt av planleggeren på jobben. Han er noe vanskelig når det kommer til at jeg blir borte enkelte dager. Han gjorde det ganske klart at jeg må komme med sykemelding, erklæring er tydeligvis ikke nok. Så jeg må også innom fastlegen jevnlig, siden riksen kun ordner for uttaksdagen pluss de tre dagene etter. Fastlegen er heldigvis forståelsesfull. Men-men, snart i mål :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for en ny lang dag på riksen. Tidlig blodprøve, sen ultralyd. Krysser fingrene for at alt er klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager til med medisin, eggløsningssprøyte på lørdag, uttak mandag. Kjenner jeg må fokusere på at det faktisk er bra for meg å gå tre dager til, for jeg er utrolig lei av å få beskjed at det ser bra ut, bare 2 dager til, hver gang jeg er inne... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjedelig å ikke ha kontrollen, men vi krysser fingrene for at det blir et fabelaktig resultat av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er EL-sprøyte satt (for litt over en time siden) , så nå får bare eggposene være klare :fnise:

Litt gira for mandag muligens :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er uttaket gjort, og jeg er hjemme igjen. 12 egg fikk de ut, og det er vist helt greit antall. Så skal jeg ringe i morgen og sjekke tilstanden :)

Det var ikke så vondt som jeg hadde fryktet, jeg kjente det når legen stakk, men resten var bare ubehagelig press egentlig. Spesielt når ene sykepleieren drev og presset på magen for at de skulle se bedre på UL.

Godt dopet var jeg ihvertfall.

Så, da er det bare å vente på morgendagen :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magesmerter og sykt kvalm :(

paracet, gått en liten tur med mannen som støtte, prøvd å sove, og nå kom varmeflasken frem.

Den gjør underverker for meg heldigvis.

Det kjennes som on noen har prøvd å voldta venstre eggstokk hos meg, det er vanvittig.

Trøster meg med at det er midlertidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...