Nique Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #161 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er satt på dobbel dose frem til mandag, da er det ny blodprøve og ul. Jeg ha mange poser, men de er litt små. Så da krysser jeg fingrene for supert resultat på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #162 Del Skrevet 28. oktober 2012 Da skal jeg tilbake til Riksen i morgen, med ny blodprøve og ny UL Så får man håpe at 4 dager med 300 dose har gjort sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 28. oktober 2012 #163 Del Skrevet 28. oktober 2012 Håper det er masse fine egg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 28. oktober 2012 #164 Del Skrevet 28. oktober 2012 Masse lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #165 Del Skrevet 29. oktober 2012 2 dager til med sprøyter, ny kontroll onsdag, mest sansynlig uttak fredag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 29. oktober 2012 #166 Del Skrevet 29. oktober 2012 Blir det innsetting etter helgen om det går bra med eggene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #167 Del Skrevet 29. oktober 2012 om det er bra med eggene blir det innsett i helgen (søndag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. oktober 2012 #168 Del Skrevet 29. oktober 2012 heia, heia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #169 Del Skrevet 30. oktober 2012 Blir helt utslitt av planleggeren på jobben. Han er noe vanskelig når det kommer til at jeg blir borte enkelte dager. Han gjorde det ganske klart at jeg må komme med sykemelding, erklæring er tydeligvis ikke nok. Så jeg må også innom fastlegen jevnlig, siden riksen kun ordner for uttaksdagen pluss de tre dagene etter. Fastlegen er heldigvis forståelsesfull. Men-men, snart i mål :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #170 Del Skrevet 31. oktober 2012 Klar for en ny lang dag på riksen. Tidlig blodprøve, sen ultralyd. Krysser fingrene for at alt er klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #171 Del Skrevet 31. oktober 2012 3 dager til med medisin, eggløsningssprøyte på lørdag, uttak mandag. Kjenner jeg må fokusere på at det faktisk er bra for meg å gå tre dager til, for jeg er utrolig lei av å få beskjed at det ser bra ut, bare 2 dager til, hver gang jeg er inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 31. oktober 2012 #172 Del Skrevet 31. oktober 2012 Kjedelig når ting blir så uforutsigbart. Men håper det blir mange fine egg ut av dette på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 1. november 2012 Forfatter #173 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Satser på mange fine egg på mandag ja. Endret 1. november 2012 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. november 2012 #174 Del Skrevet 1. november 2012 Det er kjedelig å ikke ha kontrollen, men vi krysser fingrene for at det blir et fabelaktig resultat av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 1. november 2012 #175 Del Skrevet 1. november 2012 Snart er det over! Krysser fingre for klaff på første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 3. november 2012 Forfatter #176 Del Skrevet 3. november 2012 Da er EL-sprøyte satt (for litt over en time siden) , så nå får bare eggposene være klare Litt gira for mandag muligens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 3. november 2012 #177 Del Skrevet 3. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 5. november 2012 Forfatter #178 Del Skrevet 5. november 2012 Da er uttaket gjort, og jeg er hjemme igjen. 12 egg fikk de ut, og det er vist helt greit antall. Så skal jeg ringe i morgen og sjekke tilstanden Det var ikke så vondt som jeg hadde fryktet, jeg kjente det når legen stakk, men resten var bare ubehagelig press egentlig. Spesielt når ene sykepleieren drev og presset på magen for at de skulle se bedre på UL. Godt dopet var jeg ihvertfall. Så, da er det bare å vente på morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. november 2012 #179 Del Skrevet 5. november 2012 12 er jo helt supert Grattis, håper på flotte resultat i morgen, onsdag og om ca9 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 5. november 2012 Forfatter #180 Del Skrevet 5. november 2012 magesmerter og sykt kvalm paracet, gått en liten tur med mannen som støtte, prøvd å sove, og nå kom varmeflasken frem. Den gjør underverker for meg heldigvis. Det kjennes som on noen har prøvd å voldta venstre eggstokk hos meg, det er vanvittig. Trøster meg med at det er midlertidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå