BareBea Skrevet 4. februar 2011 #121 Del Skrevet 4. februar 2011 Juhuu for 10 uker! Tiden går på en måte litt fort da! God helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille Skrevet 5. februar 2011 #122 Del Skrevet 5. februar 2011 10 uker! Dette går nesten for fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 7. februar 2011 #123 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei Innom og oppdaterer meg litt. For meg som ligger litt etter er det jo godt å vite at det er flere som har lite symptomer og som også har vært litt bekymret til tider. Vi får vel begge to satse på at alt er bra Du nærmer deg jo veldig den magiske 12-ukers grensen nå Husker ikke hva du har skrevet før, men er det mange som vet at du er gravid? Ha en fin uke MaryPoppins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 7. februar 2011 #124 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei på deg! Gratulerer så mye med ti uker! Det må være en deilig følelse å nærme seg tolv uker med stormskritt tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #125 Del Skrevet 14. februar 2011 Idag har vi vært på UL, og der fikk vi se en perfekt liten spire! Først fikk vi se en tass med bankende hjerte som sov med hendene foran øynene og bena i kryss Da gynekologen dyttet på livmoren var det lite som skjedde. Men hun ba meg om å hoste, og da ble det skikkelig liv i stua! Lille knøttet veivet med armene og svømte rundt som en liten fisk. Ikke så rart den ble litt opprømt av å bli vekket så plutselig! Slekter på moren sin der gitt (verdens beste sovehjerte) Og så ble jeg flyttet en dag frem, så jeg er i dag 11+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 14. februar 2011 #126 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Ååååh Så fantastisk Endret 14. februar 2011 av Sort Pastill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 14. februar 2011 #127 Del Skrevet 14. februar 2011 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. februar 2011 #128 Del Skrevet 14. februar 2011 Tnåååh! Liten fisk! Såå koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 14. februar 2011 #129 Del Skrevet 14. februar 2011 Åå, så fantastisk Svømte rundt som en liten fisk Så herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 15. februar 2011 #130 Del Skrevet 15. februar 2011 Så fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 15. februar 2011 #131 Del Skrevet 15. februar 2011 Åååå! Så koselig! Gleder meg sånn til jeg skal på UL selv! Så flott at det sto bra til med den lille krabaten din, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 15. februar 2011 #132 Del Skrevet 15. februar 2011 Næmmen.. tenker det var stort å se den lille krabaten! gleder meg til det er vår tur.. bare.. 7 uker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. februar 2011 #133 Del Skrevet 15. februar 2011 Så herlig med UL! Jeg fikk tidlig UL pga blødninger sist, og det var så gøy! (Sånn siden alt var i orden, mener jeg. ) Ganske så fantastisk å se det bittebittelille nurket! Det blir litt mer virkelig av å se det på skjermen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 15. februar 2011 #134 Del Skrevet 15. februar 2011 Ååh,så morro Tenk at du har en liten en inni der som ligger og koser seg.... ( men ikke spesielt glad i mor som hoster ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #135 Del Skrevet 17. februar 2011 12 uker!!! :skya: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. februar 2011 #136 Del Skrevet 17. februar 2011 Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 19. februar 2011 #137 Del Skrevet 19. februar 2011 Oj,oj, Grattis med den magiske 12 ukers grensen En milepæl nådd liksom Håper formen er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #138 Del Skrevet 20. februar 2011 Etter en ekstremt hektisk uke skal jeg nå endelig ta meg tid til å oppdatere litt mer i boka mi Nå er nyheten offisiell! Var på lunsj med faren min forrige helg, og syntes det var en fin anledning å fortelle at han skal bli bestefar. Han ble kjempeglad og begynte faktisk å gråte en skvett Og dagen etter var vi jo på UL som tidligere fortalt, hvorpå vi stakk innom moren min med et UL bilde hvor vi hadde skrevet en liten hilsen fra knøttet. Hun også ble helt utrolig glad og rørt og syntes det var kjempekoselig! Det er første barnebarnet på min side av familien så det er jo klart det er ekstra stas. Har også sluppet nyheten på jobben. Alle syntes det var kjempekoselig, så det var bare hyggelig. Har også etterhvert fortalt det til mange av vennene våre og det er bare klemmer og smil overalt! Så det har rett og slett vært en kjempekoselig uke! Idag har jeg vært flink og trent. Har vært litt variabelt hvor mye det har blitt i det siste. Har vært så sliten etter jobb, så det blir stort sett bare i helgene for tiden. Men, det er bedre enn ingenting! Nå skal jeg spise en bedre brunch med verdens beste mann, som er så stolt! Han forteller livlig til alle som vil høre om opplevelsen på UL, som helt klart var ganske stort for ham, og smiler fra øre til øre når han snakker om knøttet Ha en fin dag alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. februar 2011 #139 Del Skrevet 21. februar 2011 Åhh, gratulerer med den tiden dere er i nå.. Jeg er blank i øynene etter å ha lest innlegget ditt! Ha nok en herlig uke, både til stolte mannen, knøttet og deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 21. februar 2011 #140 Del Skrevet 21. februar 2011 Hurra for 12 uker og glade omgivelser og god mann. Sånn skal det være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå