lizzie88 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #921 Del Skrevet 9. oktober 2012 Pittelitt brun utflod idag, det er nytt, har ikke hatt det før. Også er luftsmertene borte ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 9. oktober 2012 #922 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ojojoj, vi liker symptomer! Så godt at luftsmertene er borte! Jeg skjønner godt at kolikkbabyer skriker, når problemet kommer av luftsmerter... *grøss* Når er det teste-tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 10. oktober 2012 #923 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ååååh, spennende, Lizzie!! Er utfloden borte nå? Godt at lufta er borte iallfall, det gjør såå vondt!! Ja, når er testetid? Tidlig neste uke en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #924 Del Skrevet 10. oktober 2012 Utfloden var bare en liten "skvett", og var ikke så mye at jeg fikk det på papiret engang IKM er torsdag den 18, så blir da evt testing fredag 19.oktober ^_^ Nå har jeg tatt høstferie, åååh. Elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #925 Del Skrevet 11. oktober 2012 Sov helt til klokka halv 10 idag, herrlig! Har vært oppe 6 de siste dagene, så man kan vell si at jeg er kjempeuthvilt! Skal få vaska myye klær i høstferien, og få vaska huset. Blir nok bra Ellers, bare venting på IKM -_- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. oktober 2012 #926 Del Skrevet 11. oktober 2012 God høstferie Håper tiden frem mot IKM går fort! Har trua på at det er deres tur jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 11. oktober 2012 #927 Del Skrevet 11. oktober 2012 Så spennende med utfloden, Lizzie! Bare en uke til IKM nå, det går fort Kos deg med høstferie, det må være deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 12. oktober 2012 #928 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ikke lenge til testing nå nei Jeg har også trua på at det går denne perioden Ha en fin høstferie, å NYT den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #929 Del Skrevet 12. oktober 2012 Så snille dere er jenter! Mannen er råstressa med ei innlevering som skal inn, så jeg får ikke mye kontakt der nei Tror jeg skal ut på vintersko shopping idag, har funnet meg ett par fine som jeg har såå lyst på. Check it out: http://www.eurosko.no/sko/8352/icu.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. oktober 2012 #930 Del Skrevet 12. oktober 2012 Linken funker ikke, Lizzie! Sko-shopping er fantastisk gøy! Det er kanskje den eneste shoppingen jeg liker. Har fullstendig sko-dilla.. IKKE BRA Herregud, tenk hvis du er gravid nå, Lizzie TENK!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #931 Del Skrevet 12. oktober 2012 Linken funker ikke, Lizzie! Sko-shopping er fantastisk gøy! Det er kanskje den eneste shoppingen jeg liker. Har fullstendig sko-dilla.. IKKE BRA Herregud, tenk hvis du er gravid nå, Lizzie TENK!! Der er skoa Nuttapia Jeg eeelsker skoshopping, og har nok litt for mange sko ja. Tssh, jeg er så vant til at mensen kommer, og at kroppen styrer, så optimismen min har dabba av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. oktober 2012 #932 Del Skrevet 12. oktober 2012 FINE sko! Deilige vintersko!!! Jeg krysser nå uansett for at mensen din drar et visst sted og ikke kommer tilbake før om 12 måneder eller no.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #933 Del Skrevet 14. oktober 2012 Haha, har fullstendig dilla på salt potetgull! Nomnom. Ble jobbing på meg hver dag i omsorgsboligen i høstferien min. Blir gode penger av dette i desember :D! Fikk ikkje shoppa sko i helga altså, får ta det til uka Ha en fin søndag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 14. oktober 2012 #934 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ha en fin søndag du også, Lizzie! :D <3 kos deg med potetgull, personlig mumser jeg sjokolade i dag som trøstespising. Er så lei av eksamensstress! Håper du har fint vær hos deg, her i Trondheim skinner solen, men har hørt rykter om sne bare et par mil utenfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #935 Del Skrevet 15. oktober 2012 Gaah, ungdommene på omsorgsboligen hadde omgangssyke i helga Jeg er småkvalm, men ellers ingenting annet, snodig form for omgangssyken jeg har fått . To dager til IKM, tror jeg skal ta en test imorgen, siden jeg har så mange liggende.... Jeg og gubben har laga oss sånn: til middag idag. Åååh, det var sååå godt! Er så fryktelig mett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 15. oktober 2012 #936 Del Skrevet 15. oktober 2012 Gleder meg til resultatet imorgen da Litt kjedeligt å jobbe i ferien, men jaggu deiligt når lønna kommer Håper ellers du har hatt en fin feri, å fin helg, å at det ikke har blitt for mye potetgull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #937 Del Skrevet 15. oktober 2012 Jeg tror at den er negativ, men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. oktober 2012 #938 Del Skrevet 15. oktober 2012 Håper ikke du er omgangssykekvalm, men gravidkvalm! Masse lykke til med testing i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 15. oktober 2012 #939 Del Skrevet 15. oktober 2012 Her skjer det saker og ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #940 Del Skrevet 15. oktober 2012 Her skjer det saker og ting! Får se på deeet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå