Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Pittelitt brun utflod idag, det er nytt, har ikke hatt det før.

Også er luftsmertene borte :danse: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojojoj, vi liker symptomer! :) Så godt at luftsmertene er borte! Jeg skjønner godt at kolikkbabyer skriker, når problemet kommer av luftsmerter... *grøss*

Når er det teste-tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, spennende, Lizzie!! Er utfloden borte nå?

Godt at lufta er borte iallfall, det gjør såå vondt!! :(

Ja, når er testetid? Tidlig neste uke en gang? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfloden var bare en liten "skvett", og var ikke så mye at jeg fikk det på papiret engang ;) IKM er torsdag den 18, så blir da evt testing fredag 19.oktober ^_^

Nå har jeg tatt høstferie, åååh. Elsker det! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov helt til klokka halv 10 idag, herrlig! Har vært oppe 6 de siste dagene, så man kan vell si at jeg er kjempeuthvilt!

Skal få vaska myye klær i høstferien, og få vaska huset. Blir nok bra :) Ellers, bare venting på IKM -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lenge til testing nå nei :danse: Jeg har også trua på at det går denne perioden :nigo:

Ha en fin høstferie, å NYT den!! :nigo::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken funker ikke, Lizzie! :(

Sko-shopping er fantastisk gøy! Det er kanskje den eneste shoppingen jeg liker. Har fullstendig sko-dilla.. IKKE BRA :fnise:

Herregud, tenk hvis du er gravid nå, Lizzie :hjerte: TENK!! :hug::grine::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken funker ikke, Lizzie! :(

Sko-shopping er fantastisk gøy! Det er kanskje den eneste shoppingen jeg liker. Har fullstendig sko-dilla.. IKKE BRA :fnise:

Herregud, tenk hvis du er gravid nå, Lizzie :hjerte: TENK!! :hug::grine::laugh:

12h0330.jpg

Der er skoa Nuttapia :) Jeg eeelsker skoshopping, og har nok litt for mange sko ja.

Tssh, jeg er så vant til at mensen kommer, og at kroppen styrer, så optimismen min har dabba av den :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FINE sko! Deilige vintersko!!! :laugh:

Jeg krysser nå uansett for at mensen din drar et visst sted og ikke kommer tilbake før om 12 måneder eller no.. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har fullstendig dilla på salt potetgull! Nomnom. Ble jobbing på meg hver dag i omsorgsboligen i høstferien min. Blir gode penger av dette i desember :D!

Fikk ikkje shoppa sko i helga altså, får ta det til uka :) Ha en fin søndag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin søndag du også, Lizzie! :D <3 kos deg med potetgull, personlig mumser jeg sjokolade i dag som trøstespising. Er så lei av eksamensstress! Håper du har fint vær hos deg, her i Trondheim skinner solen, men har hørt rykter om sne bare et par mil utenfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaah, ungdommene på omsorgsboligen hadde omgangssyke i helga :( Jeg er småkvalm, men ellers ingenting annet, snodig form for omgangssyken jeg har fått :fnise: .

To dager til IKM, tror jeg skal ta en test imorgen, siden jeg har så mange liggende....

Jeg og gubben har laga oss sånn: 21558.gif til middag idag. Åååh, det var sååå godt!

Er så fryktelig mett :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til resultatet imorgen da :danse::popcorn:

Litt kjedeligt å jobbe i ferien, men jaggu deiligt når lønna kommer :nigo:

Håper ellers du har hatt en fin feri, å fin helg, å at det ikke har blitt for mye potetgull :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...