Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Negativ test gitt :grine: Bare å klistre på seg ett smil å stikke på jobb da :trist:

Tror nok det blir legebesøk.. Hva er det man skal si til hun der resepsjonisten egentlig? "Trenger hjelp til å få mekka ihop en baby?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig behøver du ikke si noe som helst til resepsjonisten annet enn oppfølging, vanlig konsultasjon eller sånt. Det er jo bare snakk om å spørre legen om henvisning videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Ikm er vel ikke før torsdag? Da er det fortsatt mulig at du er gravid, ikke alle som får positiv test før etter ikm.

Så jeg fortsetter å krysse fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta sorgen før mensen kommer!!! Derfor jeg aldri testa før IKM ;)

Og om det blir legebesøk syns jeg du skal si akkurat det du skrev. Mekke baby :fnise: Syns den var bra.

Men krysser fingra for at du slipper det og brannbilen holder seg unna!! (brannbil er samboer sitt navn på mensen :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men apropo legebesøk. Jeg ville ventet til event slutten av uka, for å være sikker på at du ikke er gravid. Så ville jeg bare ringt til legekontoret, å sagt du vil bestille en time til legen. Å om hun spør hva det gjelder. Så ville jeg bare sagt at dere ikke har blitt gravid, å at dere har prøvd så å så lenge :)

Men, det er jo fortsatt ett håp, så lenge mensen holder seg unna ;) Jeg testa jo ikke posetivt på IKM engang, 3 dager senere, fikk jeg posetiv ;) (jeg testa ikke mellom de 3 dagene da )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har tenkt til å vente til jeg før mensen først. :)

Druene mine er uten stein, har ikke tålmodighet til å spise med stein. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig dilla på druer ikveld! *slafse slafs *

Ditto! Har nettopp spist opp alle druene jeg hadde, gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...