Gjest Anuket Skrevet 16. mars 2011 #281 Del Skrevet 16. mars 2011 Meg i bikinin min Å herre....jeg hadde dødd om jeg kunne ha fått hennes mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #282 Del Skrevet 17. mars 2011 Å herre....jeg hadde dødd om jeg kunne ha fått hennes mage!! De er rimelig flotte de Victoria Secrets damene ja!! Har sagt det før, men jeg må bare si at jeg syns de er liiiiitt for tynne. Men om jeg kunne fått den kroppen så hadde jeg ikke takket nei Men jeg syns det er veldig fint med flat mage på damer, men det er ekstra fint hvis det er en liiiiiten antydning til fett på magen når man sitter hvis du skjønner *** Treningsfri i dag. Gårsdagens trening. Begynte med intervall. 5 min oppvarming på 8 3 min på 11 3 min på 9 ble sliten og orket ikke 11. men fortsatte på 9. Totalt 30 min på mølle Og 30 min på elipsemaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 18. mars 2011 #283 Del Skrevet 18. mars 2011 De er rimelig flotte de Victoria Secrets damene ja!! Har sagt det før, men jeg må bare si at jeg syns de er liiiiitt for tynne. Men om jeg kunne fått den kroppen så hadde jeg ikke takket nei Men jeg syns det er veldig fint med flat mage på damer, men det er ekstra fint hvis det er en liiiiiten antydning til fett på magen når man sitter hvis du skjønner *** Treningsfri i dag. Gårsdagens trening. Begynte med intervall. 5 min oppvarming på 8 3 min på 11 3 min på 9 ble sliten og orket ikke 11. men fortsatte på 9. Totalt 30 min på mølle Og 30 min på elipsemaskin! Så hardt som du trener så kan vi nok snart se deg på victoria secrets sidene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #284 Del Skrevet 18. mars 2011 Så hardt som du trener så kan vi nok snart se deg på victoria secrets sidene Haha! Joa, men nå fortiden er jeg såå dårlig på å spise sunt!! Spist is både tirsdag og onsdag, lagde litt usunn middag i går, spist sjokolade i dag, skal til London i morgen... OFF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 18. mars 2011 #285 Del Skrevet 18. mars 2011 GOOOOOD TUR!! Du må kose deg skikkelig og nyte London Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 18. mars 2011 #286 Del Skrevet 18. mars 2011 var det lov å sende handleliste? :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amo977 Skrevet 18. mars 2011 #287 Del Skrevet 18. mars 2011 så utrolig flink du er! Men kan jeg spørre hvordan du trener bryst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 23. mars 2011 #288 Del Skrevet 23. mars 2011 hvordan er london turen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #289 Del Skrevet 23. mars 2011 Skal ta noen runder i treningsdagbøker og svare litt sånn i morgen jeg! *** Vel, hjemme fra London hvertfall. Med unntak av noen blåmerker på knær og albuer. Vi var på fotballkamp og bar! Dvs ingen shopping! Vi ble begge enige om at vi var for slitne.... Men neste gang derimot så skal jeg bruke litt kroner! Vi var derimot på en liten rundtur i London. Knipsa bilder av bygninger og voksfigurer. Veldig ulikt oss i grunn, som er så liiiite turist som det går ann å bli! Jeg liker London!! *** Trening i dag; 4km på mølle (ca: 25 min). 20 min på elipsemaskin 15 min rolig sykling! Sliiiten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 24. mars 2011 #290 Del Skrevet 24. mars 2011 Velkommen hjem! Tryna du siden du har blåmerker? :gjeiper: Og at du ikke shoppet er et mysterium for meg! Jeg gjorde ikke annet da jeg var der i fjor vinter.. Aah, du er så flink til å trene! Skikkelig langøkt du hadde i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #291 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg trener desverre ikke bryst, men jeg har planer om å gjøre det! Jeg spurte en her inne og hun svarte; Angående spørsmålet ditt i dagboka mi, er det eneste tipset jeg kan komme med å trene øvelser for bryst og rygg. Viktig at du får med øvre del av ryggen også, rett og riktig holdning skyver brystpartiet fram vet du. Tips til gode øvelser er: Armhevinger (Ryggøvelse) eller sittende roing i maskin. Husk at med en kombinasjon av styrketrening og kondisjonstrening vil du få de beste og raskeste resultatene, ettersom økt muskelmasse strammer opp, tar mindre plass og gjør at du forbrenner mer når du ikke trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #292 Del Skrevet 27. mars 2011 var det lov å sende handleliste? :-P Ja, neste gang! Handla desverre ingenting selv heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #293 Del Skrevet 27. mars 2011 Velkommen hjem! Tryna du siden du har blåmerker? :gjeiper: Og at du ikke shoppet er et mysterium for meg! Jeg gjorde ikke annet da jeg var der i fjor vinter.. Aah, du er så flink til å trene! Skikkelig langøkt du hadde i går Takk for deet Det blei noen tryningser ja. Ramla inn på undergrunn og greier. Huff, godt ingen kjenner meg i London! Vi var så slitne at vi fant ut at vi ikke orket. Men kjenner jeg angrer nå! Dessuten har vi kjøpt oss leilighet og greier nå, så vi tenkte å heller bruke penger på møbler. Også skulle jeg få lov å bestille noe undertøy på hm.com! Kan jeg også få vite hva du studerer..? Har du treningsplanene klare for uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #294 Del Skrevet 27. mars 2011 hvordan er london turen? Det anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #295 Del Skrevet 27. mars 2011 hvordan er london turen? Hva betyr forresten tickern din?? Skal du ut å reise??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 27. mars 2011 #296 Del Skrevet 27. mars 2011 Hva betyr forresten tickern din?? Skal du ut å reise??? JA! Reiser i natt til min kjære som er i USA på utveksling, har ikke sett han på nesten 3 mnd så gleder meg veldig! Men det blir nok ikke mye trening på disse 16 dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #297 Del Skrevet 27. mars 2011 JA! Reiser i natt til min kjære som er i USA på utveksling, har ikke sett han på nesten 3 mnd så gleder meg veldig! Men det blir nok ikke mye trening på disse 16 dagene Åååå! Så koselig da! Kos deg masse!! (Litt trening blir det vel?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 27. mars 2011 #298 Del Skrevet 27. mars 2011 Åååå! Så koselig da! Kos deg masse!! (Litt trening blir det vel?? ) :rodmer: Ja gleder meg veldig! Haha GJETT OM! Tørketiden er over 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 27. mars 2011 #299 Del Skrevet 27. mars 2011 Flink du er! har leste nesten hele boka di godt å lese at det er andre enn meg som skeier litt ut! jeg liker ikke at jeg skeier ut, det gir meg jo så dårlig samvittighet :/ god ny treningsuke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 27. mars 2011 #300 Del Skrevet 27. mars 2011 Takk for deet Det blei noen tryningser ja. Ramla inn på undergrunn og greier. Huff, godt ingen kjenner meg i London! Vi var så slitne at vi fant ut at vi ikke orket. Men kjenner jeg angrer nå! Dessuten har vi kjøpt oss leilighet og greier nå, så vi tenkte å heller bruke penger på møbler. Også skulle jeg få lov å bestille noe undertøy på hm.com! Kan jeg også få vite hva du studerer..? Har du treningsplanene klare for uken? Hehe, ja bra det bare er kjæresten din som kan minne deg på det da Deilig med ny leilighet og møbler er nok en bedre investering enn klær! Jepp, kan sende deg en pm, men det er ikke såå spennende altså Nei, har ikke lagt noen andre planer enn at jeg skal prøve å få trent mest mulig. Vet aldri hvor lenge jeg sitter på skolen, så tar det litt som det kommer Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå