2ne2 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #121 Del Skrevet 20. januar 2011 Uff, i dag hadde jeg ikke lyst til å trene, men så kjente jeg en smule angst over vekt, mål og de berømte trusebildene mine allerede i morgen! IIK.. Så; 30 min jogg Styrke bryst! Laksemiddagen ble forresten en suksess, så den tar vi igjen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #122 Del Skrevet 21. januar 2011 .......... ................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kml Skrevet 22. januar 2011 #123 Del Skrevet 22. januar 2011 Hehe. Jeg hadde en time på tredemølle idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #124 Del Skrevet 22. januar 2011 Flink du er da! Jeg har vondt i hodet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kml Skrevet 22. januar 2011 #125 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg var ute på torsdag skjønner du, så når jeg var på tredemøllen igår følte jeg meg skikkelig fyllesjuk Så holdt meg på ganske lenge for å svette ut all alkoholen. 75 min intervaller på tredemølle idag og 3 x 15 bryst og 100 situps Trente idag bare fordi jeg kjedet meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 23. januar 2011 #126 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har vondt i hodet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #127 Del Skrevet 25. januar 2011 Ikke morro Jeg sov HELE søndagen, og hadde så vondt i hodet at jeg spydde. Fikk i meg en halv brødskive hele dagen! Off, jeg er ALTFOR glad i rødvin :rødme: ****** Dårlig med trening mandag, og i dag. Kanskje jeg får til en økt i kveld. Har hatt masse på agendaen i det siste, og får nok ikke tid til å trene i morgen heller! Får heller tenke litt ekstra på hva jeg putter i munn og få i meg nok vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galithralia Skrevet 25. januar 2011 #128 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg synes du er flink jeg! Fikk ikke gått på trening denne uken fordi jeg ble syk i helgen...karma garantert fordi jeg skulket treningen forrige uke Masse vann er lurt, kanskje noe salt og? Jeg føler jeg har alt for mye og, men trening etter helgen MÅ det bli. Spesielt hvis jeg vil ha den flate magen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 31. januar 2011 #129 Del Skrevet 31. januar 2011 Ha en fin, sporty og sunn uke 2ne2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #130 Del Skrevet 1. februar 2011 Off! Jeg har hatt så mye å gjøre hele forrige uke + helg at jeg har ikke fått tid til å trene en dag. Det er såå tiltak å trene på kvelden når man han vært på farten hele dagen og kvelden! I dag kan jeg få tid, men motivasjonen er ikke tilstede for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 1. februar 2011 #131 Del Skrevet 1. februar 2011 Kjenner godt til det Ikke tenk for mye på det, da får du bare mer dårlig samvittighet, og da blir du stressa. Trenger ikke det, du får trene en annen dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #132 Del Skrevet 1. februar 2011 Takk! Det motiverte meg littegranne I sofaen hjemme er jeg så tøff i trusa og tenker å begynne på det ene løpeprogrammet etter det andre. Men når jeg omsider kommer meg ned på trening så er jeg så tiltaksløs at det ikke ligner grisen. På vei til trening tar jeg meg selv i å si til meg selv, "jeg trenger ikke være der så lenge, det er bedre enn ingenting uansett"..... MEN, jeg var der i dag! 13 min jogging og trente bryst. (Da gadd jeg ikke mer, så det var ikke det at ikke jeg var så sliten heller) (Hjalp sikkert ekstremt mye ettersom jeg har spist et par never med potetgull i kveld). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 1. februar 2011 #133 Del Skrevet 1. februar 2011 Du er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #134 Del Skrevet 1. februar 2011 Du er flink HAHAHA! Vi får se i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 1. februar 2011 #135 Del Skrevet 1. februar 2011 Bli med på Halvbirken da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #136 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Mamma løper alt av marathon og sentrumsløp og hu prøver å lure meg med. Kanskje neste år.... Forresten; Når, hvor, og hvor langt? Endret 2. februar 2011 av 2ne2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. februar 2011 #137 Del Skrevet 2. februar 2011 Mamma løper alt av marathon og sentrumsløp og hu prøver å lure meg med. Kanskje neste år.... Forresten; Når, hvor, og hvor langt? Halvbirken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #138 Del Skrevet 2. februar 2011 Nei, det blir ikke noe i år tror jeg....! Men Coffiegirl; Du er SYKT tøff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. februar 2011 #139 Del Skrevet 2. februar 2011 Nei, det blir ikke noe i år tror jeg....! Men Coffiegirl; Du er SYKT tøff!!! Joda, halvbirken i år, og så birkebeinerløpet neste år. Du har masse tid på deg, og kan fint klare det. Fint mål å sette seg det. Du trenger faktisk ikke mer enn et halvår på å gå fra rimelig utrent kondisjonsmessig til å klare å løpe en mil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. februar 2011 #140 Del Skrevet 2. februar 2011 Joda, halvbirken i år, og så birkebeinerløpet neste år. Du har masse tid på deg, og kan fint klare det. Fint mål å sette seg det. Du trenger faktisk ikke mer enn et halvår på å gå fra rimelig utrent kondisjonsmessig til å klare å løpe en mil. Er det helt sant? Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå