Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Gleder meg LITT ja :nigo:

Og så må det være SÅ spennende å endelig å møte nurket i magen da! Du er jo veldig nære nå! :hoppe:

Har fulgt jevnt og trutt med deg helt siden dere begynte prøvingen (hadde da annet nick) - så jeg tror virkelig på at du gleder deg masse. Er så fortjent når noen som har slitt lenge endelig lykkes :rodmer: Jeg har slitt i mitt tidligere forhold, så jeg vet hvordan det er å teste negativt i 2 år :sjenert: Gleden var derfor stor da kjære og jeg lyktes i 2-3 pp etter pilleslutt. Jeg tenkte litt pessimistiske og bekymrede tanker rett etter positiv test, opplevde litt brunlig utflod/blod i uke 6 og 7. Meeen, klarte å holde motet oppe og tenke gode tanker.. Håper du klarer å legge vekk de værste bekymringene - prosentsjansene for at det går bra er jo veldig gode :yvonne:

Ja, jeg er veldig spent.. Vi har ikke vært på noe 3d-ul så aner jo ikke hvordan han ser ut :sjenert: Håper han er søt, og at alt er fint med han.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så spennende - vet jeg hvem du er ut i fra det gamle nicket ditt tro? :vetikke:

Jeg har lest på prosentvis sjanse for SA, og ser jo at sjansen er liten. Så prøver å ikke tenke for mye på det. Men får man blødninger så er det klart at det er umulig å legge det til side. All ære til deg som klarte det så bra, og med en litt trøblete prøve-historie i tillegg :klemmer:

Babyen deres er garantert verdens søteste! Ingen tvil! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han er søt, og at alt er fint med han.

Lillemannen deres er nok verdens nest søteste! :rodmer: (vår er nemlig den aller søteste :fnise: )

Håper du har en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende - vet jeg hvem du er ut i fra det gamle nicket ditt tro? :vetikke:

Jeg har lest på prosentvis sjanse for SA, og ser jo at sjansen er liten. Så prøver å ikke tenke for mye på det. Men får man blødninger så er det klart at det er umulig å legge det til side. All ære til deg som klarte det så bra, og med en litt trøblete prøve-historie i tillegg :klemmer:

Babyen deres er garantert verdens søteste! Ingen tvil! :strix:

Husker ikke om jeg skrev hos deg, har sett men ser ingen innlegg :gjeiper: Kan hende jeg bare smugleste :fnise: Merket meg med navnet, husker også Pupsi, Honning og Thumbalina eller noe fra den tiden :fnise:

Ja, det blir en kunst å fortrenge skumle tanker.. Men jeg prøvde å tenke at om det "var liv laga" for den lille så ville det gå bra. Om det gikk skeis tenkte jeg at da var det meningen og antakelig til det beste for spiren (om det felte h*n noe feks).

Husker 22.10.10 dagen da jeg testet positivt; fikk ikke gjort noe på jobb. Bare satt og googlet babyting og tenkte koselige tanker. Nyt tiden, kos deg og ikke minst få de rundt deg til å ta seg av deg og den lille som vokser inni magen :rodmer:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemannen deres er nok verdens nest søteste! :rodmer: (vår er nemlig den aller søteste :fnise: )

Håper du har en fin kveld :klemmer:

Nåååh :fnise: Ikke helt enig i den der :sjenert:

Tenker vi sier motsatt :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåååh :fnise: Ikke helt enig i den der :sjenert:

Tenker vi sier motsatt :gjeiper:

Jeg stemmer for at alle babyene er like søte! :strix:

:fnise:

Søtiser! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Tenkte jeg fikk poste bilde for uke 35 også, jeg som har sagt at jeg skal legge ut bilde hver uke de siste ukene.

Dette blidet ble tatt i dag 35+3, vokser kanskje ikke så mye mer utover.. Det tror jeg ikke er mulig, men føler jeg blir rundere og rundere.. Gleder meg litt til å få ut lillegutten innen noen uker nå må jeg si :rodmer:

Håper alle har en fin dag :nigo:

uke 35.bmp

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blidet ble tatt i dag 35+3, vokser kanskje ikke så mye mer utover.. Det tror jeg ikke er mulig, men føler jeg blir rundere og rundere.. Gleder meg litt til å få ut lillegutten innen noen uker nå må jeg si :rodmer:

Håper alle har en fin dag :nigo:

Syns fortsatt du ser kjempefin ut! :)

Men skjønner godt hva du mener når du sier du føler deg rundere og rundere. Her sitter jeg kjempesulten og "stinn" på en gang akkurat nå og gruer meg til etterpå når jeg er mett i tillegg! :daane: (og jeg er over 2 uker kortere enn deg :roll: )

Tror nok også det er veldig vanlig å føle at man får flere plager mot slutten - dette skal jo bidra til at vi "går lei" - tror du ikke? ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok også det er veldig vanlig å føle at man får flere plager mot slutten - dette skal jo bidra til at vi "går lei" - tror du ikke? ;)

:klem:

Takk for det :rodmer: Føler meg litt blubbete i dag :sjenert:

Men, går jo bare her og slenger og har ikke akkurat freshet meg opp (verken i går eller i dag) :gjeiper:

Jo, jeg er nok enig i det Line.. Det skal bli fint å få han ut av magen og slippe å føle seg stapp mett og sulten på samme tid. Jeg har til tider sterke mensmurringer/smerter i ryggen og "flankene".. Men uerfarne meg vil ikke kalle det veer eller rier. Føler det heller ikke som kynnere. Lurer på åssen jeg skal klare å skille på det der når det hele liksom er i gang :sjenert: Det er sånt jeg har behgynt å grue meg litt til nå, i den grad jeg "gruer" meg. Alle spør om jeg gruer meg, regner med det er fødselen de sikter til da :fnise:

Vel, jeg gleder meg ikke til å kjenne de sterkeste smertene ever.. Men gleden over å få ut en skatt jeg skal knytte meg sååå sterkt til overdøver det til gangs :rodmer:

Jeg så litt på jordmødrene i dag, og den filmingen om det unge paret som følges gjennom slutten på svangerskapet. Synes det er fint å se på sånt, blir litt roligere i tankene..

Håper du har en fin efta og kveld Line-sladris :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint magebilde! :hjerte: Synes du ser nydelig ut jeg :strix:

Går jordmødrene på tv nå, eller ser du det på nett-tv? Ikke vært så interessert i det tidligere, siden det var mest deprimerende, men nå er det jo andre boller! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint magebilde! :hjerte: Synes du ser nydelig ut jeg :strix:

Går jordmødrene på tv nå, eller ser du det på nett-tv? Ikke vært så interessert i det tidligere, siden det var mest deprimerende, men nå er det jo andre boller! :hoppe:

Takk for det :rodmer: Føler meg som sagt litt rund i dag men, om jeg ordner meg så føles det ganske ok å trille rundt i uke 35 også :fnise:

Det er på nett tv jeg så det ja.. Ligger ute både sesong 1 og 2 og den serien om de unge som blir foreldre.. Synes det er ålreit å se jeg egentlig :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det TVNorge som har de seriene? Skal bli underholdning på torsdagen når jeg har fri tror jeg :ler:

Litt uthungret på alt baby/gravid-relatert nå :fnise:

Du ser ikke rund ut i det hele tatt - bare nydelig gravid :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si meg enig med Line og Zia -- du ser nydelig gravid ut! :rodmer:

Har også sett på jordmødrene i det siste, har tre episoder av ses 2 igjen nå.. Har blitt helt sjarmert av han der Borzo (tror det var det han het :P ) , synes han er så vittig :fnise:

Når det gjelder kynnere så sa JM på kurset i dag (har vært på fødselsforberedende kurs) at om man er i tvil om det er rier så er det ikke skikkelig igang enda, og at når ting virkelig skjer og man begynner å få "fødselsrier" så er det ingen tvil. Men man kan jo kjenne rier ei stund før fødselen er skikkelig i gang, så kan jo være et tegn på at ting starter å skje.

Jordmødrene på kurset snakket også en del om "fødselsglede" -- at jo lengre og lengre uti svangerskapet man kommer, jo mer og mer gleder man seg til å bli ferdig (pga diverse vondter / at det er tungt etc), og at vi på denne måten blir naturlig fødeklar og gleder oss til fødselen. Vi kommer nok dit om litt :jepp:

Håper du har en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det TVNorge som har de seriene? Skal bli underholdning på torsdagen når jeg har fri tror jeg :ler:

Litt uthungret på alt baby/gravid-relatert nå :fnise:

Du ser ikke rund ut i det hele tatt - bare nydelig gravid :nigo:

Er nrk som har hatt de seriene, så du finner de på nrk's nett tv arkiv. Bare søke på jordmødrene :)

Fint for oss som er i disse omstendighetene :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Line og Zia -- du ser nydelig gravid ut! :rodmer:

Har også sett på jordmødrene i det siste, har tre episoder av ses 2 igjen nå.. Har blitt helt sjarmert av han der Borzo (tror det var det han het :P ) , synes han er så vittig :fnise:

Når det gjelder kynnere så sa JM på kurset i dag (har vært på fødselsforberedende kurs) at om man er i tvil om det er rier så er det ikke skikkelig igang enda, og at når ting virkelig skjer og man begynner å få "fødselsrier" så er det ingen tvil. Men man kan jo kjenne rier ei stund før fødselen er skikkelig i gang, så kan jo være et tegn på at ting starter å skje.

Jordmødrene på kurset snakket også en del om "fødselsglede" -- at jo lengre og lengre uti svangerskapet man kommer, jo mer og mer gleder man seg til å bli ferdig (pga diverse vondter / at det er tungt etc), og at vi på denne måten blir naturlig fødeklar og gleder oss til fødselen. Vi kommer nok dit om litt :jepp:

Håper du har en fin kveld :klem:

Ja, jordmødrene er fin underholdning.. Så på det når det gikk i vinter og jeg :sjenert: Nå tenker jeg mer over at jeg snaaart er midt oppi det selv :fnise:

Mm, tror veldig på det med at man ikke er i tvil når rieme starter for fullt.. Bare at jeg ikke har kjent de før og tenker på det som skummelt nettopp pga det :gjeiper: Vi skal på kurs og omvisning på føden neste uke og uka etter det. Blir artig :rodmer:

Jeg begynner å nærme meg den gledesfølelsen tror jeg.. Pakket bagen til meg og lillegutt i dag, så nå står de klare på badet... Venter på at det skal skje noe om et par, tre, fire, fem uker :rodmer: det blir spennende saker

:popcorn:

Håper du også har hatt en fin kveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jordmødrene er fin underholdning.. Så på det når det gikk i vinter og jeg :sjenert: Nå tenker jeg mer over at jeg snaaart er midt oppi det selv :fnise:

Mm, tror veldig på det med at man ikke er i tvil når rieme starter for fullt.. Bare at jeg ikke har kjent de før og tenker på det som skummelt nettopp pga det :gjeiper: Vi skal på kurs og omvisning på føden neste uke og uka etter det. Blir artig :rodmer:

Jeg begynner å nærme meg den gledesfølelsen tror jeg.. Pakket bagen til meg og lillegutt i dag, så nå står de klare på badet... Venter på at det skal skje noe om et par, tre, fire, fem uker :rodmer: det blir spennende saker

:popcorn:

Håper du også har hatt en fin kveld :nigo:

Håper dere sitter igjen med en like god følelse som oss etter kurset, det var virkelig nyttig! :jepp: Åh, har du pakket fødebagen? Så spennende!! :nigo: Blir vel å legge fram tingene vi skal ha med om ikke mange dagene jeg og. Har foresten sett meg ut ei veeldig fin veske som jeg skal spandere på meg når feriepengene kommer, med den unnskyldninga at jeg trenger ei stor veske til fødebag :fnise: Tror jeg kommer til å pakke til lillegull i stelleveska. Kan jeg spørre hva du har med? :)

Jeg begynner ikke å bli "fødeklar" :sjenert: Tror at om fødselen hadde satt igang nå hadde jeg fått panikk, så trenger nok noen fler uker på å bli lei av å være gravid, slik at tanken på at fødselen nærmer seg blir en slags lettelse. Selv om jeg selvfølgelig gleder meg til lillegull kommer :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere sitter igjen med en like god følelse som oss etter kurset, det var virkelig nyttig! :jepp: Åh, har du pakket fødebagen? Så spennende!! :nigo: Blir vel å legge fram tingene vi skal ha med om ikke mange dagene jeg og. Har foresten sett meg ut ei veeldig fin veske som jeg skal spandere på meg når feriepengene kommer, med den unnskyldninga at jeg trenger ei stor veske til fødebag :fnise: Tror jeg kommer til å pakke til lillegull i stelleveska. Kan jeg spørre hva du har med? :)

:klem:

ja, får tro det blir nyttig for oss begge :)

Jeg har vel pakket mye av det som står på lista jeg har linket til tror jeg.. Mulig det ble et par sett ekstra til lillegutt :rodmer: Tror jeg har lyst til å ha på han egne klær på sykehuset, så da har jeg vel med 3 sett (bukse/dress, body og sokker) + et par luer som hører til.. Og "tøflene" hans og ellers det som står på lista. Har ei stor Friis veske jeg kjøpte for mange år siden som egentlig er litt fin som bli min sykehusbag, og ei litt mindre veske som ble lillemann sin.

"Har fått" tante til å kjøpe den stelleveska i gave til oss (den som var nedsatt fra 1299,- til 399,- og synes nesten ikke jeg kan be om å få gaven på forhånd :sjenert::fnise: Hun ba om tips til sykehusgave, og da så jeg mitt snitt til å sende henne linken :gjeiper: Kanskje litt frekt men :sjenert:

Du har helt klart fortjent en veske når feriepengene kommer :nigo:

Gleder meg litt til den potten kommer, selv om den skal rett på konto for det meste her iom jeg skal være hjemme maaange mnd uten lønn :fnise:

Håper det går fint på kontroll i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nrk som har hatt de seriene, så du finner de på nrk's nett tv arkiv. Bare søke på jordmødrene :)

Fint for oss som er i disse omstendighetene :nigo:

Takk for tips - da vet jeg hva jeg skal finne på neste gang det blir dårlig vær og jeg sitter inne og kjeder meg :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, får tro det blir nyttig for oss begge :)

Jeg har vel pakket mye av det som står på lista jeg har linket til tror jeg.. Mulig det ble et par sett ekstra til lillegutt :rodmer: Tror jeg har lyst til å ha på han egne klær på sykehuset, så da har jeg vel med 3 sett (bukse/dress, body og sokker) + et par luer som hører til.. Og "tøflene" hans og ellers det som står på lista. Har ei stor Friis veske jeg kjøpte for mange år siden som egentlig er litt fin som bli min sykehusbag, og ei litt mindre veske som ble lillemann sin.

"Har fått" tante til å kjøpe den stelleveska i gave til oss (den som var nedsatt fra 1299,- til 399,- og synes nesten ikke jeg kan be om å få gaven på forhånd :sjenert::fnise: Hun ba om tips til sykehusgave, og da så jeg mitt snitt til å sende henne linken :gjeiper: Kanskje litt frekt men :sjenert:

Du har helt klart fortjent en veske når feriepengene kommer :nigo:

Gleder meg litt til den potten kommer, selv om den skal rett på konto for det meste her iom jeg skal være hjemme maaange mnd uten lønn :fnise:

Håper det går fint på kontroll i dag! :klem:

Åh, har ikke sett den linken jeg, skal titte på den nå! :jepp: Så kjekt at dere får stelleveska i presang :nigo: Synes ikke det var frekt i det hele tatt - hun spurte jo hva dere ønska dere, og er mye kjekkere å gi bort noe man vet er ønsket synes jeg, enn å bare kjøpe noe for å kjøpe noe. Men greit å ikke be om å få den på forhånd ja :fnise: Mye av feriepengene skal på sparekonto her også, blir nok noen måneder uten lønn på meg også (tror jeg skal ha to måneder ulønnet perm.), i tillegg til at bryllupskontoen må spes på litt! :) Kontrollen gikk fint!:) Når skal du på kontroll? Håper du har en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...