Ripsy Skrevet 31. desember 2010 #161 Del Skrevet 31. desember 2010 GODT NYTT ÅR ANGEL! Håper det nye året kommer med gode nyheter! Hvordan gjør du det i kveld? Fester som vanlig eller er du helt avholden i tiden mellom el og ikm? Forskjellige meninger rundt det der, og nyttårsaften er jo kanskje ekstra vanskelig. LYKKE TIL - og kommer snart tilbake for å lese om hvordan det her har gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 31. desember 2010 #162 Del Skrevet 31. desember 2010 Måtte det nye året bringe dere en liten spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #163 Del Skrevet 1. januar 2011 GODT NYTT ÅR ANGEL! Håper det nye året kommer med gode nyheter! Hvordan gjør du det i kveld? Fester som vanlig eller er du helt avholden i tiden mellom el og ikm? Forskjellige meninger rundt det der, og nyttårsaften er jo kanskje ekstra vanskelig. LYKKE TIL - og kommer snart tilbake for å lese om hvordan det her har gått GODT NYTTÅR! Håper jeg og! For oss alle Jeg er fra før av helt avholden, så drikking ble ikke noe problem for meg! Men det må da være lov å ta seg litt drikke mellom EL og IKM, om det har skjedd noe inni magen er den ikke skikkelig festet til kroppen og deler næringer enda, gjør den det? Håper du hadde en fortreffelig nyttårsfeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 3. januar 2011 #164 Del Skrevet 3. januar 2011 GODT NYTTÅR! Håper jeg og! For oss alle Jeg er fra før av helt avholden, så drikking ble ikke noe problem for meg! Men det må da være lov å ta seg litt drikke mellom EL og IKM, om det har skjedd noe inni magen er den ikke skikkelig festet til kroppen og deler næringer enda, gjør den det? Håper du hadde en fortreffelig nyttårsfeiring! Det stemmer, tror du har fortalt det før. Jeg foretrekker selv å ta minst mulig mellom EL og IKM, men et halvt glass eller maks ett glass kan gå. Tror man bare må bestemmer seg selv hva man synes er greit. Men du er heldig og slipper å tenke på det Men nå er jeg spent. Har du brukt noen tester? Tanta fraværende? Nå får du ta deg en tur innom å oppdatere oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 3. januar 2011 #165 Del Skrevet 3. januar 2011 Innom for å se hvordan det står til Testing i morgen på både deg og meg! Spennende, spennende! Har du klart å holde deg, eller har du allerede testet? Kommer innom her i morgen også (i spenning) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 4. januar 2011 #166 Del Skrevet 4. januar 2011 Venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. januar 2011 #167 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg venter også spent, heia-heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 4. januar 2011 #168 Del Skrevet 4. januar 2011 Flere som venter spent her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 5. januar 2011 #169 Del Skrevet 5. januar 2011 Ja, hvor er du Angel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #170 Del Skrevet 5. januar 2011 Hei folkens! Jeg har vært for opptatt med skole til å komme innpå å oppdatere! Men jeg har testet ja! (Plutseliten: nei, klarte ikke vente (eller, samboer klarte ikke ))Men har hatt 2 negative tester Ingen mens, men kjennes som om den kommer i dag.. Kjekt å se at dere har vært innom å følgt med! Koselig! Håper andre har fått positive svar og koser seg med spire i magen!!! Ha en flott dag og fortsatt fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 5. januar 2011 #171 Del Skrevet 5. januar 2011 Hhuffda, mye å gjøre på skolen? ..Så kjedelig med negativ test.. Håper TR kommer raskt til oss begge, liker ikke den ventinga Masse lykke til neste PP! Du skal se det klaffer snart :rødme: Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #172 Del Skrevet 5. januar 2011 Hhuffda, mye å gjøre på skolen? ..Så kjedelig med negativ test.. Håper TR kommer raskt til oss begge, liker ikke den ventinga Masse lykke til neste PP! Du skal se det klaffer snart :rødme: Håper du har en fin dag! Ja, litt for mye å gjøre på skolen. Nok stress bare med å gå på skolen, men man må lære noe også! Ja, det var kjedelig, håper at mensen kommer snart, eller at testen er feil! haha! Lov å håpe Masse lykke til du også! Det går nok snart ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 5. januar 2011 #173 Del Skrevet 5. januar 2011 Ja, litt for mye å gjøre på skolen. Nok stress bare med å gå på skolen, men man må lære noe også! Ja, det var kjedelig, håper at mensen kommer snart, eller at testen er feil! haha! Lov å håpe Masse lykke til du også! Det går nok snart ja Så dumt da Jeg har ikke fått mensen idag, men regner med at den kommer imorgen egentlig Vi får krysse fingrene før neste periode ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #174 Del Skrevet 6. januar 2011 Jaja damer! Da er jeg 2 dager over IKM og ingen mens enda.. Har stikkinger (ofte veldig kraftige og vonde) i mest venstre side, av og til høyre. Jeg lever jo fortsatt i håp da, men håper at om mensen skal komme kan den komme snart! Om jeg ikke skriver så mye på sidene deres om dagene damer så er det bare at jeg er veldig opptatt med skolestart på nyåret. Hardt skal det være! Ha en flott kveld og en god kommende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #175 Del Skrevet 6. januar 2011 Har forresten noen "symptomer" jeg kan skrive ned her * 2 dager over IKM, ingen tegn til TR (men 2 negative tester (mandag og tirsdag) * Kvalm etter at jeg har spist * Masse syre, nesten hele tiden * Heftige stikninger i underlivet (eggstokkområdet) * Luft i magen (endringer i avføring) * Hodepine (uvanlig for meg) * Trett (men kan komme av litt lite søvn, og mye stress) * God appetitt (noe jeg aaaldri har!) Så det ble jo noen symptomer dette her Hva sier dere damer? Er det håp hos meg? KOS DERE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 6. januar 2011 #176 Del Skrevet 6. januar 2011 Har forresten noen "symptomer" jeg kan skrive ned her * 2 dager over IKM, ingen tegn til TR (men 2 negative tester (mandag og tirsdag) * Kvalm etter at jeg har spist * Masse syre, nesten hele tiden * Heftige stikninger i underlivet (eggstokkområdet) * Luft i magen (endringer i avføring) * Hodepine (uvanlig for meg) * Trett (men kan komme av litt lite søvn, og mye stress) * God appetitt (noe jeg aaaldri har!) Så det ble jo noen symptomer dette her Hva sier dere damer? Er det håp hos meg? KOS DERE! *knis* Vi har nesten samme symptomer jo Så gøy! Så krysser vi fingrene våre, og håper at TR eller ikke kommer. Kommer det er det ny prøveperiode, og en ny sjanse. Og kommer den ikke er det feiring med alkoholfri Champagne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 7. januar 2011 #177 Del Skrevet 7. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 7. januar 2011 #178 Del Skrevet 7. januar 2011 Oj, så spennende. Når har du tenkt å teste igjen hvis ikke tanta kommer? Krysser fingrene for at kroppen ikke bare leker med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 7. januar 2011 #179 Del Skrevet 7. januar 2011 Er jo absolutt symptomer dette! Jeg hadde også skikkelig god apetitt og veldig stikkinger i nedre mage rundt IKM da jeg fikk positiv test. Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 7. januar 2011 #180 Del Skrevet 7. januar 2011 De symptomene kan jo leve sitt eget liv, men jeg krysser alt jeg har her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå