Gå til innhold

Veien til å bli foreldre


~ Angel ~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvsagt får du lov å klage, det trenger vi alle av og til! :klem:

Jeg skjønner litt hva du tenker på.. Vi er jo ganske i samme båt vi to. Jeg hadde en sånn "tenke-periode" for noen uker siden hvor jeg begynte å lure på om det var best å vente litt. Jeg tror at når man virkelig kommer i gang med prøvingen så tenker man mye fram og tilbake, og det er lov å klage og tenke. Ingenting galt i det. Tror bare jeg hadde noen få dager med "kalde føtter" før jeg roet meg og la vekk de tankene. Er nok ikke bare du som har sånne tanker av og til :klem:

Håper du får en fin dag, og at du slipper å tenke så mye.. Dette skal jo være en positiv og bra periode.. Håper at dette med økonomien ikke gjør at dere må legge vekk planene om en baby nå, for det er jo det dere ønsker dere så inderlig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye frem og tilbake for tiden, men så snart vi er i gang med prøvingen igjen så kommer nok den positive tankegangen også! :) Håper jeg! Har virkelig ikke lyst å gi slipp på tanken på vår egen lille mirakelbaby! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer jeg meg den fruktbare perioden! Jeg skal prøøve å ikke nevne det til samboeren slik at han ikke tror jeg stresser med det :sjenert: Vil ikke akuratt "presse" ham til :humpe: heller :fnise:.

Jeg er veldig klar for å komme i gang med prøvingen igjen ja! :jepp:

Jeg er så rar i kroppen for tiden.. Jeg har ømme bryster (det nærmer seg nok EL) og er kvalm når jeg spiser, men det er nok pga mageproblemene mine. Det har aldri vært noe problem å :humpe: når det kommer til meg om samboeren, og spesielt ikke når TR melder seg, men etter at jeg sluttet på p-pillene så har jeg lyst hele tiden! Det skal absolitt ingenting til! Flere som har opplevd dette? :sjenert: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren var helt klar for :humpe: i går! Han sa at han følte jeg var mer fruktbar for han var helt sikker på at nå skulle vi lage en liten mini-oss :biggrin: Det er så deilig å ha ham skikkelig med på dette! Vet det er mange menn som koser seg med sengekosen, men gruer seg til resultatet av det! hehe :gjeiper:

Håper dette er måneden for oss!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med sexlyst og p-pilleslutt tror jeg mange oppdager. For det sies jo at pillene demper lysten ;) Har merket det, jeg også! :)

Krysser fingrene for at det er måneden for dere! Når er det du har IKM igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er flere som kjenner til den! Det var faktisk en av grunnene til at jeg slutta med dem for et par år siden.

Satser på at dette blir måneden for dere! :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med sexlyst og p-pilleslutt tror jeg mange oppdager. For det sies jo at pillene demper lysten ;) Har merket det, jeg også! :)

Krysser fingrene for at det er måneden for dere! Når er det du har IKM igjen? :)

Det er jo kjempe deilig! Men slitsomt for han som har en fysisk krevende jobb da :sjenert: Stakkar... hehe :gjeiper:

IKM, det er; ikke kommende mens? Jeg fant ut at jeg har (mest sannsynlig) 30 dagers syklus, så i tilfelle venter jeg mens igjen 10.Desember.. :sukk: det var jo lenge til fant jeg ut nå... hehe! Har EL 26.November hvis syklusen stemmer, hvis ikke er det jo 24.November, så jeg får sikre meg å :humpe: så ofte som mulig :sjenert:

Vi håper dette er måneden! :rødme::hjerte:

edit:ELdato 26.November

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er flere som kjenner til den! Det var faktisk en av grunnene til at jeg slutta med dem for et par år siden.

Satser på at dette blir måneden for dere! :kgbaby:

Ja, vi satser på at dette er måneden for alle oss prøvere :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja folkens!

Da har jeg beveget meg inn i min fruktbare periode for November og nå er det bare til å :humpe: i vei!

Jeg er ikke av den typen som ligger høyt med bena i 20 minutter etter sex, ligger av og til å koser litt før vi beveger oss ut av sengen :sjenert:

Er dette noe som fungerer for å si det slik? Er det ikke slik at når mannen kommer inni så svømmer de rakkerne uansett? :fnise:

Kom gjerne med råd om hvordan vi skal få det til å klaffe! Nærmer meg EL-dagen nå! :biggrin:

Ha en fin uke folkens :goodbye:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fruktbar periode: 21.11.2010 - 26.11.2010

Eggløsningen finner sted: 24.11.2010

Antatt termin: 19.08.2011

(fra minmage.no)

Da er det 24. November og jeg har EL! :duskedame: men akuratt i dag, av alle dager er mannen bortreist med jobben... :sukk: Men han kommer hjem i kveld, men mest sannsynlig veeldig sliten. Men vi har :humpe: de 3 siste dagene så vi får håpe at det holder! :strix:

Det er veldig spennende. Jeg har en følelse som jeg aldri har hatt før. Føler det er noe som skjer med kroppen, men den negative siden sier; det er jo ikke så lenge siden jeg sluttet på pillen, så det er nok kroppen som fortsatt stabiliserer seg. Den positive siden sier at nå har det klaffet og vi må forberede oss på en veldig positiv og flott Desember måned! :biggrin:

Det sies at noen føler på seg at de er gravide med en gang det skjer. Er det noen her inne som har følt det på denne måten og i tilfelle, hvordan føles det? :sjenert:

Er bare så spent og vil høre om andres erfaringer med dette!! :biggrin:

Ha en flott dag folkens! :klem:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig det er at man må vente så lenge før man får svar :)

Krysser fingrene og venter i spenning. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir spennende om ca 14 dager og se om det virkelig har klaffet!

Ja, det blir kjempe spennende!! Vi krysser alt vi kan! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig det er at man må vente så lenge før man får svar :)

Krysser fingrene og venter i spenning. :klemmer:

Kryss i vei!! :biggrin: Det er veeldig kjedelig å måtte vente så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktbar periode: 21.11.2010 - 26.11.2010

Eggløsningen finner sted: 24.11.2010

Antatt termin: 19.08.2011

(fra minmage.no)

Kniiiis, termin på min bursdag jo :klemmer:

Kjør på, så tester vi samme uke i desember :) Du er en dag før meg ser det ut som, spennende =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja, da er det jo muligheter for deg å få en veldig flott bursdagspresang ;) hihi :biggrin: Når skal du teste? :) Jeg skal vel teste 10. Desember tror jeg det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...