Gå til innhold

Veien til å bli foreldre


~ Angel ~

Anbefalte innlegg

Har du sett noe til TR siden sist da? :sjenert:

Ingen TR enda, men det kjennes ut som den kommer snart! Men det har jeg trodd i flere dager nå. Ååh, jeg har så lyst til å ha en liten spire i magen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende dager forran deg da :)

Venter i spenning på om TR kommer eller ikke.

Selv er jeg på 4 dagen uten minipillen og merker ingen verdens ting på kroppen min. Kommer det noen blødninger rett etter man slutter før man får ordentelig mensen? Eller får skal det telles som 1. dag i siste mens så fort man blør litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager forran deg da :)

Venter i spenning på om TR kommer eller ikke.

Selv er jeg på 4 dagen uten minipillen og merker ingen verdens ting på kroppen min. Kommer det noen blødninger rett etter man slutter før man får ordentelig mensen? Eller får skal det telles som 1. dag i siste mens så fort man blør litt?

Ja, veldig spennende! :biggrin:

Minipillen er vel litt forskjellig fra de jeg gikk på, så er ikke helt sikker på hvordan minipillen fungerer på den måten. Men noen får en blødning noen dager etter pilleslutt, og noen får når de venter neste mens, og noen må vente enda lengre. Håper alt stabiliserer seg fort hos deg og at det klaffer fort for dere! Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdejenta

Ååå så spennende :)

Jeg ble selv gravid på første forsøk i august. Og kan ikke vente til jeg blir gravid igjen :jepp:

Mine symptomer var superømme bryster, trett og tissetrengt så å si hele tiden :biggrin: Hadde ikke antydning til morgenkvalme engang. Så jeg gleder meg bare til å bli gravid igjen. Det er en fantastisk følelse :hjerter:

Håper det har klaffet på første forsøk for dere :biggrin: Gleder meg til å følge deg videre! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens! Håper dere har en fin tirsdagskveld :)

Jeg og samboer testet i dag, men fikk negativ test. Så var jeg så smart at jeg leste på bruksanvisningen etterpå... :nei: Og der sto det nemlig: Hold testen i urinstrålen i minst 10 sekunder! Jeg holdt den sikkert maks 4 sekunder! Og tenkte at dette må kanskje ha noe å si? Eller? Blir så stresset og forvirret av dette her jeg! :sjenert: TR er jo ikke komt når den skal (selvom jeg vet dette er helt normalt etter pilleslutt) Gi aldri opp håpet! ;) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så spennende :)

Jeg ble selv gravid på første forsøk i august. Og kan ikke vente til jeg blir gravid igjen :jepp:

Mine symptomer var superømme bryster, trett og tissetrengt så å si hele tiden :biggrin: Hadde ikke antydning til morgenkvalme engang. Så jeg gleder meg bare til å bli gravid igjen. Det er en fantastisk følelse :hjerter:

Håper det har klaffet på første forsøk for dere :biggrin: Gleder meg til å følge deg videre! :Nikke:

Fikk du da mensen med en gang etter pilleslutt? Som jeg skrev på siden din var det utrolig trist at du måtte oppleve det du har, men ønsker deg som sagt all lykke til videre og håper det klaffer snart igjen! Det er jo også deilig å vite at du kan bli gravid! :) Håper jeg er like heldig som deg og slipper kvalme, og at du slipper det neste gang også! :klem: Lykke til! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heihei!

Jeg har og testa idag, og mest sannsynlig gjort det samme som deg, og vært max utålmodig når jeg hadde testen i den ekle tisseskåla mi ;)

Jeg skal teste på nytt imorgen tidlig jeg :gjeiper:

Vi får håper at begge to har en liten spire i magen :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

Jeg har og testa idag, og mest sannsynlig gjort det samme som deg, og vært max utålmodig når jeg hadde testen i den ekle tisseskåla mi ;)

Jeg skal teste på nytt imorgen tidlig jeg :gjeiper:

Vi får håper at begge to har en liten spire i magen :yvonne:

Du fikk negativ du også altså? Utålmodigheten lenge leve :sjenert:;) Vi får håpe og krysse alt vi kan ;) Lykke til! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdejenta

Ja, syklusen min kom seg med en gang :) Hadde den "vanlige" mens rett etter pilleslutt. Vi venta en syklus før vi prøvde, da vi gifta oss i juli :) Men syklusen var som før jeg begynte med pillene for noen år siden.

Håper du får en positiv test i morgen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da glemte jeg å tisse på pinnen i dag... :sjenert: Jeg måtte bare løpe, det presser på mer å mer hver morgen. Det er jo et lite snev av håp i bare det også ;) hehe. Men jeg kan alltids teste senere i dag, men lurer på om jeg skal drøye det litt, se om TR kommer, og la kroppen lage HcG, i tilfelle det er noe inne i magen min :rødme:

Men jeg skulle vel teste positivt nå, om det er noe her inne, hvis det er 4 uker siden forrige mens? Er ikke helt sikker på hvordan det virker jeg! Jeg må på libero sine sider å regne skjønner jeg! hihi :) Send meg litt babystøv for lykke til da! :sjenert::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Jaaja, så var det litt rosa blod på papiret nettopp. Hadde jeg vært kjempe positiv hadde jeg håpet at det var festeblødning, men det var litt sent, dessuten skulle jo TR kommet i går, så :) Det er vel bare å ta seg sammen å håpe på positiv test neste måned :) En fin desemberoverraskelse kanskje :sjenert::)

Det positive med det er jo at syklusen nå er myyye enklere å regne på da! Dessuten så er det vertfall en grunn til disse grusomme smertene i magen å ryggen :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo greit det skjer noe da... kjedelig å ga å vente på TR når man har testet negativt et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo greit det skjer noe da... kjedelig å ga å vente på TR når man har testet negativt et par ganger.

Det er sant, så jeg skal bare se positivt på det, og håpe samboeren klarer å gjøre det samme, og håpe at ting klaffer denne månenden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kom TR for fullt i løpet av formiddagen :sukk:, men jeg og samboer ser positivt fremover og håper at november skal bli måneden ting klaffer, og at vi får en test med to streker i desember! Det hadde vært en flott førjulspresang det! :biggrin:

Det var litt deilig å få besøk av tanta også, for nå vet jeg vertfall at ting er tilbake til normalt igjen. Og selv om jeg hadde glemt/fortrengt hvor grusomt vondt i ryggen jeg får av tanta, så har jeg heller ikke hatt så friskt, rødt blod på lenge, det var litt herlig det også. Følte meg så frisk! :sjenert:

Nå er det jo enkelt, enklere vertfall, å regne syklus (har 30 dagers syklus kan det virke som) :)

Første dag av siste menstruasjon:

10.November 2010

Resultat:

Fruktbar periode: 23.11.2010 - 28.11.2010

Eggløsningen finner sted: 26.11.2010

Antatt termin: 21.08.2011

(hentet fra minmage.no) :jepp:

Dette blir spennende! :popcorn:

Noen som kan si meg hvordan de lager ticker om "prøvinga"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser tanta har kommet, men som du sier, nå vet du forhåpentligvis litt mer om hvordan syklusen din er og da er det jo lettere å få det til å klaffe.

Trykk på en ticker som noen andre har som du liker, så kommer du inn på siden der du kan lage den :) (Den jeg hadde het Lilypie tror jeg)

Lykke til med første offisielle prøveperiode! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser tanta har kommet, men som du sier, nå vet du forhåpentligvis litt mer om hvordan syklusen din er og da er det jo lettere å få det til å klaffe.

Trykk på en ticker som noen andre har som du liker, så kommer du inn på siden der du kan lage den :) (Den jeg hadde het Lilypie tror jeg)

Lykke til med første offisielle prøveperiode! :klemmer:

Ååh, det skal jeg prøve på da, takk skal du ha! :) Da skal jeg på ticker-jakt :lur:

Og takk for lykkeønskinger! Vi gleder oss masse! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, da var det en stund siden jeg var her inne sist! :) Er ikke noe kjekt å gå innpå prøvedagboka når en har mensen :sjenert: Men nå er det over, og jeg ser positivt på måneden som kommer! :biggrin:

Er psykisk utkjørt om dagen. Gråter mye.. Hehe. Jeg tror det kan ha noe med at jeg har sluttet på zoloft og p-piller samtidig, stoore hormonforandringer på gang. Nå gleder jeg meg bare til jeg kan begynne å tenke på testing igjen jeg! hihi. Hvordan går det med dere andre prøvere? Håper det går fint med dere!

Ha en fin dag videre :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper vi TR ikke kommer på besøk mer! Krysser fingrene for at du får en positiv test om ikke alt for mange uker :lur: Huff, høres ikke greit ut å ha det sånn, men forhåpentligvis blir det bedre om ikke lenge :hjerte: Håper du har en kjempefin uke! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper vi TR ikke kommer på besøk mer! Krysser fingrene for at du får en positiv test om ikke alt for mange uker :lur: Huff, høres ikke greit ut å ha det sånn, men forhåpentligvis blir det bedre om ikke lenge :hjerte: Håper du har en kjempefin uke! :sol:

Nei nå kan hun holde seg borte til neste år synes jeg! :jepp: Jeg får føle oppskriften og :sengekos: mellom 23 og 28. November ;)

Takker for det, håper du får en flott uke også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i å syte å klage, men jeg tenkte at siden det er min dagbok så har jeg lov :jepp::)

Jeg er fortsatt veldig sliten, psykisk. Det skal ikke mye til før jeg gråter. Vi sliter mye mer med økonomien enn det vi trodde vi skulle gjøre, siden vi flyttet til et sted med billigere husleie. Jeg får ikke stipend fra lånekassen fordi jeg ikke har brukt opp ungdomsretten min og dermed er foreldrene mine forsørgerene mine uansett alder og om jeg er flyttet ut. Utrolig kjedelig! :sukk:

Så jeg er derfor litt redd for at vi skal finne ut at det beste er å avslutte prøvingen for så å prøve igjen når økonomien er bedre...

Skolen er også et slit, det er mye å ta igjen fra jeg var syk og det hoper seg opp. Nå nærmer det seg jo jul også, så da er det bare å forberede seg på prøver og innleveringer!

Jaja, det var vertfall klagebiten :sjenert:

Ellers har jeg og samboer det fint, vi håper på en positiv test i Desember så vi har noe å glede både oss å familiene våre med :)

Håper dere har en flott uke videre jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...