Gå til innhold

Veien til å bli foreldre


~ Angel ~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her går det flott! :)

Er veldig spent på hva fredagen inneholder! Ser tickeren min sier det er testdag i morgen, men etter egne beregninger er IKM på fredag. Skal uansett ikke teste før søndag, om mensen ikke er kommet til da :) Men har menssmerter, så har en følelse av at den kommer :)

Vi får se hva som skjer! :)

Ha en flott uke videre folkens! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja damer! :) Har dere en god helg til nå?

Det har nemlig jeg :) TR kom ikke som forventet i går, og jeg hadde en positiv test i går kveld, og i dag morges!!!! :bond::rodmer::bolledeig:

Jeg skjønner det fortsatt ikke, det er absolutt ikke gått opp for meg, men jeg er allikevel overlykkelig! :strix:

Tenk at den ene gangen :humpe: var alt som skulle til! :bolledeig:

Ha en utrolig nydelig helg damer!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhh wow!!

Hei Angel, og gratulerer så masse!!! :rodmer:

leste gjennom de siste sidene i boka di, og tenk ja: en gang med kos (og det til tross for at dere egentlig hatt en liten pause i prøvinga)... og så klaff!!

Konge ! Herlig at det kan gå raskt...

Masse lykke til! ;)

:rodmer: Nyt helga! Med spire i magen :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åhhh wow!!

Hei Angel, og gratulerer så masse!!! :rodmer:

leste gjennom de siste sidene i boka di, og tenk ja: en gang med kos (og det til tross for at dere egentlig hatt en liten pause i prøvinga)... og så klaff!!

Konge ! Herlig at det kan gå raskt...

Masse lykke til! ;)

:rodmer: Nyt helga! Med spire i magen :gravid:

Hei, takk så mye!! :biggrin:

Ja, hvem skulle trodd det, også midt i pausen vår egentlig. Hehe, det er vel det man kaller et mirakel? :rodmer:

Skal nyte helga og pønske ut når og hvordan vi skal fortelle det ti kommende besteforedre og tanter/onkler :biggrin:

Ha en fin helg!

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemmen gratulerer så masse med spire i magen! :danser:

Nå vet du hvertfall helt sikkert når spiren ble unnfanget :ler:

Plutselig var du ikke på mine innlegg lengre. Men så så jeg på en annen side du hadde skrevet innlegg og med ticker og greier. Så gøy!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, Angel, da! Så koselig! :biggrin: Gratulerer! Hva sier den kommende far? Ha en super helg!

Takk takk! :biggrin:

Kommende far var så sikker på at jobben var gjort denne måneden og han er kjempe lykkelig og spent. Passer på meg allerede slik at jeg ikke skal stresse, og jeg må for all del spise med en gang jeg er sulten! :biggrin:

Vi er overlykkelige! :rodmer:

Ha en flott helg og kos deg med voksende spire i magen du også! :klem:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemmen gratulerer så masse med spire i magen! :danser:

Nå vet du hvertfall helt sikkert når spiren ble unnfanget :ler:

Plutselig var du ikke på mine innlegg lengre. Men så så jeg på en annen side du hadde skrevet innlegg og med ticker og greier. Så gøy!!! :danse:

Tusen takk!

Ja, ingen trenger å fundere på unnfangelsesdato, den er ganske sikker! :fnise: Og et vil si at termindato er 16.oktober, altså en senårsbaby, og vi gleder oss!!! :biggrin:

Det blir spennende å kjenne på kroppen når den forandrer seg og jeg kan nesten ikke vente til magen begynner å vokse! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg ser!? En gang - så klaff! GRATULERER så mye!!!! :strix: :strix: :hoppe: Så utrolig gøy! Jeg sitter heg og gliser :nigo: Så herlig at det klaffet midt i pausen. Dere må jo være overlykkelige begge to!!! :hjerte: Unner dere dette så veldig.

Gratulerer! Nyt resten av helgen med en liten spire i magen!! :rodmer: Håper den finner seg godt til rette inni der :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg ser!? En gang - så klaff! GRATULERER så mye!!!! :strix: :strix: :hoppe: Så utrolig gøy! Jeg sitter heg og gliser :nigo: Så herlig at det klaffet midt i pausen. Dere må jo være overlykkelige begge to!!! :hjerte: Unner dere dette så veldig.

Gratulerer! Nyt resten av helgen med en liten spire i magen!! :rodmer: Håper den finner seg godt til rette inni der :nigo:

:klemmer:

Er det ikke utrolig!??!

Tusen hjertelig takk! Vi er virkelig overlykkelige og nyter helgen! :biggrin:

Det blir deg neste gang Plutseliten ;):rodmer:

Håper også at spiren liker seg inni magen min og har lyst å være der mange måneder fremover! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:blomst: GRATULERER

Dette var fine nyheter på en mandags formiddag :strix: Hvordan tar mannen det? Alltid så gøy å høre om hvordan han reagerer.

Tenk at du også har en spire i magen :gravid: Lykke til i svangerskapet - måtte det bli et fint svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det jeg leser??

Du er blitt :gravid: !!! GRATULERER så mye Angel!

Håper spiren klorer seg fast!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdejenta

Kjære Angel! :klem:

:tommelopp: GRATULERER så mye med spire i magen!! :tommelopp:

Du er jo bare noen dager etter både meg og Ripsy! :rodmer:

Det skal jammen bli moro å følge deg i svangerskapet! :strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiiiiiiik :duskedame: Så fantastisk, gratulerer så mye til deg og mannen!!!!!! Utorlig glad på dine vegne :jepp:

Tusen takk Ms.Raggsokk! Vi er kjempe lykkelige, og ikke minst, spente!

:blomst: GRATULERER

Dette var fine nyheter på en mandags formiddag :strix: Hvordan tar mannen det? Alltid så gøy å høre om hvordan han reagerer.

Tenk at du også har en spire i magen. Lykke til i svangerskapet - måtte det bli et fint svangerskap!

TUSEN TAKK Ripsy :biggrin: Mannen reagerte med et lite sjokk, men bare fordi vi fullførte :humpe: én gang. Men han er kjempe glad og lykkelig. Han passer på meg og sier jeg må spise godt å kjøre fint for jeg kjører ikke alene lenger!

Åh, gratulerer så mye med lillespiren i magen! :strix:

Tusen takk kisskissbangbang!

Hva er det jeg leser??

Du er blitt :gravid: !!! GRATULERER så mye Angel!

Håper spiren klorer seg fast!

Tusen takk hegejenta30! Håper også spiren klorer seg fast! Er litt nervøs, samtidig som jeg ikke vi tenke på det :)

Tenke seg til... Jeg skal bli mamma!!! :rodmer:

Gratulerer så mye :):danse:

Tusen takk Smørblomst82! Dette blir spennende!

Kjære Angel! :klem:

GRATULERER så mye med spire i magen!! :tommelopp:

Du er jo bare noen dager etter både meg og Ripsy!

Det skal jammen bli moro å følge deg i svangerskapet! :strix:

Tusen hjertelig takk Bygdejenta! Vi er så lykkelige at vi vet ikke hvor vi skal gjøre av oss! Ja, vi ligger visst ganske likt, så da må vi følge med hverandre! Masse lykke til, til dere også! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...