Gå til innhold

Veien til å bli foreldre


~ Angel ~

Anbefalte innlegg

tipper jente jeg også!:)

Er helt enig med at tiden går seint frem til uke 12 så har den bare flydd avgårde! :fnise:

Lykke til på UL på mandag, blir spennende å hilse på den lille! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se her ja! Flertall tipper :babyjente: her inne. Her på denne siden av pc-en har di fleste tippet :babygutt:

Som sagt føler både jeg og samboer at det er jente, så vi får nå se hvem som tipper rett :biggrin: Kunne godt tenkt meg å legge meg å sove, helt frem til mandag :sjenert: hehe :biggrin:

Jeg en del venninner som har fått og skal få barn i løpet av året, og det er bare gutter! Gutteår i år.. Enda mer spennende!

I dag har hodepinen meldt seg igjen, helt forferdelig, blir nok en liten morgen-hvil på meg i dag også :)

Ha en flott dag damer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 uker!! :strix: Ja, blir spennede og se hvilet kjønn som befinner seg inni der :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det blitt 15.Mai og ultralyden er i morgen! Vi er sååå spente og gleder oss kjempe masse! :biggrin::hjerte:

I går morges våknet jeg klokken 7 og hadde så vondt i ryggen at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg gikk ned og det kom seg etter litt gåing å ståing. Så gikk jeg å la meg igjen og våknet med enda mer vondt klokken 10. Da måtte jeg bare vekke samboer å prøve å få noe annet å tenke på.

Utover dagen kom det seg, men det var fortsatt vondt, men ikke uutholdelig, som det var tidligere. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle tro eller tenke, men har nå kjent spark fra mini så velger å tro å håpe at det er bare ryggen som ikke er helt sammarbeidsvillig. Det samme skjedde i dag morges, og har nå klart å få tatt meg en dusj å slappet av, men fy hvor vondt det er..

Flere som har opplevd dette? Bare helt plutselig.. verst ved ligging :sjenert:

Ha en flott søndag damer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

Håper dere hadde en finfin 17.Mai-feiring i går. Selv var vi bare ute hos familie og feiret det lille knøttet vårt :gjeiper:

Da var det ultralyd på mandag og alt så kjempe fint ut!! :biggrin::rodmer: Vi ble vinket til nesten under hele ultralyden og vi fikk se hjertet med alle kammerene, nyrene og urinblæren med urin i :hjerte:

Såå var det kjønnet.. Jeg, samboer og flertallet hadde altså rett!

:babyjente::babyjente::babyjente: Vi venter ei lita prinsesse :babyjente::babyjente::babyjente:

Vi er overlykkelige og nå er det bare til å vente og forberede! :biggrin:

Ha en flott dag damer! :klemmer:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Gratulerer med ei lita prinsesse :babyjente: i magen :rodmer: Så morsomt!

Så flott at alt stod bra til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Gratulerer med ei lita prinsesse :babyjente: i magen :rodmer: Så morsomt!

Så flott at alt stod bra til! :klemmer:

Takk takk :biggrin::rodmer:

Nå gleder jeg meg enda mer, for nå vet jeg hva som skjuler seg inni magen, og jeg kan se for meg hvordan jenta kommer til å se ut :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ei lita jente i magen :) Synes det blir mange jenter her inne nå.

Hvordan har det gått med ryggen de siste par dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ei lita jente i magen :) Synes det blir mange jenter her inne nå.

Hvordan har det gått med ryggen de siste par dagene?

Takk :biggrin::rodmer:

Ja, det er en del jenter på veg her inne etterhvert :)

Ryggen har komt seg, jeg får i alle fall sove gjennom nettene, men kan ikke sitte over lengre tid, og heller ikke gå så langt. Det har altså snudd og er mye bedre når jeg ligger. Har ganske dårlig ryg fra før av, så jeg ser ikke bort i fra at en bekkenløsning er å vente i løpet av svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gratulerer så mye med liten frøken! :rodmer:

Krysser fingrene for at du slipper unna bekkenløsning, det er noe herk! Og kombinert med allerede dårlig rygg må det jo være enda mye mer utrivelig. Men så er det vel verdt det, da, har jeg hørt. ;)

Ha en strålende fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! :)

Da har jeg langhelg, men mange skoleoppgaver jeg må gjøre.

I dag har jeg kjent utrolig mye bevegelse og spark og følte sparkene var kjempe sterke. Så kikket jeg ned på magen min, og visst! Der var det en ekstra bul på den allerede bulende magen :rodmer:

Har sett masse spark utpå magen og jeg kjenner det kjempe godt! Dette var kjempe kjekt! :biggrin:

Fiinfin dag :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 fullgåtte uker i dag! Tenke seg til, tiden går jo så fort! :biggrin:

Da er jeg vel halvveis da :sjenert: WOHOOO!!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Ha en fin dag og en fin helg når den kommer damer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: For halvveis og 20 uker :hoppe:

Det er en litt spesiell følelse å tenke på at en nå er halvveis i svangerskapet.

God helg og kos deg med spark og turning fra den lille jenta di :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Halvveis!! :hoppe: Det er veldig gøy å se at man har flere uker bak seg enn foran seg altså! :)

Så gøy at du har begynt å se magen bevege seg! Jeg måtte le første gang jeg så det selv. Hva skjer, liksom? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det å se bevegelse utpå magen, det er utrolig det. Rett og slett litt merkelig! :biggrin:

Og samboer kan nå kjenne bevegelsene utpå magen hver gang (om han er kjapp nok). I førgårds lå han leenge og kjente på magen. Da kunne han kjenne den lille prinsessen sin ligge å snu seg og sparke ham litt i håndflaten. Da fikk han DET gliset! :rodmer:

Nei, dette er virkelig en mer utrolig opplevelse enn jeg hadde noen gang forestilt meg. Tenk når frøkna vår er i armene våre.. Selv om det er over 4 mnd til så gleder jeg meg uendelig! :biggrin:

:hjerte:

Ha en flott uke damer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...