Gå til innhold

Veien til å bli foreldre


~ Angel ~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så var det 13 fullgåtte uker :danser: Nå går tiden utrolig fort! Har jubileum med kjæresten i dag, vært sammen i 2 år!! :hjerte: Skulle gjerne gjort noe spesielt, men er syk og det er lite penger for tiden, så det får bli storfeiring når vi har penger :biggrin:

Jeg tenker mye på hvordan det blir å ha en liten en i huset. Siden jeg ikke har rett på foreldrepenger og må ha engangsstønaden kan ikke samboer ta ut pappaperm, og det er jo ikke rettferdig :( Må jo klare meg helt selv da! Hadde sett frem til å ha han hjemme å få litt hjelp på formiddag også, men det er jo ikke noe å gjøre med dette. Det er mye nytt og sette seg inn i, mye jeg ikke forstår, men det kommer vel med tiden det også :)

Magen vokser også, kan ikke bruke mammaklær enda, men heller ikke de gamle buksene mine, så det er heltst joggebukser det går i her. Vanskelig å pynte seg når en kun får på seg joggebukse.. :sjenert:

Ha en flott dag damer og lykke til til dere som skal på ultralyd i dag!! Så spennende! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 13 uker :strix: Du kommer bare nærmere og nærmere meg du :fnise:

Kjenner meg veldig igjen i det å ikke ha noen klær å gå i - litt slitsom tid vi er inne i nå - får håpe kulen kommer om et par uker så vi kan spandere på oss et par nye bukser! Jeg har bestillt et par kjoler på nettet, håper de er fine, for det er jo utrolig behagelig å ha på!

Gratulerer med 2-årsjubileum også! :blomst: Håper kjærleiken blomstrer om dagen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdejenta

Gratulerer med både jubileum og 13 uker :strix:

Jeg og mannen hadde et 9 års jubileum for noen uker siden.. (Nå hørtes jeg fryktelig gammel ut, men blir snart bare 25)

Jeg synes da at du tar meg igjen med ukene og dagene.. Føler det går så sakte med meg, men fort med alle andre :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med deg Angel?

Begynner magen å synes for andre enda? Hos meg er det rett før, men bare hvis jeg går med trange topper, fortsatt veldig enkelt å skjule det.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg Angel?

Begynner magen å synes for andre enda? Hos meg er det rett før, men bare hvis jeg går med trange topper, fortsatt veldig enkelt å skjule det.

:klemmer:

Hei!

Jeg har det veldig fint! Matlyst ca hele dagene :) Har alltid lyst på noe å spise :gjeiper: Magen synes for andre som med deg, hvis jeg har trange tpper, men fortsatt veldig enkelt å skjule ja :) Nå har jeg en mammabukse som passer og bare venter på at de andre kan passe :biggrin:

Det er veldig spennende å se hvor fort magen egentlig vokser. Er du flink til å ta bilder? Jeg glemmer det desverre en god del, men har bilde fra hver uke fra uke 10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok bilde i uke 12 og etter det synes jeg det skjedde så lite, så neste bilde ble i uke 15. Får se om jeg tar bilde nå i uke 16 eller om jeg venter en uke til. Men jeg føler det har skjedd litt de siste dagene.

Jeg har en gammel gravidbukse fra søstra, men den sitter egentlig ikke noe fint, så jeg skal kanskje ut å titte litt i ettermiddag. Trenger iallfall én bukse... Ellers så har jeg kjøpt en del kjoler på asos.com :) Ser for meg at det blir utrolig deilig nå på våren og sommeren.

Hvor har du kjøpt buksene dine?

Kjenner forresten til det med matlysten... :sjenert: Jeg har allerede gått opp 3kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok bilde i uke 12 og etter det synes jeg det skjedde så lite, så neste bilde ble i uke 15. Får se om jeg tar bilde nå i uke 16 eller om jeg venter en uke til. Men jeg føler det har skjedd litt de siste dagene.

Jeg har en gammel gravidbukse fra søstra, men den sitter egentlig ikke noe fint, så jeg skal kanskje ut å titte litt i ettermiddag. Trenger iallfall én bukse... Ellers så har jeg kjøpt en del kjoler på asos.com :) Ser for meg at det blir utrolig deilig nå på våren og sommeren.

Hvor har du kjøpt buksene dine?

Kjenner forresten til det med matlysten... :sjenert: Jeg har allerede gått opp 3kg...

Det er ganske spennende å se hvordan magen utvikler seg. Selv har jeg ikke gått opp i vekt, litt nervøs for det, men det kommer nok tidsnok :gjeiper:

Jeg har også fått masse bukser fra søstera mi, så jeg vet ikke hvor de er kjøpt. Mulig på H&M :) Gleder meg til finværet og varmen kommer for fullt, så kan jeg også bruke kjoler og litt "lettere" klær :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til så er det 16 fullgåtte uker! Utrooolig hvor fort tiden går :) Nå kjenner jeg jevnt over, bevegelser annenhver dag, av og til flere ganger til dagen. Det er så herlig! :biggrin:

Magen vokser og det er nok nokså synlig for andre også, men er nok mest for meg og samboer som ser det best :gjeiper: Men det er kjekt når magen blir kommentert! :sjenert:

Gleder oss masse til ultralyd neste måned, 3 uker til. Vi er kjempe spent på å se nurket vårt engang til og forhåpentligvis få vite om det er en liten jente eller gutt ! :biggrin::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en kjempe fin påske! :) Jeg og samboeren har hatt kvalitetstid sammen og gjort kun det vi har hatt lyst til. Sovet lenge, vært sent oppe, slappet av. Hehe. Grillet mye! Det har vi gjort :) Vært den beste påsken på lenge :)

Har du hatt en fin påske Ms.Raggsokk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Ja, jeg har kost meg hjemme i påsken :) Sol, ski, kvikk-lunsj, kos med familien og skolefri - herlig! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei damer! Altfor lenge siden jeg har vært innpå :)

Hatt litt mye med skole, og egentlig med meg selv. Har mange prøver for tiden, og eksamenstrekkene starter kommende fredag :sjokkert: . Håper ikke jeg kommer opp til noe utenom den nødvendige eksamen. DET hadde vært stas det :legrine:

Jeg var hos legen på mandag for å sjekke hodepinen min. Får for tiden ofte vondt i hode og sliter veldig med det. Har aldri slitt med dette før så var verdt å sjekke tenkte jeg. Jeg hadde lavt blodtrykk og fikk beskjed om å ta det med ro å ikke stresse. Det e jo ikke kjempe lett når eksamenstider nærmer seg :forvirret: Meen det går nok fint! :biggrin:

På mandag, 16.mai er det ordinær UL.. Da får vi vite kjønnet (!) og vi får se knøttet vårt igjen. Vi gleder oss kjempe mye!

Noen som vil være med å tippe på om det er en :babygutt: eller :babyjente: ? :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Jeg har gått opp en kilo, magen er stor nok til å se at jeg er gravid og hjerterytmen til babissen har vært 150 og 140 :biggrin:

Selv har vi følelse på jente, men mange sier de tror det er en gutt. Blir utrolig spennende å få vite det. Skal vi følge alle myter og det kinesiske fødselskartet er det en gutt, men av en eller annen grunn føler jeg det er en jente.

Hvordan var magefølelsen deres i forhold til "resultatet" ? :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint og høre fra deg igjen :klemmer: 18 uker straks :hoppe: Synes det har gått veldig fort med deg, for jeg synes ikke det er lenge siden du testet positivt! Synes du det går fort selv? :)

Jeg vil være med og tippe :jepp: Tror det er en....

Liten :babygutt::hjerte:

Håper du har en fin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint og høre fra deg igjen :klemmer: 18 uker straks :hoppe: Synes det har gått veldig fort med deg, for jeg synes ikke det er lenge siden du testet positivt! Synes du det går fort selv? :)

Jeg vil være med og tippe :jepp: Tror det er en....

Liten :babygutt::hjerte:

Håper du har en fin uke :klemmer:

Hei! :klem: Ja, 18 uker i morgen, helt utrolig! Synes de ukene frem til uke 12 gikk veldig sent, men etter det har egentlig ukene flydd.. Kjempe deilig! :jepp:

Så gøy at dere gjetter, det blir uhyre spennende å se hvem som har rett!

Ha en fin uke og helg videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har en liten rosa-baby i magen! (jente altså) :jepp:

Det blir spennende å se! Klarer nesten ikke vente. Tror helgen som kommer,kommer til å gå unaturlig sent... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...