Gå til innhold

Veien til å bli foreldre

~ Angel ~

Anbefalte innlegg

Er jo absolutt håp enda! Håper ikke TR har kommet enda? :wink: Nå skal du teste igjen i så fall ? :nigo:

God helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TR er kommet, sterkt! Det gjør forj*veli vondt, er sliten og kvalm.

Men jeg er fortsatt motivert! ;) Jeg er klar for neste PP! :) Skal ha jentekveld idag så jeg må freshe meg opp litt! :biggrin: Håper fortsatt TR holder seg borte for dere som fortsatt venter! :biggrin::hjerte: GOD HELG!

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR er kommet, sterkt! Det gjør forj*veli vondt, er sliten og kvalm.

Men jeg er fortsatt motivert! ;) Jeg er klar for neste PP! :) Skal ha jentekveld idag så jeg må freshe meg opp litt! :biggrin: Håper fortsatt TR holder seg borte for dere som fortsatt venter! :biggrin::hjerte: GOD HELG!

Mensen kom nok hos meg også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig... Håper det ble en fin jentekveld igår, i alle fall! :) Så får vi bare heie for neste PP :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første uke i år 2011 over og jeg begynner på uke 2 med litt tungt hjerte..:sukk: Det har vært mye kaos og drama i familien i helga, så samboer vil legge babyplanene på hylla en stund.. Synes det er trist, samt. forståelig. Det blir nok ikke mye innlegg her hos meg fremover, men jeg skal følge med dere damer enda ;)

Ha en flott uke damer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist :troest: Men noen ganger må man prioritere litt annerledes. Jeg vet jo ikke hva som har skjedd, så ikke så mye trøstende å si, men en :klemmer: har jeg iallfall. Og en til: :hug:

Og du kommer sterkere tilbake om en stund :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å :tristbla: Så dumt... Håper dere kommer raskt tilbake igjen. Håper det går greit med dere.. :klemmer: Og du må komme innom av og til! :jepp::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk damer!

Ja, det er kjipt, trist rett å slett, men vi har da god tid på oss også, vi er unge enda :) Sålenge han vill ha barn, me meg, så er jeg fornøyd, jeg kan vente jeg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da var jeg her igjen gitt. Mye snarere enn planlagt, men det er nok bare en liten "snarvisitt". Min søsters termin nærmer seg og samboer ble litt familielengtende ;) Vi har ikke prøvd noe denne måneden, men i går så :humpe: vi og han trakk seg ikke ut. EL er i dag så vi har jo sjangs :) Vi er på det stadiet at vi får se hva som skjer!

Ønsker alle prøvere lykke til med klaffing, og alle gravide lykke til med spiren! :klem:

Ha en riktig god helg !! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En runde :sengekos: dagen før EL kan absolutt være nok :jepp:

Håper det går bedre med deg ellers og at du kommer innom jevnlig og oppdaterer oss :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk damer, blir spennende å se. Det er ikke alltid det skal så mye til ;)

Så gøy at du er med da :)

Må jo ha deg med, så jeg kan sammenligne litt datoer ;) Er nesten halve morroa :gjeiper:

Håper at det klaffer for dere og, så krysses både fingre og tær for oss begge to :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er koselig å være tilbake, selv om det er halvveis tilbake :gjeiper: :biggrin: Nå for tiden sliter jeg skikkelig med magesmerter, aner ikke hva det er. Jeg sliter med det til vanlig, men nå for tiden er det grusomt. Jeg har smerter i mellomgulvet som varierer i smerte, men ved bevegelse blir det verre.. Aner ikke hva det er. Føler det er noe galt, har hatt det i 4 dager nå. Men det ordner seg vel :)

Nå venter jeg bare på 4.februar, som er IKM. Selv om jeg ikke har voldsom tro, men håp :)

Ha en flott uke folkens :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må barra lufte ut litt.. Jeg er så skikkelig lei av ømme bryster! hehe. Etter at jeg sluttet på pillene så er brystene/brystvortene blitt så utrolig ømme, rett å slett vonde. Stakkar samboer, får refs om han er borti for hardt :sjenert:

Regner med det er flere som har vært borte i dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må barra lufte ut litt.. Jeg er så skikkelig lei av ømme bryster! hehe. Etter at jeg sluttet på pillene så er brystene/brystvortene blitt så utrolig ømme, rett å slett vonde. Stakkar samboer, får refs om han er borti for hardt :sjenert:

Regner med det er flere som har vært borte i dette? :)

Jepp, jeg er plaget med det jeg også =/ Er varierende hos meg også, så det er forskjellig fra tid til annen, at mannen i huset får skjenneprek... Stakkars han :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...