Plutseliten Skrevet 7. januar 2011 #181 Del Skrevet 7. januar 2011 Er jo absolutt håp enda! Håper ikke TR har kommet enda? Nå skal du teste igjen i så fall ? God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #182 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) TR er kommet, sterkt! Det gjør forj*veli vondt, er sliten og kvalm. Men jeg er fortsatt motivert! Jeg er klar for neste PP! Skal ha jentekveld idag så jeg må freshe meg opp litt! Håper fortsatt TR holder seg borte for dere som fortsatt venter! GOD HELG! Endret 7. januar 2011 av ~ Angel ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 7. januar 2011 #183 Del Skrevet 7. januar 2011 TR er kommet, sterkt! Det gjør forj*veli vondt, er sliten og kvalm. Men jeg er fortsatt motivert! Jeg er klar for neste PP! Skal ha jentekveld idag så jeg må freshe meg opp litt! Håper fortsatt TR holder seg borte for dere som fortsatt venter! GOD HELG! Mensen kom nok hos meg også :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 8. januar 2011 #184 Del Skrevet 8. januar 2011 Så kjedelig... Håper det ble en fin jentekveld igår, i alle fall! Så får vi bare heie for neste PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #185 Del Skrevet 10. januar 2011 Da var første uke i år 2011 over og jeg begynner på uke 2 med litt tungt hjerte.. Det har vært mye kaos og drama i familien i helga, så samboer vil legge babyplanene på hylla en stund.. Synes det er trist, samt. forståelig. Det blir nok ikke mye innlegg her hos meg fremover, men jeg skal følge med dere damer enda Ha en flott uke damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. januar 2011 #186 Del Skrevet 10. januar 2011 Uff, så trist Men noen ganger må man prioritere litt annerledes. Jeg vet jo ikke hva som har skjedd, så ikke så mye trøstende å si, men en har jeg iallfall. Og en til: Og du kommer sterkere tilbake om en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. januar 2011 #187 Del Skrevet 10. januar 2011 Håper det ordner seg. Ta vare på dere selv og hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 10. januar 2011 #188 Del Skrevet 10. januar 2011 Håper ting ordner seg raskt for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 11. januar 2011 #189 Del Skrevet 11. januar 2011 Å Så dumt... Håper dere kommer raskt tilbake igjen. Håper det går greit med dere.. Og du må komme innom av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #190 Del Skrevet 12. januar 2011 Takk damer! Ja, det er kjipt, trist rett å slett, men vi har da god tid på oss også, vi er unge enda Sålenge han vill ha barn, me meg, så er jeg fornøyd, jeg kan vente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #191 Del Skrevet 21. januar 2011 Da var jeg her igjen gitt. Mye snarere enn planlagt, men det er nok bare en liten "snarvisitt". Min søsters termin nærmer seg og samboer ble litt familielengtende Vi har ikke prøvd noe denne måneden, men i går så vi og han trakk seg ikke ut. EL er i dag så vi har jo sjangs Vi er på det stadiet at vi får se hva som skjer! Ønsker alle prøvere lykke til med klaffing, og alle gravide lykke til med spiren! Ha en riktig god helg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 21. januar 2011 #192 Del Skrevet 21. januar 2011 Så dere er sånn halvveis prøvere Blir gøy å se da - hva som skjer :nigo: God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 21. januar 2011 #193 Del Skrevet 21. januar 2011 Så hyggelig å ha deg tilbake, Angel! Og så moro at dere er halvveis prøvere! Ønsker deg ei riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #194 Del Skrevet 21. januar 2011 Takk damer, blir spennende å se. Det er ikke alltid det skal så mye til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 21. januar 2011 #195 Del Skrevet 21. januar 2011 En runde dagen før EL kan absolutt være nok Håper det går bedre med deg ellers og at du kommer innom jevnlig og oppdaterer oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 21. januar 2011 #196 Del Skrevet 21. januar 2011 Takk damer, blir spennende å se. Det er ikke alltid det skal så mye til Så gøy at du er med da Må jo ha deg med, så jeg kan sammenligne litt datoer Er nesten halve morroa :gjeiper: Håper at det klaffer for dere og, så krysses både fingre og tær for oss begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #197 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er koselig å være tilbake, selv om det er halvveis tilbake :gjeiper: Nå for tiden sliter jeg skikkelig med magesmerter, aner ikke hva det er. Jeg sliter med det til vanlig, men nå for tiden er det grusomt. Jeg har smerter i mellomgulvet som varierer i smerte, men ved bevegelse blir det verre.. Aner ikke hva det er. Føler det er noe galt, har hatt det i 4 dager nå. Men det ordner seg vel Nå venter jeg bare på 4.februar, som er IKM. Selv om jeg ikke har voldsom tro, men håp Ha en flott uke folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 26. januar 2011 #198 Del Skrevet 26. januar 2011 Krysser fingrene for deg, ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #199 Del Skrevet 27. januar 2011 Må barra lufte ut litt.. Jeg er så skikkelig lei av ømme bryster! hehe. Etter at jeg sluttet på pillene så er brystene/brystvortene blitt så utrolig ømme, rett å slett vonde. Stakkar samboer, får refs om han er borti for hardt Regner med det er flere som har vært borte i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 27. januar 2011 #200 Del Skrevet 27. januar 2011 Må barra lufte ut litt.. Jeg er så skikkelig lei av ømme bryster! hehe. Etter at jeg sluttet på pillene så er brystene/brystvortene blitt så utrolig ømme, rett å slett vonde. Stakkar samboer, får refs om han er borti for hardt Regner med det er flere som har vært borte i dette? Jepp, jeg er plaget med det jeg også =/ Er varierende hos meg også, så det er forskjellig fra tid til annen, at mannen i huset får skjenneprek... Stakkars han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå