Gå til innhold

Arven1 er endelig gravid.

arven1

Anbefalte innlegg

Åhh - så gøy med gravidkul :gravid: Jeg vil også ha! Føler meg mest feit akkurat nå - og er redd jeg er en av de som må vente til 20 uker fordi jeg er såpass høy (177). Men håper den magen som nå føles fleskete snart endrer seg til en liten kul! :rodmer:

Det neste nå for deg er vel spenningen å vente på bevegelse og liv inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Gratulerer med 14 uker i morgen! :danser:

Og så flott at den verste kvalmen har gitt seg for deg! Må være deilig å ikke være så altfor dårlig! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh - så gøy med gravidkul :gravid: Jeg vil også ha! Føler meg mest feit akkurat nå - og er redd jeg er en av de som må vente til 20 uker fordi jeg er såpass høy (177). Men håper den magen som nå føles fleskete snart endrer seg til en liten kul! :rodmer:

Det neste nå for deg er vel spenningen å vente på bevegelse og liv inni der :)

Bare vent,for ca to uker siden syntes jeg også at jeg bare så sånn små feit ut. Når jeg satt så det ut som jeg hadde fått meg en bilring likosm :fnise: Men så plutselig "poppet" livmoren opp og magen fikk gravid form. Kjempe rart! Det skjedde i løpet av en natt,det var smertefult og det sprengte på i magen. Allerede etter et par dager struttet magen og var gravid på en måte. I veldig ettersittende klær kan jeg fortsatt se litt dvask ut på en måte,men nå syntes jeg den tar mer og mer form for hver dag. Magen din spretter nok ut snart den også :nigo: Men den første magen ser bare ut som litt ekstra fett syntes jeg :fnise: Dette er så morro!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 14 uker :) Jeg er 10 uker i dag :)

Takk, det går fremover. Og grattis med dine 10 uker i dag. Snart er du ferdig med første trimester :skravle:

Gratulerer med 14 uker i morgen! :danser:

Og så flott at den verste kvalmen har gitt seg for deg! Må være deilig å ikke være så altfor dårlig! :klemmer:

Takk og takk! Like opptimist nå som de andre gangene. To dager uten den største spyfesten nå, og 14 uker i morgen.... Nå må det være slutt vel... Håper formen din også er bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent,for ca to uker siden syntes jeg også at jeg bare så sånn små feit ut. Når jeg satt så det ut som jeg hadde fått meg en bilring likosm :fnise: Men så plutselig "poppet" livmoren opp og magen fikk gravid form. Kjempe rart! Det skjedde i løpet av en natt,det var smertefult og det sprengte på i magen. Allerede etter et par dager struttet magen og var gravid på en måte. I veldig ettersittende klær kan jeg fortsatt se litt dvask ut på en måte,men nå syntes jeg den tar mer og mer form for hver dag. Magen din spretter nok ut snart den også :nigo: Men den første magen ser bare ut som litt ekstra fett syntes jeg :fnise: Dette er så morro!!!

Tiden får vise om jeg er heldig som deg og kan begynne å se babymagen innen et par uker :) Det er jo ikke så mye annet å gjøre enn å vente... og den kommer jo helt sikkert :)

Enig at det er spennende og utrolig fasinerende at det plutselig skjer sånne forandringer :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Takk, det går fremover. Og grattis med dine 10 uker i dag. Snart er du ferdig med første trimester :skravle:

Takk og takk! Like opptimist nå som de andre gangene. To dager uten den største spyfesten nå, og 14 uker i morgen.... Nå må det være slutt vel... Håper formen din også er bedre :klemmer:

Min er bedre, har også funnet ut i dag at jeg er over den magiske grensen, så forståelig at jeg ikke våkner opp og føler meg lettere fyllesyk lenger. Nå er jeg sulten uten å være kvalm. :skratte:

Optimisme er jo bra, og forhåpentligvis gir det seg med kvalme snart for din del. Håper og tror det. Ikke alltid lett å være gravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 14 uker! :rodmer:

Så herlig å lese om the bump! :)

Takk :nigo: Hvordan går det med din prøving forresten? Finner ikke prøvedagboken din jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :hoppe: Gleder meg til en helg sammen med sambo. Lenge siden vi har hatt kvalitetstid sammen. :kyss: Litt jobbing på tomta på formiddage i morgen og på kvelden blir det kosekveld med hjemmebakt pizza :nigo: I morgen er det en uke siden jeg har kastet opp, ny rekord. Har hatt en fin uke. Litt uggen, men absolutt i farta :biggrin: Vekten har stabilisert seg de siste 14 dagene og nå er jeg bare 1 kg mindre enn før graviditeten :kul:

Denne uken har jeg trent følgende:

Mandag: Styrketrening og 30 min på romaskin

Tirsdag: 40 min gåtur i solen. Deeeilig.

Onsdag:Styrketrening og 30 min på elipsemaskin

Torsdag:Spinningtime på 60 min. Jippi.Første spinningtime siden graviditeten.

Fredag:Hvile-hodepine

Lørdag:Planen er styrketrening

Søndag:Gå tur med sambo

Det er så deilig å kjenne seg i form igjen!!!! Spinningtimen i går var bare så deilig. Matlysten er tilbake og det kjennes godt å bevege kroppen igjen. Jeg er jo tross alt en treningsnarkoman :tommelsmil:

I går fikk jeg spørsmål om jeg ventet barn på trening :enig: Jippi, det begynner å bli synlig for omverdenen. Jeg er så stolt av min lille kul og ekstra morro å trene med den :gravid:

Nå er det middag, jeg er SULTEN! Tenk det :kokk:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag:Stryketrening og 30 min på elipsemaskin

Ja det er utrolig viktig å trene på strykingen!!

Neida, jeg bare tuller! Så bare for meg Arven som slet og svettet med strykejernet i full action :skratte:

Så bra at du er i bedre form! :) Har virkelig følt med deg disse ukene hvor du har vært så dårlig, og prist meg lykkelig for at jeg har sluppet unna. Håper dere får en strålende helg! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er utrolig viktig å trene på strykingen!!

Neida, jeg bare tuller! Så bare for meg Arven som slet og svettet med strykejernet i full action :skratte:

Så bra at du er i bedre form! :) Har virkelig følt med deg disse ukene hvor du har vært så dårlig, og prist meg lykkelig for at jeg har sluppet unna. Håper dere får en strålende helg! :sol:

Hihi,feilen rettet opp. Selvom jeg burde kanskje hatt litt stryketrening slik at jeg er forberedt til husmor tilværelsen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett ikke en dårlig treningsuke Arven! Etter de ukene du har hatt må jeg si jeg er mektig imponert over treningsmengden! Flink!

Nå skal jeg ut å gå tur i sola med en veninne og planen er trening litt senere i dag - kjenner jeg ble ekstra motivert etter å ha lest her inne :nigo:

Ha en fortsatt super helg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slett ikke en dårlig treningsuke Arven! Etter de ukene du har hatt må jeg si jeg er mektig imponert over treningsmengden! Flink!

Nå skal jeg ut å gå tur i sola med en veninne og planen er trening litt senere i dag - kjenner jeg ble ekstra motivert etter å ha lest her inne :nigo:

Ha en fortsatt super helg :sol:

Så bra at du blir motivert :skravle: Du har vel vært ganske flink til å trene underveis du også.....

Ha en god tur og en god økt seinere i dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, ok, skal ikke klage,men blir bare litt oppgitt :kjefte: I dag er det akkurat en uke siden jeg var dårlig,og i dag skal det tydeligvis bli en ny dag med :spy: og :spy:

Den bitte lille rampen der nede ligger og retunerer all den gode maten jeg serverer i dag. Tydeligvis ikke akseptert nei...Men, som sagt 1 uke er rekord så det går fremover.

Vanskelig å planlegge hverdagen når formen er så ustabil. Planen var både trening og tomtejobbing i dag. Nå blir det ingen av delene. Sambo måtte reise alene, huff føler meg så lite nyttig om dagen. :sukk: Får dårlig samvittighet, men hva skal jeg gjøre når jeg bare kaster opp :trist: Ikke så mye å få gjort noe med :unsure:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med en nedtur med kvalme og oppkast igjen i dag når du har vært fin så lenge!

Som du er inne på så er det fremgang siden det er en hel uke siden sist du var så dårlig. Så krysser fingrene for at det går ennå lengre tid til neste kvalmekule - om det i det hele tatt blir noen flere runder! (hadde så klart vært det beste om den holdt seg helt borte fra nå av!)

Håper morgendagen blir bedre og at du får litt ut av helga!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :nigo: Hvordan går det med din prøving forresten? Finner ikke prøvedagboken din jeg....

Prøvingen er lagt på is i et par mnd, starter på ny frisk igjen i mai. :) Da blir det nok mer liv i prøvedagboken. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...