Gå til innhold

Plutseliten var prøver..

Plutseliten

Anbefalte innlegg

Plutseliten! Synes du skal ta turen innom dagboken din med jevnen og holde oss oppdatert, selv om dere har satt prøvingen litt på vent jeg altså!

Håper alt er bra med deg/dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Ja, jeg skulle være flink og bruke dagboken litt uansett. Men nå har en liten forsmak på sommeren ankommet, og det er så mye annet som frister enn å sitte på dataen :fnise: Eksamensforberedelser på gang nå.. Så tok en liten tur innom :jepp: skal bli flinkere :wink:

Går bare fint med meg og oss. :) Fokuserer og ser fram til andre ting, selv om det føles litt sårt at man har sett for seg andre ting. Alt skjer for en grunn, så jeg vet at fram til jeg en dag blir gravid får jeg heller fokusere på andre ting. Nytter ikke å tenke så mye på det :) Så jeg ser fram til studieoppstart i august, om jeg kommer inn - noe jeg håper. Selvfølgelig er det bedre å få barn når man er ferdig utdannet, selv om det ikke betyr at man må være det for å kunne planlegge barn. Men nå tenker jeg at det er jo like greit. Og jeg er jo fortsatt ung når jeg er ferdig! Så jeg ser bare fram til alt som er i mellomtiden. Mer kjærestekos, studier, venner og andre prioriteringer. Først og fremst ser jeg veldig fram til sommeren! Herlig vær, flytting, jobbing og litt ferie.

Har dere det bra, jenter? :klem:

..Har vært dårlig på å oppdatere meg inne i deres dagbøker.. Jeg får ta meg i nakken og bli flinkere til det også. :nigo:

Ønsker dere en nydelig påske!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper eksamensforberedelsene går bra, og at du har hatt en finfin påske sålangt! :klemmer:

Her er alt bare bra, har hatt fantastisk vær de siste to dagene, i dag har jeg tilogmed fått solt meg på verandaen! :sol:

Håper solen skinner hos deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med eksamensforberedelser! Håper du har hatt en flott påske! :klem:

Selv har jeg hatt en fantastisk påske og nesten ikke sett på datamaskinen engang :gjeiper: Det har jo vært så flott vær!

Håper alt går fint med dere! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger :klemmer: Har hatt en kjempefin påske! Masse kjærestekos, fint vær, grillmat og masse avslapping. Kunne ikke vært bedre. Flott at dere har hatt en fin påske dere også! Deilig med solskinn og herlige fridager.. Må virkelig få tittet innom dagbøkene deres også, og legge igjen spor. Håper dere har en nydelig uke :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint du har hatt en så bra påske :)

Litt usikker på om jeg kan spørre, siden du ikke har sagt noe klart om det her, men prøver likevel jeg :sjenert: . Er det pga. de nye studiene dere skal ta en pause i prøvingen? Er det 3 års studie? Tenker dere vente til du er helt ferdig?

Så vidt jeg husker er du enda ung, så det er sikkert lurt å bli ferdig først, selv har jeg ventet lenge pga. studier og er glad for det. Selvom jeg nå har begynt å videreutdanne meg, så har jeg iallfall en grunnutdanning.

Uansett om du vil dele det med oss eller ikke ønsker jeg deg lykke til med studiene!! Studietiden er en spesiell tid og må nytes! Tid for å ha det gøy! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei, koselig at dere har vært innom :klemmer:

Ripsy: Bare å spørre!! :) Ja, det er på grunn av videre studier at vi tar pause. Har vært mye usikker på om jeg ville utdanne meg utover lærlingtid etter yrkesfaglig på vgs, eller om jeg ville "starte på nytt" og få en annen utdanning. Fant ut at det ble sistnevnte, så jeg har søkt sosionom-utdanning fra høsten av, så det vil bli 3-årig. Tenker at det kanskje da er like greit at vi venter, da har begge fast jobb og en sikrere økonomi. Dessuten er jeg jo ung om 3 år, bevare meg vel. Jeg husker jeg sa at om jeg ikke ble gravid siste prøveperiode, så var det en mening med det.. Og meningen er at jeg skal være ferdig utdannet før vi får baby, så jeg har slått meg til ro med det og er "glad for at jeg ikke ble gravid", på en måte. :)

MonThe: Takk for det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei :vinke:

Hvordan er det i plutselitenverden? Så spennende med sosionomstudier fra høsten av! Har selv gått 1.året på sos.utdanningen, før jeg hoppet over på barnevernsped, det passet bedre for meg - men sosionom virker som et kjempespennende, og variert yrke! :jepp:

Håper alt er bra med deg/dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som et fornuftig valg Plutseliten. Jeg tror ikke du kommer til å angre!

Masse lykke til på studiene til høsten!! :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Ja, jeg tror det blir veldig spennende, MonThe :jepp: Gleder meg (om jeg kommer inn da)..

Nei, Ripsy, jeg tror heller ikke jeg kommer til å angre. Det var et fornuftig valg vi tok - selv om vi helst ville det annerledes. Jeg tror at når jeg sitter der og er ferdig utdannet, kommer jeg til å være glad for at det ble som det ble, på tross av at det føles litt sårt nå. Det finnes en tid for alt :hjerte:

:sol: Det er så nydelig vær her! Deilig med finvær. Er glad for tiden, iløpet av denne uken har jeg blitt ferdig med en eksamen jeg gruet meg veldig til og vi har flyttet til ny leilighet. Nå kan jeg senke skuldrene! Herlig :)

Håper dere har en fin uke jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at eksamen er ferdig! Og med ny leilighet! Så spennende å gøy! :biggrin: Gratulerer! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at eksamen er ferdig! Og med ny leilighet! Så spennende å gøy! :biggrin: Gratulerer! :)

Takk for det Angel :klemmer: Ja, er veldig spennende, nytt og gøy :) Nå er det bare ordentlig sommer som mangler! Can't wait :)

Håper dere får en fin helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt ei bra uke, med masse gode nyheter :skya: Gratulerer med ny leilighet, og vel overstått eksamen! Har du flere eksamener før du tar sommerferie? God lørdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Ja, har hatt en veldig bra uke :nigo: Takk for det! Nei, nå er det sommerferie :nigo: Føles veldig deilig! Var så nervøs for denne eksamen, ettersom jeg må stå på alle for å komme inn til neste år. Så det er kjempeherlig at det ikke er noe hinder lenger :) God lørdag til deg også :klemmer:

Nå er det helg :sol: ..Den solen kan jeg vel spare meg for, for her regner det som bare det :regn: Uansett er det godt med helg! Også er det snart 17.mai! :)

Håper dere har en super helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en kjempe flott helg du også plutseliten! Kos deg med samboer, pus og ny leilighet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm. Sitter her og spiser oreo cookies :hjerte: Det er så deilig! Ikke så fint vær her for tiden :snurt: Vind og regn. Typisk når man vil ut og bli kjent i området, jogge turer og gå litt i byen. Vel, vel - det er mye annet å finne på.. Ser fram til ordentlig sommer nå :sol: Må få litt fart i treningen før den tid :sjenert: Har ikke vært verdens flinkeste i det siste...

Har ikke så mye planer for kvelden, kjæresten jobber overtid - så det blir litt data, tv-serie titting, en lang dusj og en tekopp eller to med boklesing. :kaffekopp:

Håper dere har en herlig tirsdag, jenter, og at dere har litt bedre vær enn det er her :klem:

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en finfin kveld Plutseliten. Nå fikk jeg veldig lyst på Oreokjeks :sikle::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, Oreokjeks er heerlig da :wink:

Da er det helg igjen! Synes ukene går så fort.. Herlighet. Har ingen spesielle planer for helgen. I morgen blir det en liten bytur, hørt rykter om at det er gratiskonsert i byen - så det må jo sjekkes. Ellers blir det vel bare kos - så tar vi det som det kommer :biggrin: Har litt lyst til å bake :sjenert: Men har ikke godt av det.. Baker vel strengt tatt litt for ofte. Vi får sjå! :nigo:

Ønsker dere en fin helg i hvert fall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...