Plutseliten Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #281 Del Skrevet 31. januar 2011 Mokka: Ingenting å beklage, jeg har gjort det samme selv Håper du får en fin uke MonThe: Ja, jeg har også tenkt å begynne teste så tidlig som mulig. Kjøper en pakning med 21 el-tester pluss 5 graviditetstester (er strips, da) - er visst billigst mulig. Belager meg jo på at jeg må bruke en del tester Takk for råd! Ja, bestiller fra billigetester Håper du får en fin uke ..Og det håper jeg selvsagt for alle andre også! Nå begynner vi på ny måned i morgen! Tiden går fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 1. februar 2011 #282 Del Skrevet 1. februar 2011 Mokka: Ingenting å beklage, jeg har gjort det samme selv Håper du får en fin uke MonThe: Ja, jeg har også tenkt å begynne teste så tidlig som mulig. Kjøper en pakning med 21 el-tester pluss 5 graviditetstester (er strips, da) - er visst billigst mulig. Belager meg jo på at jeg må bruke en del tester Takk for råd! Ja, bestiller fra billigetester Håper du får en fin uke ..Og det håper jeg selvsagt for alle andre også! Nå begynner vi på ny måned i morgen! Tiden går fort.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #283 Del Skrevet 2. februar 2011 Tusen takk for det Lizzie Godt å ha dere KG-jenter innom her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #284 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Jeg fikk el-testene mine i posten i dag! Men... Det tok ikke lang tid før tankene begynte å svinne og jeg sitter her lite klok på alt dette med testingen.. Jeg trodde ikke jeg var kommet så langt ut i syklusen før jeg begynte å regne, og fant ut at jeg er på dag 16 i dag Skulle kanskje begynt for mange dager siden?? Testet i dag. Var en svak strek, altså negativ, men nå lurer jeg jo på om jeg er for sen eller om det kommer etter hvert... Kjenner at det skjer noe i magen, har småsmerter og slikt, jeg kan ikke huske at jeg hadde det for to dager siden, for eksempel - men jeg aner ikke. Forrige syklus varte i 43 dager, så jeg kan jo komme til å teste positivt om noen dager. Men nå kjente jeg at jeg ble veldig redd for at jeg har hatt el? Jeg får vel bare teste videre noen dager og se hva som skjer... Det var dagens utblåsning Jeg vet at mange har vært i samme båt selv, så dere skjønner nok at det kan være frustrerende. Godt er det i alle fall og ha fått testene, så sitter forhåpentligvis spiren om ikke alt for mange PP'er Ha en fin dag videre! Endret 2. februar 2011 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. februar 2011 #285 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg ble anbefalt å starte Èl testing dag 15 i en 31 dagers syklus.. Da høres det jo greit ut om du starter idag på dag 16. Du kan ikke garantere resultatet fremover, men du vil LÆRE og finne mer og mer ut av hvordan ting henger sammen.. Så test i vei, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #286 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg ble anbefalt å starte Èl testing dag 15 i en 31 dagers syklus.. Da høres det jo greit ut om du starter idag på dag 16. Du kan ikke garantere resultatet fremover, men du vil LÆRE og finne mer og mer ut av hvordan ting henger sammen.. Så test i vei, lykke til! Nei, er kanskje ikke helt galt at jeg startet i går, da Tror nok at EL er på tur, kjenner småsmertene i magen og hodepinen som sniker seg innpå. Så jeg får bare teste og se. Spennende å lære hvordan det henger sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokka Skrevet 4. februar 2011 #287 Del Skrevet 4. februar 2011 Håper du får EL og at den ikke har vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 4. februar 2011 #288 Del Skrevet 4. februar 2011 Det blir spennende fremover, og håper du rakk denne prøveperioden:) Ha en kjempefin helg.. det blir vel litt da hvis alt er klaff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. februar 2011 #289 Del Skrevet 4. februar 2011 ...og man kan jo selv om ELtesten ikke slår ut! Viktig å kose seg og! Håper du har en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #290 Del Skrevet 4. februar 2011 Håper jeg rekker EL jeg også. Det gjenstår å se Hihi, javisst skal man kose seg likevel, så skjer jo uansett Håper dere også har en fin fredag og får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 4. februar 2011 #291 Del Skrevet 4. februar 2011 Spennende tider Her er litt babystøv: Ha en flott helg med kjærstekos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 5. februar 2011 #292 Del Skrevet 5. februar 2011 Håper du traff denne EL-perioden! Masse lykke til, jeg sender deg masse med babystøv slik at det kanskje klaffer enda fortere! :strix: :strix: :strix: :strix: Kooos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #293 Del Skrevet 5. februar 2011 Ripsy: Tusen takk for babystøv! Takk - vi skal nok kose oss Angel: Takk for det, og tusen takk for babystøv! Jeg er bra heldig som fikk noe av det ferskeste støvet du sender ut Får håpe det er lykkestøv Og GRATULERER så mye med spire i magen, Angel. _______________________________________________________ Fikk nesten positiv EL-test i dag Vet at det ikke er noe som heter det, men for meg er det et positivt tegn. Da har ikke EL vært før jeg fikk startet testingen, og det er supre nyheter. Det var en tydelig strek i dag, men ikke like tydelig som kontroll-streken. Så da ligger nok EL og lurer rundt hjørnet. Det er kjempeflott! Ha en videre god helg, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 5. februar 2011 #294 Del Skrevet 5. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 5. februar 2011 #295 Del Skrevet 5. februar 2011 Blir spennende å se om spiren setter denne gangen da Vi krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. februar 2011 #296 Del Skrevet 6. februar 2011 Innom med litt babystøv, og ønsker dere en god søndag! :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #297 Del Skrevet 6. februar 2011 Takk for babystøv, MonThe! Kommer godt med nå! Positiv EL-test i dag Så da er det bare å stå på iløpet av de neste dagene. Håper dere får en fin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. februar 2011 #298 Del Skrevet 6. februar 2011 Positiv EL-test i dag Så da er det bare å stå på iløpet av de neste dagene. .. vil ikke se deg på KG de neste dagene, du har andre ting å gjøre! Sender over tonnevis med babystøv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokka Skrevet 6. februar 2011 #299 Del Skrevet 6. februar 2011 Kose deg masse de neste dagene, hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #300 Del Skrevet 6. februar 2011 MonThe: Haha Vi gjør jobben vår, bare så det er sagt Thank you, tar imot med åpne armer! Mokka: Hehe, det skal jeg klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå