Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk irrterer seg over treningsstatuser heller. Jeg tror det egentlig bare ligger i sjalusi fordi folk får dårlig samvittighet når de ikke har trent selv..

Jeg mener, for noen av oss er faktisk treningen en livsstil og en stor del av livet.. Så skal man ikke skrive en gang i blandt at man f.eks har gjort en god prestasjon på treningen?

Joda, det er greit en gang i blandt, men den ene vennen min oppdaterer om joggeturen eller sykketuren minst to ganger om dagen, og hun er ikke en toppidressutøver eller noe. Da blir det bare hemningsløs skryt.

Har andre venner som sjekker inn på spenst eller elixia en gang i blandt, eller skriver noe ala "oh, den treningsøkta tror jeg jeg kommer til å kjenne i morgen" eller noe en gang i blandt. Helt OK for meg, det er den daglige treningsdagboka som er irriterende.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

what...?

merkelig. trodde jeg hadde sletta alt av spill-applikasjoner og diverse........får saumfare hele facer'n når jeg kommer hjem.

Var det jeg skjønte, syntes det var rart at det kom på HOME hvis jeg hadde sletta alt.

Ahhh.. du har ikke gjort riktig. Neste gang du ser en av disse greiene på Home/News Feed trykker du på X'en ved siden av. Da får du to valg om jeg ikke husker feil. Det ene er for å blokkere alle poster fra denne personen, og det andre er for å blokke alle poster fra denne applikasjonen.

Lett som en plett, også et stort irritasjonsmoment bortevekk :)

Skrevet

Eneste grunnen til at JEG "plages" av trenings- og ryddestatuser, er at jeg skulle ønske jeg var like flink :D

• Liker 2
Skrevet

Å skrive at man trener eller at man har spist sunn mat er helt ok, men ikke hele tiden. Det blir også sært å nærmest gni det inn hvor sunn man er.

"Har laget hjemmelaget majones for første gang, helt uten kunstige tilsetningsstoffer". Det hadde da holdt i massevis å bare skrevet første del av setningen. Personen har en del oppdateringer om krampaktig sunne(?) måltider hun lager. Tror hun skrev at hun hadde laget lasagne uten pasta og ost en gang. :klo: Hva blir det igjen da? Kjøttdeig, tomatsaus og hvitsaus?

• Liker 1
Gjest Leonidene
Skrevet

På førsteplass over statuser som irriterer meg mest:

* kryptiske meldinger der personen er sur/sint/trist, når man spør hva som er galt/hva som skjer, så får man ikkje svar eller så er det "for personlig". Om det er så jævla personlig og hysj-hysj bør du ikkje begynne å syte om det på FB in the first place :kjefte: Og når noen andre som veit hva det dreier seg om spør hva det er, skriver bare personen med statusen "du veit", "ein viss person..." eller noe sånt. :roll:

På andreplass:

** Mødre som bare tyter om ungen sin og ikkje noe som helst annet. Spesielt om de kaller ungen sin for "prinsen" eller "prinsessa". :filer:

På tredjeplass:

*** kjede-spam-meldinger (type: 97% vil ikkje dele denne statusen, bla bla bla).

• Liker 4
Gjest Høne Pøne
Skrevet

Ahhh.. du har ikke gjort riktig. Neste gang du ser en av disse greiene på Home/News Feed trykker du på X'en ved siden av. Da får du to valg om jeg ikke husker feil. Det ene er for å blokkere alle poster fra denne personen, og det andre er for å blokke alle poster fra denne applikasjonen.

Lett som en plett, også et stort irritasjonsmoment bortevekk :)

DONE!

thank u, sweetie :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

De masseproduserte er helt klart verst, siden man vet at veggen vil bli spammet ned av den samme meldingen med en gang det har dukket opp en "tør du å kopiere"-status. For ingen vil vel være den feigingen som ikke tør, tydeligvis. :gjeiper:

Når det gjelder barne- og graviditetsstatuser så har jeg to ytterpunkter på lista. Den ene vordende moren har hylt i en måned om at ungen snart må komme, hvis ikke blir hun gaaal. Mens en annen venninne som jeg ikke ser så ofte plutselig fødte for en stund siden, uten at jeg hadde merket på FB'en hennes at hun var gravid. Sånn er det, noen deler hvert sekund, mens andre er mer private. Begge deler er helt greit, så lenge folk greier å finne på egne ting å skrive og ikke dilter etter alle andre. Jeg skulle virkelig ønske det gikk an å blokkere "kopier denne statusen"-statuser :)

Og forresten, til alle dere som skriver at "i dag er det mamma/søster/bror/datter-dagen". Har dere aldri undret dere over at disse dagene forekommer minst en gang hver fjortende dag? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en som skriver engelske "gullkorn" hver dag på statusen, sånne kvasi-dype som hun kopierer fra ett eller annet sted. Nå har hun kommet rundt, jeg begynner å kjenne igjen tidligere meldinger. Så har jeg en som flere ganger om dagen belærer folk om trafikkregler. Hun er på samme måte når man sitter på med henne, snakker til og om alle de udugelige sjåførene hun ser rundt seg. Samtidig som hun sitter og ser på bilder og surfer på mobilen. (For å PRATE i den er visst forbudt, men ikke å glo på bilder?)Ellers har jeg også disse treningsvennene som forteller hvor mange pedaltråkk de har tatt i dag. Og de som skriver hver eneste kveld at de er "til lading", god natt folkens. Og neste morgen er det "rise and shine", god morgen alle sammen. Sånne folk får alltid bøtter og spann med svar. Mens folk som skriver noe fornuftig og interessant stort sett prater med seg selv. :sjenert:

Og så er det selvsagt vær-statusene da. Det REGNER heele tiden!! :kjefte: Nei, vent, der kom det sooool! :yvonne: Nei der kom REGNET igjen! Det REGNER hele tiden! Der kom soooolen, men hvorfor er det så KALDT! Etc, etc...

• Liker 2
Skrevet

Det mest irriterende er som andre også nevner, folk som skriver ting som "hele verden er i mot meg", "verste dagen i mitt liv" osv, og så når noen spør hva som er galt, så sier de at det kan de ikke skrive. Hvorfor skrev du noe i første omgang daaaa??

Passiv-aggressive folk som skriver ting som "jeg hater fedre som ikke kan stille opp for barnet sitt. Han stakk jo etter en måned så hva kan man vente" i stedet for å ta det opp med personen det gjelder. Det er ikke info ALLE bør få.

Farmville og alt det der er også irriterende, men det kan man i hvert fall slette.

Skrevet

Oioioi... Denne blir jo aldri gammel:

WHATEVER you give to a WOMAN, she will MAKE it GREATER. Give her SPERM, she will give you a BABY. Give her a HOUSE, she will give you a HOME. Give her GROCERIES, she will give you a MEAL. Give her LOVE, and she will give you her HEART! She MULTIPLIES and ENLARGES what she is GIVEN. So, if you GIVE her CRAP, be PREPARED to RECEIVE a ton of SHIT! I hope to see every girl on my friends list re post this! (only to those who are brave enough =) )

Og den som har postet denne har postet den 2 eller 3 ganger før. Jeg husker det faktisk :)

• Liker 1
Skrevet

Oioioi... Denne blir jo aldri gammel

OI, nei men DET er jo veldig ORGINALT, da! :fnise: Uff, ja, sånne statuser er slitsomme... Den eneste kule jeg har sett er "Post denne statusen på din status så får du også denne statusen på din status".

Skrevet

Kjedelig med de som skriver det samme hver dag, ja. Har ei som alltid legger seg og ungene til lading flere ganger i døgnet, og bruker de samme "artiguttrykkene" hver gang hun gjør ulike typer husarbeid. Morsomt én gang, men når man sier det hver dag, kunne man like gjerne kalt en spade for en spade...

Skrevet

Fy det klør på armen... men finner ikje vaselin her nede æ... de sa æ måtte ha det på tattoo'en :D Ska ikje si ka æ tenke på når æ hører ordet vaselin :P

Voksne folk som kommer med sexantydninger og dårlig skjulte hint om hvor k*te der er på Face er noe av det verste... Spesielt når de har barn.

Patetisk! Skjemmes på deres vegne. Plasserer dem i boksen "særdeles uintelligent".

Samme med ei som liker å slenge dritt om sjefen på Face:

"jo men når man har en sjef som ikje klarer å betale ut slutt lønn og feriepenger blir man gal... Dum som et brød kaller æ det!"

• Liker 3
Skrevet

Idag har en venn av meg sjekket inn på:

hjemme <3

lekeplassen

hjemme <3

lurer på hva resten av kvelden bringer fra den kanten.

Hos meg er det bare jenter som har alle disse irriterende statusene. Er det slik hos dere og??

Skrevet

I morges våknet jeg opp til at en på vennelista mi hadde postet intet mindre enn 17 youtube-videoer på rad i løpet av natten. Spam kaller jeg det! :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Idag har en venn av meg sjekket inn på:

hjemme <3

lekeplassen

hjemme <3

lurer på hva resten av kvelden bringer fra den kanten.

Hos meg er det bare jenter som har alle disse irriterende statusene. Er det slik hos dere og??

Hos meg er det begge kjønn. Kopierte statuser og innsjekking i hytt og gevær gjelder for begge kjønn. Gutta er verst på treningsstatuser, mens jentene er de som sprer alt babyene deres tenker og gjør.

Apropos det der med innsjekking... hva ER greia, egentlig? Altså, xxx is at Hjemme. xxx is at Bussen. xxx is at Jobb. xxx is at kantina. xxx is at butikken. xxx is at trening. xxx is at Hjemme. xxx is at Byen. xxx is at Fylla. Hva får de ut av å melde hvor de er absolutt til enhver tid? Jeg har en som melder seg inn hver gang han er på bensinstasjonen for å tanke.... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Hos meg er det begge kjønn. Kopierte statuser og innsjekking i hytt og gevær gjelder for begge kjønn. Gutta er verst på treningsstatuser, mens jentene er de som sprer alt babyene deres tenker og gjør.

Apropos det der med innsjekking... hva ER greia, egentlig? Altså, xxx is at Hjemme. xxx is at Bussen. xxx is at Jobb. xxx is at kantina. xxx is at butikken. xxx is at trening. xxx is at Hjemme. xxx is at Byen. xxx is at Fylla. Hva får de ut av å melde hvor de er absolutt til enhver tid? Jeg har en som melder seg inn hver gang han er på bensinstasjonen for å tanke.... :sjenert:

Noen innsjekkinger(eks mc donalds) så får man ting hvis man sjekker inn og viser det til betjeningen.

Skrevet

Noen innsjekkinger(eks mc donalds) så får man ting hvis man sjekker inn og viser det til betjeningen.

Men hva får man hvis man sjekker inn hjemme? ;)

Skrevet

Slike overentusiastiske meldinger som "Opp og hoppe, det er soooool i dag" blir litt i overkant for meg.

Kopierte stauser er jeg drittlei, rett og slett.

"Nå er det natta", taler for seg. :roll:

Skrevet

Men hva får man hvis man sjekker inn hjemme? ;)

Middag :P evt advare mannen om at han må slutte å nappe i løken :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...