Gå til innhold

vår lille spire <3


^me^

Anbefalte innlegg

negativ i dag også gitt... :filer:

:hug: ikke noe gøy det der å gå rundt å håpe og vente for så å få negativ. Selv har jeg nå bestemt meg for å ikke teste for tidlig neste pp, så jeg ville anbefalt deg å vente noen dager nå. Vet veldig godt at det er lettere sagt enn gjort, men prøv så godt du kan å få tankene over på noe annet nå i helga.

Har du lagt noen planer for helga? Selv koser jeg meg foreløpig i sofaen med en stor kopp te :kaffekopp: og sportssending :)

:klemmer:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hørtes koslig ut!

jeg sitter godt under teppet i sofaen med fyr i ovnen og alt og koser meg :)

ja jeg tror det jeg også jeg burde gjøre :)

i dag skal jeg ut å spise med en venninne, gleder meg.

ellers vil jeg opplyse om at jeg har fått skikkelig dilla på mandariner (noe jeg aldri spiser!) i natt når mannen kom hjem etter arbeid våknet jeg og bare MÅTTE ha mandariner!så jeg satt i senga i natt og gomlet på mandariner jeg gitt... :fnise:

jeg har også klart og gomlet i meg to til nettopp og jeg vil ha meeer!! :kjefte:

gjett hjem som skal kjøpe en hel pose med mandariner i dag? :sjenert:

jeg tror det bare er ønskedrømming men jeg har drømt hver natt nå at graviditetstesten er positiv! :duskedame:

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :klemmer:

Hvordan går det med deg? Noe nytt?

Jeg gomler også mandariner som bare det om dagen - enkelt 2-3 etter hverandre :nigo: Men jeg har alltid vært glad i mandariner i disse adventstider da :) Eller klementiner som det korrekt skal hete!

Håper alt er bra med deg ^me^ :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei!koslig at du titter innom.

i dag kom TR gitt, så nå har PP2 begynt :hoppe:

:hallo:

Hvordan går det? Nærmer det seg el-tid for deg nå eller?

:klemmer:

Edit: glemte å :hoppe: for PP2 :hoppe::hoppe::hoppe:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!ja i dag er det EL :hoppe:

jeg hadde forventet EL i dag og i dag kom EL slim og murringer i magen så nå tenker jeg meg at den kom når den skulle komme. så nå er det bare til og :sengekos: og se hva som skjer :)

Jeg ser vi har EL i dag begge to! :hoppe: lykke til og kos dere :sjarmor:

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg tok en test i dag og der kom det opp en nesten ikke synlig tynn stripe på testen!!! :hoppe:

jeg tok en ny ca 1 time etterpå som ikke ble positiv (kanskje pga den ikke var morgenurin?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skjer ting her ser jeg :wink: Kanskje du bør vente til imorgen og teste på nytt? Så spennende! :biggrin: Testet du med strips eller stav? :)

Lykke til med neste test! :hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bygdejenta

jeg tok en test i dag og der kom det opp en nesten ikke synlig tynn stripe på testen!!! :hoppe:

jeg tok en ny ca 1 time etterpå som ikke ble positiv (kanskje pga den ikke var morgenurin?)

i dag stod det klart og tydelig "ikke gravid" på den digitale testen fra CB :tristbla:

Virker som om vi er mer eller mindre i samme båt :sjenert:

I gårmorges fikk jeg en blendahvit test (billigstrips) :filer:

Som den testomanen jeg er, tok jeg en CB test i gårkveld, og der kom det et kryss (selv om den loddrette streken bare var som en sytråd). Derfor valgte jeg å ta en digital CB også, for å se hva den sa. (Blir jo helt frustrert over forskjellige svar) Den digitale CB sa ikke gravid. :sukk:

Meeeen, jeg tok like så godt en test til idagtidlig (billigstrips) og der var det også en svak svak strek! :klaske:

Så det er jammen ikke enkelt å tyde de forskjellige testene, når de sier forskjellig :murvegg:

Det jeg da egentlig skulle frem til, det er jo at det kanskje er en mulighet likevel (om ikke TR allerede har dukka opp da :sjenert: )

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei og takk for svar alle sammen!

jeg testet igjen i går med billigstrips og den ble blenda hvit :/

mensen har enda ikke dukket opp men nå har jeg ikke fått noe regelmessig mens enda heller etter pilleslutt...

hvordan har julen deres vært forresten?

jeg var hos hans side i år om var veldig koselig :)

vi får høre det av begge sider nå at foreldrene lurer på om når de skal bli besteforeldre, vi må ikke vente så lenge med å få barn o.s.v. det kan være slitsomt av og til...jeg har dessverre ikke noe graviditetsknapp som gjør meg gravid på sekundet :sukk:

mamma og pappa vet at jeg har sluttet på p-pillen og spør hver gang hvordan det går og om det er "noe graviditet på gang".

Bedre lykke neste år :)

Jeg vil bare utnenvne en :skaal: til alle sammen her inne:

jeg vil bare takke alle sammen her for all støtte og hjelp jeg har fått dette året og ønsker dere alle et godt nytt år og håper på at alle vi som strever med å bli gravide kan bli overflyttet til graviditetsdagbøkene neste år!

skål alle sammen, neste år skal alle bli :gravid: !

Ønsker dere alle et godt nytt år!!

:roser::smilyblomst::kghjerte:

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTT ÅR TIL DEG OGSÅ ^me^!!

:kristin: - Håper du får en fantastisk kveld!

Ikke noe moro å se på de blendahvite testene - så håper det neste gang blir to blå :jepp::kristin: 2011 blir året for oss :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...