Gå til innhold

vår lille spire <3


^me^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minimi

Hei! Håper det klaffer for dere snart :)

Har TR kommet? Du kan jo være gravid selv om testene til nå har vært negative, hvis TR ikke har kommet noen dager etter testing, har det jo vært for tidlig å teste :)

Sender over litt babystøv jeg!

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Endret av Minimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Raggsokk: Tusen takk!vi satser på det :)

Minimi: tusen takk :) bare slik at du vet det så er det bare gravide som kan gi babystøv, hihi :fnise: (dont worry, jeg tror samtlige her inne har funnet ut det etter å ha gitt vekk masse med babystøv gjentatte ganger :fnise: )

jeg fikk TR i går, dvs den 03.01, sist mnd fikk jeg TR 02.12..så det er jo kjekt å se at syklusen begynner og bli ganske så stabil :)

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimi

Hei igjen!

Minimi: tusen takk :) bare slik at du vet det så er det bare gravide som kan gi babystøv, hihi :fnise:

:fnise: Kanskje jeg er gravid :lur: Håper på positiv test om en ukes tid, da skal jeg heller komme tilbake med mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da var det EL tid gitt! :hoppe:

Jeg har ikke testet men tar ting om de kommer, vi hadde :sengekos: den 15 og 17 og jeg har planlagt å hoppe i høyet i kveld også :sjarmor:

Nå har de to siste syklusene mine vært akuratt like lange så nå håper jeg på at syklusen er back and running on its own :)

I følge (den nye! :hoppe: ) tickeren min hadde jeg EL i går, noe som kan stemme da jeg hadde vondt i korsryggen og hadde store problemer med å sitte stille på kontorstolen min i hele går :fnise:

men vi får se hva som skjer om 12 dager iflg tickeren min :)

Ellers har jeg vel egentlig endret synet mitt på epidural. Nå kommer jeg definitivt til å ha det som en åpen valgmulighet ved fødselen da ingen vet hvordan eller hvor lang fødselen blir. Jeg har hørt mye positivt om epidural og de fleste sier at de skjønner rett og slett ikke hvorfor andre ikke velger det?

Hvilke syn har dere andre på dette med epidural?

Ellers følger jeg med disse 2 på youtube:

http://www.youtube.com/user/GabeandJesss

http://www.youtube.com/user/xxxjoelpolexxx

her får jeg masse informasjon, erfaringer og underholdning på det med prøving, svangerskap, fødsel, og postpartum dagbok :) anbefales til dere andre som er like nyskjerrige og glad i vlogs som jeg er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare informere om et par dråper ferskt blod i går da jeg var på toalettet, men det ble med det...

*håper på festeblødning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg fikk mensen på torsdag for 2 dager siden, da var det den 03 så da er syklusen min lik de 2 siste så da vet jeg at nå er syklusene mine endelig stabile og 32 dager lange! :hoppe:

nå er det bare til å finne ut når jeg har eggløsning!testene ligger klare! :)

da blir dette PP4?

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

EL tid? Startet testingen?

Håper alt står bra til. Krysser fingrene for denne prøveperioden. :strix:

1 - 2 - 3 - med det 4. skal det skje :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja nå er det EL tid gitt, ingen testing denne mnd heller, men sengekos annen hver dag rundt EL er strategien denne mnd :)

takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

ingen TR enda..bare så vidt spotting..

skal kjøpe flere tester i dag på nett.

testet på lørdag (IKM), test negativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fremdeles bare lett spotting og fikk enda en negativ test i går på CB digital :sukk:

jeg som trodde at syklusen min var blitt regelmessig nå da!nå er jeg 5 dager over tiden og begynte å spotte den dagen jeg skulle ham TR..merkelig..

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

etter å gått snart 1 uke over tiden og bare hatt en liten blødning (les: et par dråper) på IKM dato tok jeg en test i dag og den viste 2 tydelige streker på testen!!!

jeg sitter her og kan egentlig ikke tro mine egne øyne og er rett og slett litt i sjokk!

men bare slik at du vet det...

JEG ER ENDELIG GRAVID!!! :bolledeig::strix::skya::hjerter_rundt::duskedame: :omg: :hoppe::danser::rodmer:

tar ny test på mandag for å dobbelsjekke tror jeg..for dette er litt surrealistisk selv om streken er ganske så tydelig..testet med en apotek 1 test.

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...