Gå til innhold

vår lille spire <3


^me^

Anbefalte innlegg

hei igjen!

i hele går hadde jeg vondt i korsryggen som strålet ned mot rompa og baklårene. Jeg googlet det og leste at det var flere som fikk det når de hadde eggløsning. jeg testet igjen bare for å se og den var NEGATIV.

jeg er veldig oppblåst og har hatt problemer med fordøyelsen denne uka også..lurer på hva som skjer med kroppen min for tiden..hver gang jeg spiser snop, kake eller noe søtt får jeg mageknip :frown:

jeg må opp og tisse 2-3 ganger om natten, HVER natt..skikkelig slitsomt!

ellers er alt bra :tommelopp:

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og titter litt :hallo:

EL tester er positive kun i 24-48 timer før EL, så hvis ikke du tester hver dag kan du ha gått glipp av den dagen den egentlig skulle vært positiv, bare sånn at du vet det ;) Så hvis du skal ha full oversikt over syklusen må du teste evnt. begynne å tempe hver dag :)

Håper det klaffer for dere snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!

i hele går hadde jeg vondt i korsryggen som strålet ned mot rompa og baklårene. Jeg googlet det og leste at det var flere som fikk det når de hadde eggløsning. jeg testet igjen bare for å se og den var NEGATIV.

jeg er veldig oppblåst og har hatt problemer med fordøyelsen denne uka også..lurer på hva som skjer med kroppen min for tiden..hver gang jeg spiser snop, kake eller noe søtt får jeg mageknip :frown:

jeg må opp og tisse 2-3 ganger om natten, HVER natt..skikkelig slitsomt!

ellers er alt bra :tommelopp:

:hallo: Dette blir spennende :popcorn:

Bare 6 dager til testing dersom du hadde el når du først trodde? (ser på tickeren din).

Håper du har hatt en fin helg så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yepp! i dag synes jeg at området rundt brystvorta var litt mørkt, men for alt jeg vet er det normalt og at jeg bare har lagt merke til det nå.. :sjenert:

symptomjeger MEG???meh.... :ironi::ler:

jeg har hatt en flott helg!

i går var vi på dobbeldate med en venninne og den nye typen hennes og så fritt vilt 3 på kino!kjempeekkel!mye skumlere og eklere enn de 2 første. Til tider var det så adrenalin-overload at jeg vurderte og bare dra ut der i fra :sjokkbla:

i dag har jeg fått gjort en del husarbeid og koser meg med den minste bissevovsen i sofaen :kaffekopp:

jeg tenkte jeg skulle se how to train a dragon i dag (som jeg har blitt sterkt anbefalt av min bror) så den gleder jeg med til å se :tommel:

ja den EL'en..

jeg har vel egentlig ikke noen fanaring på om jeg har hatt EL da jeg ikke har testet hver dag og bare fått negativ de dagene jeg har testet...men jeg har altså hatt EL slim i ca 2-3 dager og satt tickeren min på dagen etter siste EL slim dag, men om det stemmer aner jeg ikke..så vi får vente og se..jeg aner heller ikke når mens kommer så dette er helt nytt for meg :klø:

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!

siste nytt er murrigner nede i magen, men hva det betyr vet jeg ikke..

når burde jeg begynne å teste når første mensdag var 26 sep?

når burde mens komme?

jeg har en nyhet til :)

VI HAR SATT NY BRYLLUPSDATO! :hoppe:

19.11.11, 2 dager etter vår 10 årsdag!

min bryllupsdagbok er herved gjenåpnet!velkommen inn! :blomst:

livet med ^me-mannen^ har i det siste vært helt fantastisk!vi er som et nyforelska par :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

siste nytt er murrigner nede i magen, men hva det betyr vet jeg ikke..

når burde jeg begynne å teste når første mensdag var 26 sep?

når burde mens komme?

jeg har en nyhet til :)

VI HAR SATT NY BRYLLUPSDATO! :hoppe:

19.11.11, 2 dager etter vår 10 årsdag!

min bryllupsdagbok er herved gjenåpnet!velkommen inn! :blomst:

livet med ^me-mannen^ har i det siste vært helt fantastisk!vi er som et nyforelska par :rødme:

Hvis første mensdag var 26. september er du jo på dag 28 (?) i din syklus nå - burde vel nærme seg mulighet for testing da :Nikke:

Grattis med Bryllupsdato :strix: Håper du har rukket og kommet deg godt etter en fødsel på sommeren :lol:

Heier litt på oktoberbølgen, vi er fortsatt noen igjen som venter spent. Har jo truffet for mange denne måneden, måtte det fortsette med den positive bølge!! :strix:

:duskedame: oktoberbølgen :duskedame:

Håper du har en bra helg :sol:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt en flott helg til nå :)

tok en test å, den var negativ så jeg venter litt til på neste test.

har utrolig vondt i hodet i dag og litt småkvalm..

takk for det:)er i full gang med planlegging allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Ville bare innom å si lykke til med testingen, og krysser fingrene for at dette blir din siste pp :klemmer:

Ha en fin fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle lykkeønskinger! :klemmer:

Tr har enda ikke dukket opp gitt.. :filer:

hadde migrene i går, noe som jeg bare pleier å få dagen før TR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg tenkte jeg skulle teste igjen i morgen tidlig før jobb bare for sikkerhetsskyld siden TR ikke er dukket opp enda da det burde vise positivt på testen nå om jeg skulle vært gravid.

jeg føler meg ikke gravid så jeg tviler egentlig på det, men da får jeg iallefall tilfredstilt nyskjerrigheten min :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Ripsy over er inne på er det noe med Oktober...

Krysser fingrene og håper på positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...