Gå til innhold

vår lille spire <3


^me^

Anbefalte innlegg

Vel nå vet foreldrene våre og venninene mine at jeg er gravid, så nå er det bare jobb og alle andre igjen, ingen av de får vite det før uke 12, og det er helt sikkert :)

uff sitter her hjemme med en syk hund som skjelver, kaster opp og ikke er i form, er litt bekymret...ringte dyrlegen og han sa at vi kan avvente siden hunden spiser og drikker...men er litt redd fordet..han har 39 i temp og det er jo også bra, så vi følger dyrlegens råd om å avvente litt..

ellers har jeg gjort mye husarbeid tidliger, vært ute med vennina mi på kafe og hatt svigermor på besøk etterpå, så det har vært en lang men hyggelig dag :)

håper dere andre har hatt en fin påske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har shoppet litt på nettet i det siste og kjøpt en svart og hvit gravid Bh siden de jeg har begynner og bli slitt og for små.

har dessverre litt større cup en gjennomsnittet så det å kjøpe ny bh på en vanlig klesforetning som hm, cubus, lindex o.l ikke er noe valg.

godt det finnes slike bh'er da, håper de sitter slik de skal :)

har også kjøpt denne og denne boka etter anbefalinger på youtube :)

i morgen skal jeg ut med vennina mi å se etter sommerklær som jeg kan vokse litt i, feks capribukse med strikk i livet og ekstra lange topper :)

så skal jeg kjøpe noen blomster som jeg skal fikse til i pottene mine ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, kjenner til det der med større-enn-gjennomsnittet-cup... Du må si hvordan den passer, kanskje jeg burde vurdere en sånn en. Den så iallefall behagelig nok ut.

Håper du får en fin dag med venninne og blomster, og at du finner noen fine klær. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den bh'n så veldig behagelig ut. Du får fortelle oss etterpå når du har fått den hva du synes!

Ellers så kan jeg tipse om Change http://www.change.com/no/kolleksjon/ De er litt bedre enn Lindex, Cubus osv, veldig god service, og billigere enn mange av de dyre undertøysbutikkene. Vet ikke hvor du bor, men du kan sikkert finnes utsalgssteder på hjemmesiden der. Jeg vet de iallfall har en butikk i Bergen og i Oslo.

Jeg skal til Oslo å handle nye bh'r der til helga! Nå er det på tide! Håper de ikke vokser så mye mer nå, er litt spent på hvilken størrelse de måler meg til nå...

Fant du noen fine capri bukser og topper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor dessverre verken i oslo eller bergensområdet men vi har change på kjøpesenteret der jeg bor, skal ta meg en tur innom der tror jeg, takk for tips :)

Nei, jeg prøvde men var ingen som sa "pang" liksom..

menmen, har lenge igjen før jeg må ha nye klær så jeg har litt tid å lete på :)

jeg skal gi beskjed til dere andre hvordan de jeg har bestilt er :)

i dag kom en kollega av meg innom jobben med babyen hun fødte i går kveld...aww, ble ikke missunnelig da nei... :sjenert:

gleder meg til det er min tur! :rodmer:

når sier dere på jobb at dere er gravid?

jeg synes det er ganske så vanskelig å holde på denne store hemmeligheten blant alle damene på jobb :sjenert: (jobber på sykehus), jeg er ellers en åpen bok så det er ikke helt likt meg å hold på ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awwwh, helt fersk baby... :rodmer:

Satt og spekulerte voldsomt på hvorfor i alle dager noen ville ta en så flunka ny baby med seg til jobb, men ser jo at du jobber på sykehus... Antar den lykkelige mamma'n fikk babyen sin ved samme sykehus, og da gir det jo plutselig mer mening. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det gikk opp for meg sånn plutselig. =P LITT treig, skulle tro jeg har havnet i ammetåka allerede. =P

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så plutselig et innlegg fra deg på gravide-forumet, og at du er hele 7 uker på vei! :biggrin: Gratulerer! Måtte jo lese innlegget ditt der du forteller at du har fått positiv test. Det er bare så utrolig rørende å lese. Forresten så fortalte jeg det til sjefen min ganske tidlig. De har jo plikt til å tilrettelegge hvis det er behov, og i tillegg vil de jo ikke fortelle det videre hvis du ikke ønsker det. Også er det jo så utrolig GØY å fortelle folk at man er gravid, siden de blir så glade på dine vegne! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og :velkommen:

ja, jeg synes fremdeles at det er litt vanskelig å forestille seg at jeg har en baby i magen :rodmer:

jeg har liksom ingen skikkelige symptomer heller utenom murrigner i magen og følsomme brystvorter..

altså jeg klager ikke, jeg håper det fortsetter slik :)

jeg flørter med tanken hver dag om å si det tidligere til mine kollegaer og andre jeg krysser veier med, det kribler inni meg og jeg vil egentlig bare si det til alle med en gang..det er ikke lett og holde tett nei.. :fnise:

i dag hørte jeg på pris til ul i uke 12 og det kostet 900,- her jeg bor, og jeg vurderer å bestille time..må bare snakke med mannen først :)

så har jeg tatt frem vogna jeg kjøpte billig av min svigersøster som er ferdig med barn nå og har gitt bort/solgt alle tingene sine til oss :) Jeg fant ut at det var en simo kombivogn, kjempefin! :) gleder jeg til å bruke den! men jeg tror jeg må ta trekkene på vogna å hive i vaskemaskinen før vi tar den i bruk siden den har stått i boden vår å støvet ned fra vi fikk den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avtalt med eksen at vi skal gå gjennom alt rotet på loftet hans i sommer, og da finner jeg nok noe klær der, etter jentene. Så får jeg gå gjennom, og se hva vi trenger. Men må nok hamstre inn både vogn, seng og stellebord...

Har dere mye klær, og sånt? Gleder meg til å gå gjennom, og gjøre dem klar til å kles på en liiiten kropp... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vi har ikke mye klær, det er kun det vi har fått av min svigersøster, 3-4 handleposer kanskje?men det er litt av hvert da, aner ikke hvilke størrelser jeg har og hvor mye. jeg trenger en kommode som jeg kan sortere litt i, så midlertidig venter jeg med å sortere posene :)

jeg fant ut at jeg ikke trenger flasker da jeg har fått en haug av henne :)ellers har jeg sett oppi posene og funnet babyleker, barnebøker, hefter om barn og svangerskap, ammeinnlegg, nyfødtbleier, gravidkjole (som garantert ikke kommer til å passe meg da hun er mye slankere enn meg), jenteklær, gutteklær, neutrale klær,babysko, sengetøy og sikkert mye mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ikke mye klær, det er kun det vi har fått av min svigersøster, 3-4 handleposer kanskje?men det er litt av hvert da, aner ikke hvilke størrelser jeg har og hvor mye. jeg trenger en kommode som jeg kan sortere litt i, så midlertidig venter jeg med å sortere posene :)

jeg fant ut at jeg ikke trenger flasker da jeg har fått en haug av henne :)ellers har jeg sett oppi posene og funnet babyleker, barnebøker, hefter om barn og svangerskap, ammeinnlegg, nyfødtbleier, gravidkjole (som garantert ikke kommer til å passe meg da hun er mye slankere enn meg), jenteklær, gutteklær, neutrale klær,babysko, sengetøy og sikkert mye mer..

Du må sikkert bytte ut smokkene til flaskene, men det har du sikkert tenkt på, også. Er ikke sikker på hva jeg har og ikke har, jeg, er noen år siden jeg har våget meg langt inn i det rotet der...lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke de fulgte med flaskene, tror det kun var flaskene, så det har nok hun tenkt for meg som er fersk :) snille svigersøster :rodmer:

jaja, vi har jo et "par uker" på oss til å komme oss i orden også da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, heldigvis. Men det er litt rart; tiden går så utrolig sakte-fort..! Jeg husker det iallefall sånn at andre trimester bare blåste forbi. Første trimeter går man bare rundt og venter på at kvalme/andre plager skal ta slutt, mens andre trimester merker man egentlig lite til i forhold. Og siste trimester går saaakte igjen, for da begynner man jo virkelig å glede seg til å se lille spirrevipp. Og så kommer babyen, og da føles det som om det var i går man fikk positiv test... Tid er kjemperare greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk raggsokk! :klemmer:

I går fikk jeg forresten gravidbh'ene jeg bestilte!

jeg synes de var helt ok, veldig behaglige på, gir ikke like mye hold som en vanlig bh, men absolutt brukelige :)

kjenner nå at brystene har blitt hardere og brystvortene har blitt større og rødere, så ingen tvil om at ting skjer iallefall da :)

det er en bakdel med å være gravid, det er at hvis du er syk, feks hvis du har pollenallergi som meg og reagerer på nyklipt gress er det ingenting du kan ta lokalt (i nesen/øyne) som hjelper, bare saltvann..

jeg hørte med en av kollegene mine (lege) på jobb i går og det var det svaret jeg fikk dessverre..

så nå er det bare til å holde ut våren/sommeren umedisinert for lille me :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...