Gå til innhold

vår lille spire <3


^me^

Anbefalte innlegg

Så flott at alt så bra ut på ultralyden da! Skjønner godt at du ble skuffa for at mannen ikke kunne være med. Han ble vel ganske så skuffa selv også tenker jeg...

Håper dagen din bedrer seg utover da! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, unnfangelsen er en liten april-spøk. =P (jada, dårlig humor, don't rub it in =P)

Kjedelig at mannen ikke kunne bli med. =( Er så typisk at ting skal komme i veien sånn, da. Men så bra at du fikk med bilde, så han i allefall får sett litt. Men han var vel skuffa, kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å bli satt tilbake da :( Får håpe babyen kommer litt før eller litt etter ja. Haha, da hadde jeg blitt rasende også! Ser den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han var lei seg for at han ikke kunne bli med, ikke hans skyld liksom, men han var spent på hvordan det gikk og slik da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er kjempespennende med den første ultralyden. Skjønner både du og mannen ble skuffa. Men det positive er jo at du skal jo på én ultralyd til :danse: . Etter 10-12 uker går tiden mye fortere og plutselig er dagen for ordinær ultralyd1

I forhold til trøtthet vet jeg godt hvordan det var. Jeg kunne sove, sove og sove frem til uke 10-12, så gikk det over. Nå er det MYE bedre! Det er jo noe kjempestort som foregår inni deg som trenger masse energi, så ikke rart det tar på. :hjerte:

Vil dere vite kjønnet når dere skal på ordinær ultralyd?

Ha en fin osndagskveld!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey Ripsy!

ja jeg håper tiden går fort nå :)

vi er så spente på hvilket kjønn det er så vi skal vite det:)

jeg føler jeg ikke kan kjøpe noen ting i butikkene før jeg vet hvilket kjønn det er jeg. I klesbutikkene er det veldig lite nøytrale klær, det er liksom enten klær for gutt eller jente..

har dere kjøpt noe inn enda til babyen?evt annet utstyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hey Ripsy!

ja jeg håper tiden går fort nå :)

vi er så spente på hvilket kjønn det er så vi skal vite det:)

jeg føler jeg ikke kan kjøpe noen ting i butikkene før jeg vet hvilket kjønn det er jeg. I klesbutikkene er det veldig lite nøytrale klær, det er liksom enten klær for gutt eller jente..

har dere kjøpt noe inn enda til babyen?evt annet utstyr..

Ja, sånn tenkte jeg også - fikk meg liksom ikke til å kjøpe noe før jeg fikk vite kjønnet. Vi har ikke kjøpt noe annet utstyr enn noen få klesplagg enda. En stor grunn til det er at vi står midt oppi flytting, så har lyst til å komme litt mer på plass først, og ikke minst ha tid til å gå å titte litt. Men jeg har bestemt meg for bilsete etter å ha sett tv2hjelper deg forrige uke :) Også lurer jeg på om jeg har bestemt meg for stellebord til badekaret. Det blir gøy å få de første tinga på plass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom på en liten fredagsrunde:)

Kjedelig at mannen ble forhindret:( Min mann har ikke lyst til å være med på den tidlige UL... Men men:) Så du mye på skjermen? Er spent på om jeg ser noe jeg skjønner noe av:)

Hvilken bilstol var det som var best? Skikkelig nysgjerrig jeg...:) Men vi må også ha bilstol så kan være greit å følge litt med.

Kos deg i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koslig du stikker innom Skytte!

skjermen var en stor skjerm som hang på veggen som det ikke var noe vanskelig å se hva som var hva på så det var ikke noen problem.

sa jeg det at ul var vaginal?

han putta ein tynn dildotypeting inni meg istedetfor å bruke den andre på magen, dette for at han kunne se mer da, om helsen og slikt til fosteret. Det var faktisk litt godt når han surret den litt forsiktig rundt inni der :rodme::sjenert::overrasket:

hvorfor har ikke du dagbok Skytte?

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte har en milesvis lang dagbok :) Skyttens skriblerier heter den.

Haha, digg når han surra den rundt :ler:

Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yepp!tiden går fort!magen bare vokser og vokser.. :gravid:

hadde bare en dag onsdag sist uke hvor jeg kastet opp hele dagen (til og fra bergen av alle ting!ikke gøy!!) men det kom av at jeg ikke hadde fått mye søvn i løpet av natten og det slår ut med en gang i kvalme om dagen :)

ellers er formen egentlig fin :)

har vært hos mamma og di i dag å hentet gamle barnebøker som jeg hadde når jeg var liten :) har bestemt meg for å lese hver kveld for barna mine :)

i morgen skal jeg først til optiker så skal jeg kose meg med min venninne på byn og kjøpe ny kjole til bryllup i helgen, jakke, krem til magen på the body shop og kanskje noe til babyen..

jo!jeg skal også hente en stokke tripptrappstol som jeg har fått kjøpt billig av en bekjent for 800 kr, 2006 modell!ellers har jeg fått fikset meg en lite brukt babyseng som settes sammen med vår de første 6 mndr til babyen kan ligge i egen seng!barnestol til bil har jeg faktisk fått!et mercedes babysete som kan settes forran i bilen pga at den slår ut airbagen automatisk når setet er satt fremme i bilen, smart?dette fikk vi fordi mannen min har gravd med gravemaskin i hagen dems og de skylder oss egentlig penger for det, så da fikk vi setet som takk for hjelpen :)

nå er jeg på leit etter ammepumpe og lurer på om jeg skal kjøpe manuell eller elektrisk?

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med voksende mage :)

Vi har også masse bøker fra når jeg og min bror var små som jeg skal sikre meg. Har lest litt for datteren til venninnen min og det er så koselig.

Jeg har tenkt å kjøpe manuell pumpe, men det er mest fordi det er endel billigere og jeg tror ikke jeg trenger elektrisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom og oppdaterer meg litt:)

Så koselig med babystæsj!! Det blir aldri kjedelig å handle til barna våre <3 Kanskje litt når de blir tenåringer og klærne koster flesk...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:goodbye:

Hvordan går det med deg? En stund siden du oppdaterte her. Håper alt står bra til?

Hva endte du opp med av bryst pumpe? Jeg lurer nemlig på det samme - om en bør avvente å se om det er behov for elektrisk. Er de ikke ganske dyre? Jeg har ikke sjekket noen priser enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går alt fint :)

lite nytt egentlig, jeg og mannen har vært hos jordmor hvor blodtrykk, urin og vekt så fint ut :) ellers var det bare snakking og tanker ang graviditet og slikt, veldig koslig jordmor :)

jeg er ikke så flink til å oppdatere dagbøker og slikt, verken min egen eller andres, jeg glemmer det liksom..menmen..det er godt å se at andre kommer innom og lurer på hvordan det går :)

ang ammepumpe har jeg ikke kjøpt enda men valget har komt på denne fra avent :)

magen vokser og alt står bra til ellers.

i dag kan jeg hoppe for 15 uker faktisk :hoppe::)

ang mat er det det samme med at jeg bare vil ha frisk mat og drikke som juice (har gått sinnsyke mengder juice siden jeg ble gravid), nøtter, frukt, EPLER! og gulerøtter både på siden av til middag og til snacks med dip :)

vi holder på og pusse opp loftet nå, vi bor i et eldre hus og vi har ikke brukt loftet før nå. der er det to soverom som vi nå pusser opp. disse soverommene skal bli master bedroom og baby's soverom :)

vi holder på og tapetserer master bedroom nå i hvit tapet med mønster og skal ha dette rommet helt hvitt med noen gammelrosa detaljer som bilderammer og duftlys. tv skal også på veggen :)

baby sitt soverom skal være lysegrønt med disse wallstickersene på. vil også ha wallstickers på soverommet vårt som denne.

vi gleder oss til ordinær ultralyd 20 juli :hoppe:

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...