Gå til innhold

vår lille spire <3

^me^

Anbefalte innlegg

yepp det er det :)

jeg har hatt en fin dag hvis jeg skal se vekk i fra den helt ekstreme hodepinen i slutten av dagen på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i går ble det :sengekos: og håper på at vi traff på EL :)..da er det bare til å vente å se om et par uker :)

tror jeg skal kjøpe noen nye tester på billigtester.no i kveld :)

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

klarer ikke helt å legge vekk at det er noe på gang her i gårde ... ;) enten er det en spire som er større enn du tror eller en nyplantet liten spire som akkurat at begynt å gro :) krysser fingrene for dere :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så snilt det er av dere og stikke innom :klemmer:

Tegn på at jeg kan være gravid:

1. kvalm av å kjøre bil (Noe jeg ALDRI har blitt før)

2. lagt på meg på magen

3. oppblåst (ser nesten ut som at jeg er gravid

4. gjentatte veldig positive EL tester (som alltid var helt negative med en gang jeg begynte å teste (les: helt hvite, ingen tegn til en liten strek!)

5. murringer i magen hver dag (ikke vondt eller noe, kjenner bare det er noe som foregår ner nede)

6. gråter lettere enn før

tegn på at jeg ikke er gravid:

1. negativ test den 10 november (digital CB test)

2. ikke vondt i brystene

tror jeg skal teste igjen denne uken for jeg forstår INGENTING!

jeg har nå bestilt tester på http://www.billige-tester.no/

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten oppsummering:

- siste pillemens 26-30 september

-09.11 til 11.11.10 hodepine, stikking/murring i nedre mageregion (eggløsningstest positiv)

- 12.11.10 :sengekos:

- 21.11.10 positiv eggløsningstest

- 23.11.10 positiv eggløsningtest + en miniblødning (spesielt rosa, lignet IKKE på mensblod og viste seg bare 1 gang på toalettbesøk, helt borte de andre gangene etterpå)festeblødning?

vil bare legge til at jeg kjenner fremdeles murringer i magen, noe som har vedvart i en liten uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kanskje litt tidlig å begynne å håpe og tro men jeg tror faktisk jeg er gravid..jeg bare føler det på meg liksom..noe er på ferde der nede fordi dette er ikke normalt til å være min kropp :sjenert:

sitter med konstante murringer (som jeg aldri har kjent i magen min før) og har en merkelig øm følelse der nede..+ den lille unormale blødningen jeg hadde tidligere i dag..klarer nesten ikke å vente til testene kommer i posten! :hoppe:

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best å vente til morgenurin ja. Vet hvor vanskelig det er å vente. Håper magefølelsen stemmer!! Jeg har lenge hatt troa på deg denne måneden. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ripsy: tusen takk, i appreciate it :)

Muskat:de fleste EL testene mine har vært positive så jeg vet ikke helt exact, men tipper i morgen altså :)

testet i dag morges, den var negativ. tester igjen lørdag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har EL testene vært heelt positive, altså at begge strekene har vært like sterke? For når jeg testet etter EL, så var strekene ganske sterke hele veien, men det er jo kun når den teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken at den virkelig er positiv.. :)

Krysser fingra for at det er en spire som klorer seg fast der inne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men har EL testene vært heelt positive, altså at begge strekene har vært like sterke? For når jeg testet etter EL, så var strekene ganske sterke hele veien, men det er jo kun når den teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken at den virkelig er positiv.. :)

Krysser fingra for at det er en spire som klorer seg fast der inne :klemmer:

ja, strekene var ganske tydelige, på lik linje med teststripen.

men kanskje ikke så tydelige som den kanskje burde være?

tusen takk :)

har fremdeles murringer nede i magen, så noe er på gang iallefall..så tenker jeg støtt og stadig på den lille blødningen og jeg er ganske sikker på at det var en festeblødning, hva annet skulle det vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...