Sushi Skrevet 26. oktober 2010 #81 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har du testa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #82 Del Skrevet 26. oktober 2010 hei! jeg testa i dag tidlig og den var dessverre negativ som forventet.. velvel..da er det bare og vente til TR kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 26. oktober 2010 #83 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Kjipt med negativ test, men vi gir oss ikke før du har fått spire i magen din. Heier fremdeles Da satser vi på at november blir måneden for både deg og meg Endret 26. oktober 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 28. oktober 2010 #84 Del Skrevet 28. oktober 2010 Tanta kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #85 Del Skrevet 28. oktober 2010 nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 29. oktober 2010 #86 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kjedelig når tanta drøyer med å komme! Blir på en måte et slags vakuum av usikkerhet da. Også blir kanskje neste PP bare kluss også... Kanskje det bare er HcG nivået som ikke er høyt nok til å slå ut på en test ennå?? sånn at om tanta fortsatt ikke har kommet på søndag kan en test bli positiv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #87 Del Skrevet 29. oktober 2010 jeg skal teste igjen på søndag tror jeg jeg kjenner at hormonene mine er ute av balanse, har vært skikkelig irritert og følsom i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 1. november 2010 #88 Del Skrevet 1. november 2010 Hei på deg! Ville bare innom å legge igjen en liten hilsen! Hvordan gikk det med testingen i går? Kommer litt babystøv herifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 1. november 2010 #89 Del Skrevet 1. november 2010 Er også spent ang. testing igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 1. november 2010 Forfatter #90 Del Skrevet 1. november 2010 negativ... menmen..jeg har enda 5 mndr igjen av prøvetiden så vi har god tid. vi bare når vi vil så får vi se om det klaffer:) jeg har ingen fanaring på hvoran syklusen min er nå så da er det bare til og slappe av og ta ting som de kommer nå skal vi se film ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 3. november 2010 #91 Del Skrevet 3. november 2010 Bare en tur innom for å se hvordan det går med deg. Godt å høre at du klarer å beholde roen og ikke har begynt å stresse med denne prøvingen. Det er lett å la seg rive med når en leser mye her inne på nettet... Jeg har iallfall lært av de siste ukene at jeg skal slappe av og ta ting som det kommer (skal prøve iallfall ) To dager igjen, så er det helg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 10. november 2010 Forfatter #92 Del Skrevet 10. november 2010 ok, jeg har enda ikke fått besøk av TR, så jeg tenkte jeg skulle teste i dag men fant ut at jeg var tom for graviditetstest.. så jeg prøvde med eggløsningtest og den var ganske positiv!! (nesten like klar som teststripen) første dag på sist mens var den 26 september. jeg har hatt en del murringer i magen som jeg ikke har kjent før, men ellers ingen andre symptomer..enn at jeg har lagt på meg igjen, spesielt på magen..så jeg har en misstanke om at det har skjedd en del ting der nede men jeg tør ikke å rope hurra enda, jeg skal kjøpe en graviditetstest i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 10. november 2010 #93 Del Skrevet 10. november 2010 Oioi, så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. november 2010 #94 Del Skrevet 10. november 2010 Nå har jeg venta lenge på en oppdatering her Og jammen var det speenende lesing også Spent på å komme tilbake i boka di i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 10. november 2010 #95 Del Skrevet 10. november 2010 oi så spennende! gleder meg til å lese imorgen hvordan det har gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 10. november 2010 Forfatter #96 Del Skrevet 10. november 2010 grunnen til at det ikke hat vært noen oppdateringer her er fordi at jeg liksom ikke har hatt noe og si, same old same old liksom men nå ble det en del mer spennende!kjenner jeg begynner å bli litt desperat etter en gravitest.. det finnes så mye kult på nett, hvorfor finnes det ikke graviditetstester som du kan ta over nett? noen av dere som har lyst til åå finne opp det snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 11. november 2010 #97 Del Skrevet 11. november 2010 Har du fått testet i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. november 2010 #98 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg følger også spent med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 11. november 2010 Forfatter #99 Del Skrevet 11. november 2010 jeg testa i dag tidlig på jobb, det er det som er så greit med å jobbe på sykehus, du har apotek på jobben testen ble negativ...menmen..da vil det si at jeg har eggløsning nå siden EL testen ble positiv i går, det forklarer også murringene jeg har i magen nå..og hodepinen..noen andre som har hodepine når de har eggløsning?så da får vi se om ca 14 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 11. november 2010 #100 Del Skrevet 11. november 2010 Men da er det jo en bra ting at du har EL i alle fall! Det kommer nok til å bli en spire snart, skal du se Krysser fingrene for at du får to blå om to uker Håper du har hatt en fin dag, til tross for negativ test.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå