Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pannekaker. Til mannens store fornøyelse. Denne gangen telte han hvor mange han spiste, 19 vanlige store pannekaker med masse blåbærsyltetøy. Attegåran!

Videoannonse
Annonse
Gjest rabrabara
Skrevet

Oi! Det var mange pannekaker!!!

Vi hadde tomatsuppe med makaroni. Ungene fikk en god skvett fløte oppi og storkoste seg.

Skrevet

i går laget jeg en deilig selvkomponert gryterett :) Hadde oppi masse røde linser, løk, gulerøtter, asparges, champingonger, bambusskudd og tacosaus. Og masse forskjellige indiske krydder!! ble snadder..

I dag skal vi ha ovnsbakt ørret med rømme, løk, raspet gulrot og raspet eple inni. Skal servere den med kokte gulerøtter og poteter, kesam og rømme :enig_anim:

Skrevet

Pastasalat med masse gode grønnsaker, pesto, skinke og bacon.

Serveres med nystekte baguetter og hvitløksdressing.

Skrevet

Kyllingwok med nudler til.

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt flotte, ferske kveiteskiver :hoppe: som vi skal foliebake til middag i dag, tror jeg. Tilbehør blir Puy-linser med bacon, rotgrønnsaker og dijonsennep.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har kokte mungbønner i kjøleskapet, (kjøpte feil i farta, skulle kjøpe grønne linser), og fersk karbonadedeig, så la oss se hva som skjer. :)

Skrevet

Kyllingsalat

Skrevet

Ovnsbakt aubergine, squash og paprika, samt couscous-salat med masse hakket persille.

Skrevet

Fortsatt forkjøla så lett middag i dag også: Tunfisk i karrisaus på en salat av forskjellige salattyper, soltørka tomater, hvite bønner og litt sitron over det hele.

Høres egentlig ikke særlig godt ut sammen, men når man er forkjøla er ALT mulig :ler:

Skrevet

I dag lager vi chili con carne, med blandet grønn salat, guacamole, matyoghurt og muligens brød av et eller annet slag.

Skrevet

Pasta-ett-eller-annet som går fort. Skal på vakt etter jobb :grine:

Skrevet

Pasta med stekt hvitløk og chili, samt parmesan. :sikle:

Skrevet
Skal på vakt etter jobb  :grine:

Dét er noe shit! Men det er verre å tenke på det enn når du først er der :klem:

Sambo kommer i kveld (vi bor i hver vår by for tida), og han skal få hjemmelaget pizza og øl. Og det skal jeg også :ler:

Skrevet

Når vi kommer hjem skal vi ha rester fra pastasalaten i går. I kveld skal vi ha reker... :sikle:

Skrevet

I dag skal vi ha kylling, grønnsaker og poteter bakt i ovn, med sennepsfløtesaus til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...