Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fløtepudding, reker og hvit saus med ferske rundstykker. :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmealene middag idag...quesedilla m kylling og guacomole til..

Skrevet

Fiskegryte

Skrevet

Kremet norsk fiskesuppe av rødspettekraft, med gulrot, sellerirot, erter og rødspettefilet. Ingefærposjerte pærer til dessert.

Skrevet

Helstekt indrefilet av kalv, dampet asparges og brokkoli, ovnstørkede tomater med oregano og puré av mandelpoteter, sellerirot, persillerot, parmesan og hvitløk. Montepulciano d'Abruzzo å drikke til. :)

Skrevet

I dag skal vi bort. Gleder meg, vertskapet er flinke til å lage mat. :)

Skrevet

I dag blir det svinestek med hjemmelaget saus, poteter, gulrøtter, brokkoli og surkål. After Eight-kake til dessert.

Gjest bamsemums
Skrevet

Marinert svin ytrefileet med dampet brokkoli, stekt champinjong og ovnsbakte poteter med kantarellsaus til.

Skrevet

Idag blir det kyllingfrikassé med rotgrønnsaker og asparges, så nå driver jeg på å koke kyllingen til middagen ikveld. Synes det er greit å få den avkjølt før jeg plukker av kjøttet, og så kan jeg koke inn kraften endel i mellomtiden.

Skrevet

I dag blir det ovnsbakt ørret med agurksalat...

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

I dag satser vi på wraps med krydrete biffstrimler og masse god salat, og litt dressing på toppen :)

Skrevet

Her var det kjøttkaker i brun saus, poteter, gulrøtter og brokkoli.

Skrevet

I går: Ovnsbakte grønnsaker (squash, fennikel,løk, gulrot, poteter) stekt svinemedaljong, peppersaus og litt salat til.

I dag: Var ute og spiste med mamma i dag, ettersom jeg har bursdag. Vi valgte indisk denne gangen, spiste en herlig rett med kryddermarinerte scampi.

Skrevet
I går: Ovnsbakte grønnsaker (squash, fennikel,løk, gulrot, poteter) stekt svinemedaljong, peppersaus og litt salat til.

I dag: Var ute og spiste med mamma i dag, ettersom jeg har bursdag. Vi valgte indisk denne gangen, spiste en herlig rett med kryddermarinerte scampi.

Champinjong og paprika var også med sammen med de ovnsbakte grønnsakene.

Skrevet

Omelett med squash, purre, soltørkede tomater, kalamataoliven og feta. Og blandet grønn salat med cherrrytomater og reddiker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...