Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

fiskekaker i brun saus og ris

Endret av gaja
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I går ble det stekt fisk (panert i griljermel, hvetemel og parmesan).

I dag blir det nakkekoteletter, surkål eller kålstuing, kokte poteter, tyttebærsyltetøy og sjysaus. Huset ble fylt av menn og datadeler, så det ble pizza i stedet.

Endret av Irie
Skrevet

I dag blir det en hjemmelaget kyllinglapskaus.

Skrevet

Idag blir det endelig grønnsakswok med nudler og sweet hot chilisauce! :hoppe: *hekta*

Skrevet

Blandet grønn salat med røkelaks, avokado, cherrytomater, rødløk, feta og pinjekjerner - gode smaker sammen! :)

Ved siden av hadde vi resten av grovbrødet fra i går - nesten like saftig i dag.

Skrevet

Pannekaker og blåbær

Skrevet

Vi hadde ovnsstekte andelår, potet- og sellerirotstappe, kokt brokkoli og Puy-linser iblandet rødløk, ristede gresskarkjerner og tomatterninger.

Skrevet (endret)

Stekt hvit fisk (feks uer, hvis jeg finner), sitronbåter, gulrotpuré med frisk ingefær og brun basmatiris med persille, rødløk og vinaigrette.

Endret av piaf
Skrevet

Samboeren min spiser middag ute med jobben, og det er mulig jeg spiser med Mamma i byen, men hvis vi spiser hjemme blir det fullkornsspaghetti med bolognesesaus og revet ost.

Skrevet

Toro grønnsaksuppe. Tilsetter vårløk, gulrøtter, cherrytomater og røkt kjøttpølse av kylling og kalkun.

Skrevet

Litt ubestemt foreløpig. Mye tyder på at det blir kokt sei med en spenstig salat og pasta. Men så har jeg så usannsynlig lyst på sushi.... Vil spise ute!

Skrevet

Honning- og sennepsmarinerte kyllinglår med tomatsaus, auberginesalat og ris

Skrevet

Litt endringer i planene i dag: i stedet for grønnsakssuppe med byggryn og linser, blir det fullkornsspaghetti med brokkoli, middelhavsansjos, pinjekjerner og parmesan.

Skrevet

Vi skal ha fiskegrateng av blåkveite, med bacon, erter og gulrøtter til.

Skrevet

I dag skal vi ha kreolskinspirerte piroger med salat til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...