Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

fiskeboller i hvit saus, med poteter og gulrøtter.

Skrevet

Krydderkoteletter med poteter og salat

Skrevet

I dag skal vi ha biff med grønnpeppersaus, ovnsbakte potetbåter, asparges, gulrøtter, løkringer og champignonstuing.

Gjest Mayamor
Skrevet

Hjemmelagede kyllingkjøttboller i frikassèsaus med gulrot, blomkål, broccoli og kokte poteter.

Skrevet

I dag skal jeg steke pannekaker med bacon til samboer. Jeg skal forbarme meg over den lille rare fisken han fiska i går ;) Vet ikke helt hvordan jeg skal tilberede den,,,,, dele den i 2 fileter og steke den kanskje.. :sjenert:

Skrevet

Blandet grønn salat med varmrøkt pepperlaks, aspargesbønner, balsamicobakte rødbeter, kapers og ramsløk. Ved siden av saus/dressing av matyoghurt og pepperrot, og brød (antakelig rugbrød).

Gjest Faith
Skrevet

Tipper jeg lager wok med masse grønnsaker og litt svinekjøtt i dag, samt ris til.

I går hadde vi fullkornspasta med kyllingfilèt stekt i terninger, paprika og purreløk som var surret i stekepanna og bretagne kyllingsaus på toppen. Veldig godt.

I morra blir det muligens ferdigpizza fra Dr. Oetker, for første gang på leeeeenge.

Gjest lazuli
Skrevet

I dag skal vi ha Biff med fløtegratinerte poteter og broccoli

Skrevet

I dag blir det stekt lyrfilet med ovnsbakte potetbåter, stekt champignon og ruccolasalat med tomater og mozzarella.

Ukesplanene rakner i sømmene både her og der... men men,e vi har i alle fall handler og planlagt for helgen.

Skrevet

Potetbåter, kyllingfilet pakket i spekeskinke og noen gode grønnsaker :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Idag bare måtte jeg ha fårikål, og det fort. Så det ble fårikål fra Fjordland :ler:

Skrevet

Mmmm... her var det mye godt å lese om! Vi har hatt svinesteaklets med bacon og skinke, og pommes frites. Det var også godt.I går lagde jeg pizza. :)

Skrevet

Gratinerte tortillas fyllt med karbonadedeig, mais, paprika, løk, salsa og ris. Lenge siden sist...

Skrevet

Koteletter og ovnsstekte grønnsaker (potetbåter, gulrøtter, sellerirot og squash) med fetaost og matfløte. Godt, men kotelettene ble litt tørre (kanskje fordi de var nesten helt uten fett?).

Skrevet

Hmmm, 2 middager idag..

Først griller vi pølser på skitur (mer en lunsj det ja)

I kveld lager jeg kyllingpizza med grov bunn, blandet grønn salat og hvitløksdressing av ekstra lett rømme.. Nam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...