Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Endelig kan jeg også skrive HJEMMELAGET :ler:

I dag har vi pasta med HJEMMELAGET tomatsaus.

(Eller må jeg kanskje ha dyrket tomatene selv??)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det middag på jobben, så da blir det vel noe Fjordland tenker jeg. Svenske kjøttboller tror jeg det blir.

Skrevet

Bacon- og grønnsakslasagne med blandet grønn salat, og kanskje litt italiensk rødvin. :)

Skrevet

Vi skal ut og spise på marokkansk restaurant.

Skrevet

Hva er en lun eplekake?

Fajias i dag.

Skrevet
Hva er en lun eplekake?

Lunken, vil jeg tro. ;)

Vi skal ha lammegryte med Snøfrisk, etter oppskrift fra piaf. :)

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Scampi på thailandsk vis. Dvs med kokosmelk og diverse andre krydder og peanøtter. Serveres med ris og et glass hvitvin.

Skrevet

Litt vanskelig å skrive i dag - jeg sitter med høyrehånden i en bøtte med kaldt vann. Vi fikk nemlig koblet til den nye gasskomfyren i dag, og jeg klarte å få en masse kokende vann over høyrearmen. :tristbla:

Men middagen ble pasta med tomatsaus med løk, gulrøtter og selleri i små terninger, og med masse hakket basilikum og høvlet parmesan på toppen.

Skrevet

God bedring, bada! :)

Middagen vår i dag blir stekt ryggfilet av brosme, sitronbåter, ovnsbakte mandelpotetbåter, grillet asparges og romesco (kald saus av grillet paprika, ristede mandler, soltørkede tomater, safran... :sikle: ).

Skrevet (endret)

Hjemmebakt calzone med fyll av bl.a. tomatsaus, spekeskinke og mozzarella. Salat til.

Middagen i går, på Restaurant Marrakech i Oslo, var forøvrig aldeles nydelig. Anbefales!

Endret av Arkana
Skrevet
God bedring, bada! :)

Takk! :) Jeg slapp heldigvis unna med førstegrads forbrenning, og eg kommer nok til å være mer forsiktig i kveld!

Middagen blir stekte rødspettefileter panert med egg, mel, brødkrumme og timian servert med kaperssaus og stekte poteter. Gulrotsuppe med korianderfrø til forrett.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Hjemmelaget pizza med krydret kjøttdeig, sopp, rød løk, paprika, ananas og oliven :sikle:

Gjest lazuli
Skrevet

Indrefilet med fløtegratinerte poteter og broccoli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...